-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Тримач (холдер) для вакуумних пробірок № 100, код НК 024:2023: 37566 Тримач пробірки для взяття крові одноразового використання; Голка двостороння розмір 21G (0,8х38 мм) колір зелений для вакуумного забору крові, одноразового використання стерильна, №100, код НК 024:2023: 35209 Голка для взяття крові стандартна
Завершена
1 004 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 022.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 022.50 UAH
Номер:
a689fa05749146e786e7b12f90f37b85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 14:24 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2024 № 166
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.08.2024 № 166.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-01-29-015248-a, 29.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178, а також підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 внаслідок безпідставного відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТЕРІМЕД», ФОП Музичишен І.О. та та ТОВ «ЛЕДУМ»; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення вимог вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 у встановленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором №74-ММ-23 від 19.10.2023.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 13 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Золочівська центральна районна лікарня» Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-29-006363-b); оголошення про проведення відкритих торгів; оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на таке звернення; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.02.2024, 16.02.2024, 19.02.2024 та 20.02.2024 тендерні пропозиції ТОВ «ГОЛДЕНМЕД», ТОВ «СТЕРІМЕД» та фізичної особи – підприємця Музичишена Ігоря Олександровича, далі – ФОП Музичишен І.О., (щодо правомірності їх відхилення Замовником»); опубліковані Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях учасників ТОВ «ГОЛДЕНМЕД», ФОП Музичишена І.О. та ТОВ «ЛЕДУМ»; тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕДУМ»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ЛЕДУМ» як переможцем тендеру інформацію та документи; договір від 26.02.2024 №159; опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з пунктом 13 Порядку №1082, крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН), у разі визначення предмета закупівлі – лікарський засіб.
Моніторингом встановлено, що у Додатку №2 (Технічна специфікація) до тендерної документації Замовника зазначено МНН щодо номенклатурних позицій предмету закупівлі: тримач (холдер) для вакуумних пробірок №100 – НК 024:2023 37566 Тримач пробірки для взяття крові одноразового використання та голка двостороння розмір 21G (0,8х38 мм) для вакуумного забору крові одноразового використання стерильна №100 – 35209 Голка для взяття крові стандартна.
Проте, на порушення норм пункту 13 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178, інформація щодо МНН лікарських засобів, що є предметом досліджуваної процедури закупівлі (Тримач (холдер) для вакуумних пробірок № 100 та Голка двостороння розмір 21G (0,8х38 мм) колір зелений для вакуумного забору крові, одноразового використання стерильна, №100), при розміщенні інформації в електронних окремих полях в електронній системі закупівель не вказана.
Моніторингом також встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» (остаточна цінова пропозиція – 623 980,00 грн) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Так, у вищевказаному протоколі уповноваженої особи від 16.02.2024 зазначено, що у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей Замовником повідомлено учасника, що відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеній за формою чи у довільній формі.
Також, у протоколі уповноваженої особи від 16.02.2024 вказано, що у складі пропозиції учасник ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» надав аналогічний договір №74-ММ-23 від 19.10.2023, у пункті 12.1 розділу 12 якого зазначено, щ невід’ємною частиною цього договору є: Додаток 2, однак, у складі пропозиції учасника відсутній Додаток №2 до цього договору, що не відповідає вимогам тендерної документації, з врахуванням чого Замовником визначено вимогу про приведення інформації у відповідність, а саме надати у складі пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеній за формою чи у довільній формі у повному обсязі.
Одночасно, моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 1.1. Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник процедури закупівлі повинен надати довідку у довільній чи за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а відповідно до пункту 1.2. цього ж розділу Додатку №1 тендерної документації – для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за формою чи у довільній формі; копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.1.2 (не менше 1).
Отже, Замовником у тендерній документації при встановленні вимоги щодо надання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не визначалося, що такий (такі) договір (договори) повинні бути надані з усіма його додатками.
Також, моніторингом встановлено, що ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» у складі тендерної пропозиції надано довідку (№32 від 02.02.2024, файл «Довідка про аналогічні договори.pdf») про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій як аналогічний вказано договір №74-ММ-23 від 19.10.2023 щодо поставки медичних матеріалів (за формою, навдеою у Додатку №1 тендерної документації), копію аналогічного договору №74-ММ-23 від 19.10.2023 (файл «Аналогічний договір.pdf»), укладеного між учасником та КНП «Перинатальний центр м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради.
Аналізом умов вищевказаного аналогічного договору встановлено, що умови цього договору містять інформацію про предмет договору (медичні матеріали за ДК 021:2015 33140000-3 (Голка двостороння «ВОЛЕС» розмір 21G (0,8х38мм) колір зелений для вакуумного забору крові, одноразового використання стерильна, №100; Тримач (холдер) «ВОЛЕС» стандартний, прозорий, №100), ціну договору, порядок здійснення оплати, умови постачання товару, права та обовязки сторін, строк дії договору та інші умови.
У розділі 12 договору №74-ММ-23 від 19.10.2023 вказано, що невідємною частиною цього договору є Додаток 1, Додаток 2.
Водночас, по тексту договору вищевказані додатки не згадуються, посилання на Додаток 2 чи визначення, яка саме інформаця міститься у Додатку 2, у тексті договору відсутні.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» міститься Додаток 1 до договору №74-ММ-23 від 19.10.2023 – Специфікація, у якій наведено інформацію про найменування товару, країну-виробника товару, кількість товару, ціну за одиницю товару та сума.
Також, учасником надано лист-відгук (від 21.11.2023 №061/53-1259, файл «ЛИСТ-ВІДГУК.pdf»), наданий КНП «Перинатальний центр м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради, у якому зазначено про виконання учасником протягом 2023 рку всіх обовязків за договором №74-ММ-23 від 19.10.2023 та відсутність порушень графіку поставки товару та претензій щодо якості товару, інших істотних умов договору.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Водночас, як зазначено вище, у тендерній документації Змовника була відсутня вимога щодо надання учасником аналогічного договору з усіма додатками.
Учасником ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, копію аналогічного договору (який містить інформацію щодо істотних його умов, зокрема, предмету, ціни, строків та умов поставки товару) та лист-відгук про виконання такого договору, що вдповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації щодо закупівлі, за результатами якої укладено договір №74-ММ-23 від 19.10.2023 (закупівля за ID: UA-2023-10-07-000390-a), встановлено, що вказаний договір виконано в повній сумі, в електронній системі закупівель договір №74-ММ-23 від 19.10.2023 опубліковано без Додатку 2.
Отже інформація про виконання зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю учасника розміщена в електронній системі закупівель та є вільною для доступу.
Крім того, відповідно до норм пункту 42 Особливостей №1178 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Аналогічна норма визначена частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону.
З огляду на вищенаведене, Замовник міг застосувати права, визначені пунктом 42 Особливостей №1178, для підтвердження інформації щодо наявності відповідного додатку до аналогічного договору учасника.
З врахуванням вищевикладеного, Замовником безпідставно опубліковано вимогу до учасника щодо надання оригіналу або копії договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за формою чи у довільній формі, у повному обсязі, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Як наслідок, Замовником на порушення підпункту 1 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» за невиправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Зважаючи на неправомірне відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕНМЕД» з остаточною ціновою пропозицією 623 980,00 грн, та, як наслідок, розгляду наступних тендерних пропозицій з визначенням переможцем тендеру ТОВ «ЛЕДУМ» з остаточною ціновою пропозицією 642 000,00 грн та укладенням з ним договору про закупівлю на вказану суму, Замовником буде здійснено закупівлю товару з додатковими витратами (розрахунково) в сумі 18 020,00 гривень.
Період усунення порушень:
22.08.2024 13:05 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2024 13:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Тримач (холдер) для вакуумних пробірок № 100, код НК 024:2023: 37566 Тримач пробірки для взяття крові одноразового використання; Голка двостороння розмір 21G (0,8х38 мм) колір зелений для вакуумного забору крові, одноразового використання стерильна, №100, код НК 024:2023: 35209 Голка для взяття крові стандартна)» повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору № 159 від 26 лютого 2024 року про що укладено додаткову угоду №1 від 27 серпня 2024р.
Інформація про припинення зобов’язань за договором № 159 від 26 лютого 2024 року оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства
Дата публікації звіту:
29.08.2024 12:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
11.09.2024 14:46
Запити/Пояснення
Номер:
0e205c75800b451d970b5e8b2c5e0693
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.08.2024 14:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2024 00:00
Опис:
Дата: 09.08.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-29-015248-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Золочівська центральна районна лікарня» Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Номер:
1cf6ec1f3a8a47b8aa81d4fb4764fe43
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.08.2024 11:58
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі:
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" ),а також до уваги взято фактичні показники минулого року та інформації отриманої з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro.
На підтвердження здійснення Замовником моніторингу цін та аналізу ринку, додатково надаємо комерційні пропозиції, які було подано учасниками на запит замовника:
Замовником було отримано Комерційну пропозицію від ПП «Біола» від 01.02.2024р. – 1 024 500,00 грн, комерційну пропозицію від ТОВ «Віватек» від 30.01.2024р. – 1 048 000,00 грн та комерційну пропозицію від ТОВ «Ледум» від 01.02.2024р. – 941600,00 грн.(копії додаються)
На підставі отриманих комерційних пропозицій потенційних учасників, Замовником було визначено середньоарифметичне значення ціни та визначено очікувану вартість у розмірі 1 004 500,00 гривень з ПДВ.
2) Щодо обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Під час визначення технічних характеристик до виробу медичного призначення враховуються вимоги технічного регламенту щодо медичних виробів. Вироби медичного призначення повинні бути належним чином зареєстровані в Україні, у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію виробів медичного призначення: реєстраційне посвідчення на виріб медичного призначення, сертифікат якості/паспорт якості (для імпортованих виробів медичного призначення – висновок про якість ввезеного в Україну виробу медичного призначення), декларація відповідності. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості медичних матеріалів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
3) Щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178:
Переможцем процедури закупівлі, ТОВ "ЛЕДУМ", під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а саме: надано копії документів про право підписання договору про закупівлю (копія Статуту, наказ про призначення та протокол загальних зборів, копії яких додаються).