• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Макарівського ліцею №1 Макарівської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Освіти, 5 в смт Макарів

Завершена

89 133 596.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 891 335.97 UAH
Номер: c5e5ebc044cd4d5595f974daec187b01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-28-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.02.2024 14:35 - 21.03.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2024 № 31 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2024-01-30-015307-a 30.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДИПРОІНБУД» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.01.2024 № 21, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДИПРОІНБУД» (далі – ТОВ «ДИПРОІНБУД»), вимога про усунення невідповідностей до 15.02.2024, протокол № 28 від 14.02.2024 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол № 13 від 15.02.2024 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.03.2024. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає що «Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Наказ № 2628). Відповідно до пункту 3 Наказу № 2628, реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Відповідно до пункту 4 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом № 2628 строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з подій залежно від того, що настане раніше, в тому числі отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме, зокрема: - закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Однак, при складанні тендерної документації (пункт 3 розділу III тендерної документації) Замовник зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема в разі закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації, чим не враховано вимоги пункту 4 Наказу № 2628. Таким чином, Замовник при складанні тендерної документації (пункт 3 розділу ІІІ тендерної документації) не врахував чинні норми пункту 4 Наказу № 2628, чим недотримався вимог пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону, в частині включення в тендерну документацію іншої інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень: 22.03.2024 16:12 - 06.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 22.03.2024 16:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - департамент) було проведено заходи щодо недопущення в подальшому порушень встановлених у висновку Держаудит служби під час моніторингу процедури закупівлі за предметом "Капітальний ремонт Макарівського ліцею №1 Макарівської селищної ради Бучанського району Київської області по вул. Освіти, 5 в смт Макарів", зокрема внесення змін до проєктів тендерних документацій для проведення закупівель департаментом у майбутньому та проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженими особами з публічних закупівель якими було допущено порушення.
Дата публікації звіту: 27.03.2024 12:26

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис: Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - департамент) було проведено заходи щодо недопущення в подальшому порушень встановлених у висновку Держаудит служби, зокрема внесення змін до проєктів тендерних документацій для проведення закупівель департаментом у майбутньому та проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженими особами з публічних закупівель якими було допущено порушення.
Дата публікації: 09.04.2024 09:46

Запити/Пояснення