-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)»
Завершена
4 402 798.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 013.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 013.99 UAH
Номер:
63f8286d944f4ff9a584206f61f6b2fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-11-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2024 00:00
Період моніторингу:
11.09.2024 17:09 - 03.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2024-01-29-012291-a 29.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.01.2024 № 35 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.02.2024, тендерні пропозиції Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» та ТОВ «Руол Стандарт» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» від 14.02.2024 № 73, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції учасника від 19.02.2024 № 76, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів від 22.02.2024 № 85 та повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2024, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 29.02.2024 № 361, відповідь Замовника надана від 13.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» з остаточною ціновою пропозицією 3 750 000,00 гривень та ТОВ «Руол Стандарт» з остаточною ціновою пропозицією 3 990 550,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» Замовником відхилено (протокольним рішенням уповноваженої особи
від 19.02.2024 № 76) на підставі абзацу четвертого підпункту першого пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо Учасник процедури закупівлі, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перевіркою підстав відхилення Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» зазначених в протоколі від 19.02.2024 № 76, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Руол Стандарт» з остаточною ціною пропозиції 3 990 550,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
03.10.2024 18:20 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2024 18:20
Запити/Пояснення
Номер:
9bd20baf29a14dc18b26d6e081647b4f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.09.2024 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
02353e39f8be442baa382c3e92c784ee
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-09-11-000085
Дата опублікування:
13.09.2024 13:39
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)» Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-01-29-012291-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувальна вартість закупівлі розрахована відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, шляхом отримання цінових пропозицій від ФОП Сергієнко А.М., Підприємства «Роман» МЛУІ «Софія», ТОВ «Гранат», ТОВ «Бізнес плюс ЛТД», що наведено у Додатку 1 «Розрахунок очікуваної вартості закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)», очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах дошкільних освіти Замовника, норм споживання та бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)» Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-01-29-012291-a, сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), а також спільних наказів «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 26.02.2013 № 202/165, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/02/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-32/ (Файл «Обгрунтування_Заморожені овочі та ягоди_2024 р.»)