-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«М’ясо» (М’ясо свинини охолоджене б/к, тушка курки) «код ДК 021:2015 - 15110000-2
Завершена
846 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 230.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 230.00 UAH
Номер:
92d13c82a99c409286021cb0177c62ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
18.03.2024 18:02 - 09.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2024 Одеса № 59
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.03.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 59
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2024-01-29-013702-a 29.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 4 підпункту 1, абзаців 2 та 5 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти та у справах дітей Бородінської селищної ради Болградського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену в електронній системі закупівель 29.01.2024, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 05.02.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» (далі – ТОВ «Гаврилівка») та підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» (далі – ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 № 10 та від 23.02.2024 № 12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.02.2024, договір про постачання товару від 04.03.2024 № 39, пояснення Замовника, надані 28.03.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (м’ясо свинини, тушка курки); код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо.
Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «м’ясо свинини» становить код «ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина», «тушка курки» становить код «ДК 021:2015: 15112130-6 – Курятина».
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до ТД та до Додатка 1 до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції ТД та Додатка 1 до ТД 05.02.2024, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться до ТД, чим не дотримано вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.02.2024 № 10 тендерну пропозиції учасника ТОВ «Гаврилівка» відхилено на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відповідно до абзацу 8 пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Проте, аналізом оприлюдненого Замовником оголошення про проведення цих відкритих торгів та ТД зі змінами, оприлюдненої в електронній системі закупівель 05.02.2024, встановлено, що Замовник не вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, про що і зазначено Замовником у підпункті 3.2.1. пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Отже, на порушення абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гаврилівка» із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.02.2024 № 10 підстав.
Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гаврилівка», остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 233 160,00 грн, ніж пропозиція наступного учасника процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Також відповідно до Додатка № 1 до ТД для документального підтвердження відповідності запропонованого товару та постачальника вимогам замовника учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати, зокрема експертний висновок на вміст нітратів та токсичних речовин, та/або декларація виробника, та/або сертифікат якості на продукцію.
Учасник процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції надав копію сертифікату від 02.04.2020 № UA.MQ/0100-2 на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001).
Проте наданий учасником процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції вищезазначений сертифікат дійсний до 01.04.2023, тобто не є чинним на момент проведення зазначеної процедури закупівлі та на дату подання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції (08.02.2024), чим не дотримано вимоги Додатка № 1 до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, відповідно до Додатка № 1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника учасник повинен у складі своєї пропозиції надати, зокрема документи, що підтверджують походження товару, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам (посвідчення, сертифікат якості, декларація виробника продукції).
У таблиці Додатка № 1 до ТД Замовником наведена інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: тушка курки І сорт (охолоджене).
Учасник процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції надав декларацію виробника від 15.09.2023 № 48518, згідно з якою учасник планує до постачання замовнику, зокрема: «тушка курчати-бройлера І категорії (заморожена)», а не «охолоджена», чим не дотримано вимоги таблиці Додатка № 1 до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Крім того, відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
У підпункті 3.5.8. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність п.п. 3 п. 47 Особливостей), що видана не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати;
витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення фізичної особи учасника, керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Витяг має бути виданим не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати. Витяг має містити унікальний електронний ідентифікатор (QR-код) за яким можливо здійснити перевірку його достовірності (підтверджує відповідність п.п. 5, 6 та 12 п. 47 Особливостей).
Проте учасником ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у складі тендерної пропозиції не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги підпункту 3.5.8. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» у той час, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, та уклав з ним Договір.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 із зазначених питань Замовник 28.03.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що прийнято рішення про укладення додаткової угоди з постачальником щодо розірвання договору.
Період усунення порушень:
29.03.2024 16:21 - 13.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
29.03.2024 16:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з висновками моніторингу Південного офісу Держаудитслужби прийнято рішення про розірвання Договору.
Дата публікації звіту:
04.04.2024 14:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
.
Дата публікації:
09.04.2024 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
b6c1271ca95242f582b659f58d468d33
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» відповідно до протоколу від 16.02.2024 № 10 у зв’язку з ненаданням забезпечення тендерної пропозиції зазначеним учасником процедури закупівлі, тоді як відповідно до підпункту 3.2.1. пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не вимагалось.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підприємства споживчої кооперації «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» (далі – ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки») вимогам зазначеним у Додатку № 1 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника процедури закупівлі надано декларацію виробника від 15.09.2023 № 48518, згідно з яким учасник планує до постачання Замовнику, зокрема: тушка курки І сорт – «заморожені», а не «охолоджені» як вимагає Замовник у Додатку № 1 до тендерної документації.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» вимогам підпункту 3.1.4. пункту розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як тендерна пропозиція зазначеного учасника містить накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, який не є кваліфікованим.
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ПСК «Райкоопзаготпром Саратської райспоживспілки» та укладання з ним договору, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8bc4154d59024fd1b7282ae7abf3399e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.03.2024 12:31
Опис:
Зважаючи на Ваші зауваження щодо закупівлі, повідомляємо, що зауваження є слушними і взяті нами до уваги. Прийнято рішення про укладення додаткової угоди з постачальником щодо розірвання договору Про закупівлю.