• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сирні продукти

Сирні продукти

Завершена

1 410 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 102.70 UAH
Номер: 964aaab22cef4092b79fa9d4d4c41517
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000127
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 29.01.2025 09:26 - 20.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.01.2025 № 8-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 28.01.2025 №8-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-01-29-013878-a 29.01.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону та абзацу одинадцятого пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та змін до договору (додаткової угоди №3 від 26.12.2024 до Договору); приведення істотних умов Договору до вимог законодавства (зокрема зменшення ціни за одиницю товару «Сир твердий Український 50% (фасований)», зменшення кількості та вартості даного товару до рівня визначеного на дату підписання Договору (14.02.2024)); вжиття заходів щодо повернення зайво сплачених коштів за поставлений товар «Сир твердий Український 50% (фасований)» за цінами Договору з урахуванням змін, внесених додатковою угодою № 1, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень та вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.01.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського пансіонату ветеранів праці (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.01.2024 (протокол №18), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Переяслав-Молпродукт» (далі – ТОВ «Переяслав-Молпродукт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.02.2024 №24, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2024, договір від 14.02.2024 №26 (далі - Договір), додаткові угоди від 17.12.2024 №1, від 24.12.2024 №2, від 26.12.2024 №3 та від 15.01.2025 №4, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.02.2025 та від 07.02.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 14.02.2024 уклав з ТОВ «Переяслав-Молпродукт» Договір про закупівлю, зокрема, товарів «Сир кисломолочний 9,5% (ваговий, 5 кг в уп.)» у кількості 4135 кг, за ціною 188,10 грн/кг з ПДВ загальною вартістю 777 793,50 грн з ПДВ та «Сир твердий Український 50% (фасований)» у кількості 1782 кг, за ціною 354,00 грн/кг з ПДВ загальною вартістю 630 828,00 грн з ПДВ. Згідно із підпунктом 2 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Замовник 17.12.2024 уклав додаткову угоду № 1, якою вніс зміни до істотних умов Договору, а саме: зменшив на 645,00 кг кількість постачання товару «Сир кисломолочний 9,5% (ваговий, 5 кг в уп.)» (з 4135,00 кг до 3490,00 кг) без зміни ціни за одиницю та відповідно зменшив загальну вартість даного товару на 121 324,50 грн до 656 469,00 грн з ПДВ; збільшив ціну за одиницю товару «Сир твердий Український 50% (фасований)» до 450,00 грн з ПДВ (або на + 27,11% за одиницю товару), збільшив на 233,276 кг кількість цього товару (з 1782,00 кг до 2015,276 кг з урахуванням поставлених 1611,685 кг по ціні 354 грн з ПДВ), та збільшив загальну вартість даного товару по Договору на 121 324,50 грн (з 630 828,00 до 752 152,50 грн з ПДВ). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 04.02.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень, зокрема, стосовно наявності документального підтвердження коливання ціни на ринку на товар «Сир твердий Український 50% (фасований)» у розмірі 27,11% за період з 14.02.2024 по 17.12.2024. На зазначений запит Управління Замовник 07.02.2025 оприлюднив пояснення, в якому зазначив, що документальним підтвердженням наявності підстав для укладання додаткової угоди від 17.12.2024 №1 до Договору є лист ТОВ «Переяслав-Молпродукт» від 09.12.2024 №1960, в якому останній пропонує у зв'язку із зростанням цiн на сировину, паливно-мастильнi матерiали, фасувальнi матерiали та допомiжнi засоби збільшити ціну за одиницю товару «Сир твердий Український 50% (фасований)» до 450,00 грн/кг з ПДВ з 10.12.2024. Також, Замовником надано роздруківки з сайту minfin.com.ua, які містять, зокрема, інформацію щодо зміни цін на товар «Сир твердий Комо традиційний 50%» (виробник – ПрАТ «Дубномолоко»). При цьому, слід зазначити, що відповідно до документів, що містяться у складі тендерної пропозиції за Договором здійснюється постачання товару «Сир твердий Український 50% (фасований)» виробництва ТОВ «Переяслав-Молпродукт». Так, відповідно до зазначених роздруківок поточні середні ціни на «Сир твердий Комо російський 50%» станом на 09.01.2024 становили 408,02 грн/кг, поточні середні ціни на «Сир твердий Комо традиційний 50%» станом на 30.10.2024 становили 487,07 грн/кг (зміна ціни + 19,36%). Однак зазначена інформація не відображає коливання ціни на ринку на такий товар, як «Сир твердий Український 50%» у розмірі 27,11% у період з дати укладання Договору (14.02.2024) до дати укладання додаткової угоди №1 (17.12.2024). Також, роздруківки з сайту minfin.com.ua містять, зокрема, наступну інформацію: поточні ціни (середні та по магазинам) на «Сир твердий Комо традиційний 50%» у березні та грудні 2024 року були 420,74 та 451,73 грн/кг відповідно (зміна ціни + 7,37%); середньомісячні ціни на «Сир твердий Комо традиційний 50%» у березні та грудні 2024 року були 445,36 та 477,86 грн/кг відповідно (зміна ціни + 7,3%); Однак зазначена інформація також не відображає коливання ціни на ринку на такий товар, як «Сир твердий Український 50%» у розмірі 27,11% у період з дати укладання Договору (14.02.2024) до дати укладання додаткової угоди №1 (17.12.2024). Таким чином, Замовник уклав додаткову угоду № 1, якою збільшив ціну за одиницю товару «Сир твердий Український 50% (фасований)» на 27,11% без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, при цьому збільшивши на 233,276 кг кількість та на 121 324,50 грн загальну вартість даного товару по Договору, чим порушив вимоги підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 26.12.2024 уклав до Договору додаткову угоду №3, якою зменшив суму Договору на 1062,51 грн, тобто змінив істотні умови Договору на підставі підпункту 5 пункту 19 Особливостей. Абзацом одинадцятим пункту 19 Особливостей визначено що, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, Замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу одинадцятого пункту 19 Особливостей не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору при внесенні змін до Договору додатковою угодою №3 від 26.12.2024.
Період усунення порушень: 13.02.2025 11:42 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2025 11:42

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 18/0008/2025/пр
Дата відкриття провадження: 25.03.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 18/0008/2025/пн
Номер протоколу: 18/0007/2025/пр
Дата відкриття провадження: 02.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/754/1452/25 (справа 754/4344/25)

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення про усунення порушень на висонвок від 13.02.2025 року
Дата публікації звіту: 18.02.2025 15:32

Запити/Пояснення