• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)»

Завершена

4 402 798.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 013.99 UAH
Номер: 63f8286d944f4ff9a584206f61f6b2fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-11-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.09.2024 17:09 - 03.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.09.2024 № 219 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2024-01-29-012291-a 29.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.01.2024 № 35 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.02.2024, тендерні пропозиції Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» та ТОВ «Руол Стандарт» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» від 14.02.2024 № 73, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції учасника від 19.02.2024 № 76, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів від 22.02.2024 № 85 та повідомлення про намір укласти договір від 22.02.2024, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 29.02.2024 № 361, відповідь Замовника надана від 13.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» з остаточною ціновою пропозицією 3 750 000,00 гривень та ТОВ «Руол Стандарт» з остаточною ціновою пропозицією 3 990 550,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» Замовником відхилено (протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.02.2024 № 76) на підставі абзацу четвертого підпункту першого пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо Учасник процедури закупівлі, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» зазначених в протоколі від 19.02.2024 № 76, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Руол Стандарт» з остаточною ціною пропозиції 3 990 550,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 03.10.2024 18:20 - 09.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2024 18:20

Запити/Пояснення