• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поштові послуги по виплаті державної соціальної допомоги

Завершена

715 938.90 UAH без ПДВ
Номер: ce839f3495244c20ac815252859e3f13
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-26-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 26.02.2024 16:32 - 19.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.02.2024 № 13-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.02.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26.02.2024 № 13-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 7 UA-2024-01-31-000781-a 31.01.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svitlana.ch293@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі в електронній системі закупівель згідно з вимогами пункту 13 Особливостей та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління соціального захисту населення Миколаївської районної державної адміністрації (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог від 01.02.2024 № 250124-111 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Згідно з поясненнями, наданими 04.03.2024 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник зазначив, що АТ «Укрпошта» «є єдиним постачальником таких послуг на території Миколаївського району Миколаївської області, тобто наявна відсутність конкуренції з технічних причин у розумінні пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості). Таким чином, відповідно до підпункту 5 пункту 13 зазначених Особливостей закупівля поштових послуг по виплаті державної соціальної допомоги у АТ «Укрпошта» може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару». Відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладання договору про закупівлю відповідно до цього пункту Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, підготовлених уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника, та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Натомість, на порушення вимог пункту 13 Особливостей Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-31-000781-a, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, підготовлених уповноважено особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджених (затверджених) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. В ході моніторингу також встановлено, що Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав протягом трьох робочих днів пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель 26.03.2024. Зокрема, на вказаний запит Замовник надав пояснення 04.03.2024 року.
Період усунення порушень: 07.03.2024 17:11 - 22.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.03.2024 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновків моніторингу договору про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог від 01.02.2024 № 250124-111 (UA-2024-01-31-000781-a) оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, підготовлених уповноважено особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджених (затверджених) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Слід зазначити, що у зв’язку з технічними особливостями електронного торговельного майданчику, що унеможливлює розмістити таке обґрунтування безпосередньо на сторінці, де розміщено укладений договір, дане обґрунтування розміщено у розділі «зміни/виконання договору». Посилання на публікацію: https://www.dzo.com.ua/contracts/19239375
Дата публікації звіту: 11.03.2024 10:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Ні
Опис: Порушення вимог пункту 13 Особливостей усунуто шляхом оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі в електронній системі закупівель. Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не усунуто.
Дата публікації: 12.03.2024 17:20

Запити/Пояснення