-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги, Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Завершена
912 024.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 561.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 561.00 UAH
Номер:
124de7676cc94b9399bafac3007a321b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 15:20 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
24.03.2025 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 51
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-01-30-001295-a 30.01.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення законодавства в частині публікації додаткової угоди відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) в редакції станом на дату проведення закупівлі; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) UA-P-2024-01-30-000155-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.01.2024 № 33-ВТО/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ»» (далі – ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ»»), протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 09.02.2024 №4-ВТО/33, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024, Договір від 18.02.2024 № 33-ВТО на суму 1 001 613,60 грн. з ПДВ (далі - Договір), Додаткову угоду до Договору від 30.10.2024 № 1, Додаткову угоду до Договору від 31.12.2024 № 2, Додаткову угоду до Договору від 01.01.2025 № 3, Додаткову угоду до Договору від 28.02.2025 № 4,пояснення (інформація та документи) Замовника надані 01.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 27.03.2025.
Відповідно до п. 11 частини першої ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно, через авторизовані електронні майданчики, оприлюднює в електронній системі закупівель, у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення таких змін, у випадках передбачених частиною п’ятою ст.41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю.
Моніторингом встановлено, що до договору від 18.02.2025 № 33-ВТО замовником укладена додаткова угода від 28.02.2025 № 4. Граничний строк публікації повідомлення про внесення змін становить 02.04.2025.
Проте, повідомлення про внесення змін до договору від 18.02.2025 № 33-ВТО та додаткова угода від 28.02.2025 №4 опубліковані в електронній системі закупівель 04.04.2025, що є порушенням строку опублікування, встановленого у пп.11 частини першої ст.10 Закону.
Період усунення порушень:
15.04.2025 15:44 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 15:44
Оскарження висновку в суді
Опис:
26.04.2025 року КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР» направило до Дніпровського окружного адміністративного суду м. Дніпро позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управління Східним офісом Держаудитслужби від 15 квітня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-30-001295-a
Дата публікації:
28.04.2025 09:06
Дата відкриття провадження:
26.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 160/12212/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
За результатами розгляду наданих Замовником заперечень Східний офіс погоджується з викладеними у них зауваженнями та підтверджує, що за результатами моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 — 79710000-4 «Охоронні послуги», а саме: Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро, за кодом 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2024-01-30-001295-a), яку проведено КП «ДОКЛ ім. Мечникова» ДОР, — порушення законодавства усунуто.
Дата публікації:
28.04.2025 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
64fb4b8c6b4c410781a845f03fc8f533
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
27.03.2025 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме 79710000-4 Охоронні послуги, Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2024-01-30-001295-a), яку проведено КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР») (далі – Замовник), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон № 922-VIII), із урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю із зазначенням суми виконаного договору станом на момент проведення моніторингу, а саме: 27.03.2025 року.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
29a88848a2f144aca635c8ad01a5bc65
Назва:
Пояснення Замовника на запит
Дата опублікування:
01.04.2025 09:24
Опис:
КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР») (далі – Замовник) проведено закупівлю послуг, а аме: саме 79710000-4 Охоронні послуги, Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2024-01-30-001295-a).
Сума виконаного договору станом на момент проведення моніторингу, а саме: 27.03.2025 року, складає 1 001 613,60 грн з ПДВ. Послуги за договором надавались до 28.02.2025 включно (акти надання послуг додаються), строк дії договору до 31.03.2025. Замовник в строки визначені законодавством звітує про виконання договору 01.04.2025 ( звіт додається)
Номер:
6d371597b26c4722b538c4551c19f7de
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
22.04.2025 14:20
Опис:
За результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-30-001295-a, проведеного Східним офісом Держаудитслужби (далі – Офіс), згідно з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 15.04.2025 р. встановлено, на думку Офісу, порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922- VIII, а саме:
“ За результатами аналізу питання розгляду оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення законодавства в частині публікації додаткової угоди відповідно пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства: до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922- VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.”.
При цьому Офіс зазначає, що «Відповідно до п. 11 частини першої ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно, через авторизовані електронні майданчики, оприлюднює в електронній системі закупівель, у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення таких змін, у випадках передбачених частиною п’ятою ст.41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю. Моніторингом встановлено, що до договору від 18.02.2025 № 33-ВТО замовником укладена додаткова угода від 28.02.2025 № 4. Граничний строк публікації повідомлення про внесення змін становить 02.04.2025. Проте, повідомлення про внесення змін до договору від 18.02.2025 № 33-ВТО та додаткова угода від 28.02.2025 №4 опубліковані в електронній системі закупівель 04.04.2025, що є порушенням строку опублікування, встановленого у пп.11 частини першої ст.10 Закону».
Зазначені вище висновування у висновку по моніторингу, зроблені Офісом, заперечуються з огляду на таке.
Відповідно до п. 11 частини першої ст. 10 Закону № 922- VIII Замовник самостійно та безоплатно, через авторизовані електронні майданчики, оприлюднює в електронній системі закупівель, у порядку встановленому Уповноваженим органом та Законом № 922- VIII, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення таких змін, у випадках передбачених частиною п’ятою ст.41 цього Закону № 922- VIII. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю. До договору від 18.02.2024 № 33-ВТО замовником укладена додаткова угода від 28.02.2025 № 4.
Слід зазначити, що ні норми Закону № 922- VIII, ні норми Особливостей 1178 не містять порядку розрахунку строків укладення договору про закупівлі, а містять лиш самі строки. При цьому згідно з п. 17 Особливостей 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922- VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922- VIII, та Особливостей 1178.
Цивільний кодекс України (далі - ЦКУ) містить норми, які регулюють порядок розрахунку строків.
Як передбачено ч. 1 ст. 253 ЦКУ (початок перебігу строку), перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Отже, день внесення змін до договору не рахується в строк. Строк для оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю рахується з наступного дня. При цьому враховуючи, що строк згідно п. 11 частини першої ст. 10 Закону № 922- VIII передбачено три саме робочих, а не календарних днів, у такому разі першим днем строку оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю буде перший робочий день, а останнім днем строку буде третій робочий день.
Якщо додаткова угода укладена 28 лютого 2025 року (п’ятниця), у такому разі, з огляду на те, що 01 березня 2025 року - субота та 02 березня 2025 року - неділя є вихідними (неробочими днями), понеділок (03 березня 2025 року) буде першим робочим днем після пʼятниці (дня внесення змін до договору), а середа (05 березня 2025 року) буде третім (останнім) робочим днем, в який має бути оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору разом зі змінами.
Також слід зазначити, що у висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 15.04.2025 р. містить недостовірну інформацію, а саме: додаткова угода від 28.02.2025 р. №4 була укладена до договору №33-ВТО від 18.02.2024 року, а не 2025 року, як зазначено у висновку; додаткова угода від 28.02.2025 р. №4 разом із змінами до неї була оприлюднена в електронній системі закупівель, в строки визначені Законом № 922- VIII, 04 березня 2025 року (04.03.2025), а не 04 квітня 2025 року (04.04.2025), як зазначено у висновку. Зазначену в цьому абзаці інформацію можна перевірити за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-30-001295-a.
З огляду на вищезазначене, висновок Офісу не відповідає дійсності, оскільки Замовник не порушив законодавства в частині публікації додаткової угоди відповідно до вимог ЦКУ та Закону № 922- VIII.
Номер:
02db4c9c63894b82a70883a824b32d00
Назва:
Роз’яснення змісту висновку та визначених у ньому зобов’язань
Дата опублікування:
28.04.2025 15:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби (далі – Східний офіс) розглянув аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, які були надіслані Замовником 22.04.2025, та повідомляє наступне.
За результатами розгляду наданих Замовником заперечень Східний офіс погоджується з викладеними у них зауваженнями та підтверджує, що за результатами моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 — 79710000-4 «Охоронні послуги», а саме: Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро, за кодом 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2024-01-30-001295-a), яку проведено КП «ДОКЛ ім. Мечникова» ДОР, — порушень законодавства усунуто.
Таким чином, відсутні як порушення законодавства, так і відповідні зобов’язання щодо їх усунення, зокрема в частині публікації додаткової угоди відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону України № 922-VIII.