• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та Нафтовий газ скраплений по талонах)

Класифікатор та його відповідність коду Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та Нафтовий газ скраплений по талонах) код за ДК 021:2015 - 09130000 -9 – Нафта і дистиляти. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Бензин А-95 2. Нафтовий газ скраплений. Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назва номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. 09132000-3 Бензин 2. 09133000-0 Нафтовий газ скраплений. - 15000 (п’ятнадцять тисяч) літрів Бензин А-95 відпуск товару по талонах; - 10000 (десять тисяч) літрів Нафтового газу скрапленого відпуск товару по талонах.

Завершена

1 055 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 558.00 UAH
Номер: 180e2260f8bd48969a50b0b16ee550d6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.01.2025 14:59 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2025 №5-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.01.2025 №5-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-01-30-007484-a 30.01.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, частини третьої статті 22 Закону та пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору та укладання додаткових угод, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень при оприлюдненні інформації про закупівлю та складанні тендерної документації у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до Договору та укладання додаткових угод, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.01.2024 №6 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.02.2024 №15, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024, Договір від 19.02.2024 №49 (далі – Договір), Додаткова угода №1 від 15.05.2024 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 15.05.2024 року, Додаткова угода №2 від 30.09.2024 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 02.10.2024 року, Додаткова угода №3 від 26.12.2024 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 27.12.2024 року, Додаткова угода №4 від 27.12.2024 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 27.12.2024 року, Додаткова угода №5 від 30.01.2025 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 30.01.2025 року, відповіді замовника на запити про надання пояснень від 27.01.2025 року та 05.02.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником 05.02.2024 внесено зміни в Додаток 2 до ТД та в оголошення про проведення відкритих торгів. Однак, Замовником на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини другої статті 24 Закону та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей разом із змінами до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі в частині складання тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону, затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Також, Замовником у пункті 4 Розділу V ТД встановлені підстави для відхилення тендерних пропозицій, котрі не відповідають пункту 44 Особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог пункту 44 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 07.02.2025 14:30 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2025 14:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2025 №5-з Івано-Франківськ доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025 Начальнику Богдану ГРИЦАКУ ВСП «Немішаївський фаховий коледж НУБіП України» моніторинг процедури закупівлі предмету «09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 та Нафтовий газ скраплений по талонах)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-30-007484-a ) ПОЯСНЕННЯ ВСП «Немішаївський фаховий коледж НУБіП України» надає наступну відповідь: При внесені змін в ТД було оприлюднено перелік змін в протоколі уповноваженої особи №9 від 05.02.2024 року, його було додано разом з відповіддю на Скаргу. Також беручі до уваги, що зараз воєнний стан, навчальним закладам важче працювати, проблеми з кваліфікованим персоналом, були допущені порушення при оприлюднені інформації, складанні Тендерної документації згідно змін в законодавстві. Після зауважень була проведена роз’яснювальна робота з Уповноваженою особою. Готуючи ТД на 2025 рік УО приведе її у відповідність згідно встановлених змін, буде уважніше слідкувати за додаванням підтвердних документів, при внесені змін, ознайомлюватиметься з роз’ясненнями в Прозорро та в інших джерелах, щодо здійснення закупівель, також підвищувати кваліфікацію.
Дата публікації звіту: 10.02.2025 08:51

Запити/Пояснення