• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги, Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами

Завершена

912 024.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 561.00 UAH
Номер: 124de7676cc94b9399bafac3007a321b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 24.03.2025 15:20 - 15.04.2025 01:00
Статус: Вирішено
Опис: 24.03.2025 № 51 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 № 51 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-01-30-001295-a 30.01.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 573-67-94, a.v.pyshkina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення законодавства в частині публікації додаткової угоди відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) в редакції станом на дату проведення закупівлі; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) UA-P-2024-01-30-000155-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.01.2024 № 33-ВТО/2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ»» (далі – ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ»»), протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 09.02.2024 №4-ВТО/33, повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024, Договір від 18.02.2024 № 33-ВТО на суму 1 001 613,60 грн. з ПДВ (далі - Договір), Додаткову угоду до Договору від 30.10.2024 № 1, Додаткову угоду до Договору від 31.12.2024 № 2, Додаткову угоду до Договору від 01.01.2025 № 3, Додаткову угоду до Договору від 28.02.2025 № 4,пояснення (інформація та документи) Замовника надані 01.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 27.03.2025. Відповідно до п. 11 частини першої ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно, через авторизовані електронні майданчики, оприлюднює в електронній системі закупівель, у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення таких змін, у випадках передбачених частиною п’ятою ст.41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю. Моніторингом встановлено, що до договору від 18.02.2025 № 33-ВТО замовником укладена додаткова угода від 28.02.2025 № 4. Граничний строк публікації повідомлення про внесення змін становить 02.04.2025. Проте, повідомлення про внесення змін до договору від 18.02.2025 № 33-ВТО та додаткова угода від 28.02.2025 №4 опубліковані в електронній системі закупівель 04.04.2025, що є порушенням строку опублікування, встановленого у пп.11 частини першої ст.10 Закону.
Період усунення порушень: 15.04.2025 15:44 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 15:44

Оскарження висновку в суді

Опис: 26.04.2025 року КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР» направило до Дніпровського окружного адміністративного суду м. Дніпро позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управління Східним офісом Держаудитслужби від 15 квітня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-30-001295-a
Дата публікації: 28.04.2025 09:06
Дата відкриття провадження: 26.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження: № 160/12212/25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: За результатами розгляду наданих Замовником заперечень Східний офіс погоджується з викладеними у них зауваженнями та підтверджує, що за результатами моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 — 79710000-4 «Охоронні послуги», а саме: Послуги з фізичної охорони дизель-генераторів та матеріальних цінностей на складах КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро, за кодом 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2024-01-30-001295-a), яку проведено КП «ДОКЛ ім. Мечникова» ДОР, — порушення законодавства усунуто.
Дата публікації: 28.04.2025 15:05

Запити/Пояснення