-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба сухої заморозки «Хек»)
Завершена
666 558.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 665.58 UAH
мін. крок: 1% або 6 665.58 UAH
Номер:
9c762823440c4082ab0163a8ab2b64ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 15:32 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
27.01.2025 № 16
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2025 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2024-01-29-011506-a 29.01.2024 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерну документацію (із змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.02.2024 № 41, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Новіков Олександр Сергійович (далі – ФОП Новіков О.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2024 № 46, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.02.2024, договір на постачання товару від 14.02.2024 № 11, додаткові угоди від 29.05.2024 №1, від 13.12.2024 №2, від 30.12.2024 №3, від 08.01.2024 №4, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 05.02.2025, 10.02.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 04.02.2025, 07.02.2025.
Відповідно до пункту 3.2 розділу 3. «Загальні вимоги» Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зокрема довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечать поставку товару, передбаченого у документації. До довідки додаються - документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення, або договір(и) оренди приміщення (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024).
Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції ФОП Новіков О.С. міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.02.2024 № 43 (файл: Довідка про МТБ.pdf), відповідно до позиції 2 якої обліковується складські приміщення ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» у кількості 1 шт з інформацією про правову підставу володіння або користування, а саме – договір суборенди з ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» від 01.07.2023.
Крім того, моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції учасника ФОП Новіков О.С. міститься договір суборенди складського приміщення від 01.07.2023 б/н (файл: Договір суборенди приміщення.pdf), укладеного з ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», відповідно до якого зазначений учасник бере в суборенду складське приміщення обладнане для зберігання продуктів харчування, площею 50 кв.м., розташоване за адресою: 49000 м. Дніпро, вул. Любарського, 143. Згідно з пунктом 1 розділу 5 «Строк оренди» вказаного договору строк оренди приміщення становить дванадцять місяців з дати підписання сторонами акту приймання – передачі. Акт приймання – передачі приміщення, що є додатком до вказаного договору, підписано 01.07.2023, отже строк суборенди до 01.07.2024 року, що менше ніж до 31.12.2024, та що в свою чергу не відповідає вимогам пункту 3.2 розділу 3. «Загальні вимоги» Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив вищевказану невідповідність у документах учасника ФОП Новіков О.С. та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником вказаної невідповідності.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 29.05.2024 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, де випадком для внесення змін до істотних умов договору визначено збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю, що не відповідає випадку для внесення змін до істотних умов договору, передбаченого підпунктом 2 пункту 19 Особливостей (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі).
Період усунення порушень:
11.02.2025 17:02 - 26.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2025 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на вимогу Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-01-29-011506-a 29.01.2024 (далі Закупівля), повідомляємо, що КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАД ОМ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ №1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", вжито наступні заходи для усунення зазначених порушень та недопущення їх у подальшому:
Відповідно до наказу від 01 січня 2024 року № 3/к «Про покладання функцій уповноваженої особи із закупівель», на Полішко Наталію Петрівну, яка займає посаду економіста закладу, додатково покладено обов’язки уповноваженої особи з публічних закупівель.
Таке рішення ухвалене з метою забезпечення належного виконання процедур закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та оптимізації кадрових ресурсів установи.
На підставі встановлених порушень проведено службове розслідування, за результатами уповноваженій особі винесено усне зауваження та офіційно повідомлено про необхідність неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення аналогічних порушень у майбутньому. А також було вжито коригувальних заходів Проведено додатковий аналіз процедур закупівель. Впроваджено контрольні заходи щодо своєчасного оприлюднення інформації. Проведено внутрішнє обговорення щодо запобігання аналогічним порушенням. Удосконалено внутрішній контроль за процедурою закупівель. Заплановано проведення навчання відповідальної особи щодо вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Наразі проводиться підготовка до участі у відповідному навчальному заході, організованому Академією Радник на курс підвищення кваліфікації (онлайн-платформ), що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
13.02.2025 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
aa77a6205a564c94ad39a06a04b0f1c4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.02.2025 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
19c8457bf7c6474da659d019233beed4
Назва:
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ З ДОДАВАННЯМ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: Згідно Коду ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба сухої заморозки «Хек») (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2024-01-29-011506-a).
Дата опублікування:
05.02.2025 09:49
Опис:
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ З ДОДАВАННЯМ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: Згідно Коду ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені
(Риба сухої заморозки «Хек»)
(інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2024-01-29-011506-a).
04.02.2025 року надійшов запит Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-01-29-011506-a 29.01.2024 (далі Закупівля), на отримання відповідей.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ №1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 надає відповіді на поставлене запитання.
По питанню. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо: Пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) у редакцій після 19.05.2023, передбачено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Водночас пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що основними функціями Уповноваженого органу (Мінекономіки) є, зокрема, розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, на виконання зазначеної норми Закону наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі — Методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі). Проте, зважаючи на те, що вказана методика є примірною, замовник не зобов’язаний визначати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до неї, а тільки має право. Тому кожен замовник вибирає свій метод визначення очікуваної вартості. ( Додаток 3 додається).
Розрахунок вартості харчування проводиться згідно фактичної кількісті підопічних в Закладі. На 01.01.2024 року в закладі кількість підопічних становила - 122 підопічних (122 підопічних Х 366 кількість днів перебування = 44652 ліжко/днів). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником в бюджетному запиті на 2024 рік поданого до головного розпорядника коштів, згідно орієнтовного моніторингу середніх цін. (ціни взяті з сайту Мінекономіки станом, на січень 2024 року та Головного управління Статистики по Дніпропетровській області за листопад 2023, січень 2024 року.(Додаток 2. Ціни Головне управління статистики Дніпропетровська область, Додаток 4 натуральні добові норми харчування, Додаток 5 Службова записка сестри медичної з дієтичного харчування, Додаток 6 Перспективне меню на 2024 рік, Додаток 7 розрахунок до кошторису на 2024 рік).
Відповідно до рекомендацій Мінекономіки визначення замовником очікуваної вартості товарів i послуг у сфері організації харчування замовником було використано декілька етапів.
- Визначення потреби в продуктах харчування (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо).
- Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик (До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідного фахівця, сестру медичну з дієтичного харчування закладу замовника, яка відповідає за подальше використання товарів, а саме продуктів харчування).
- Аналіз ринку (моніторин цін, дані з офіційного сайту Мінекономіки моніторинг продуктів харчування) .
- Проаналізовано вартість аналогічних закупівель за попередні періоди, з урахуванням змін ринкових цін.
- Використано відкриті джерела інформації, зокрема вебсайти виробників, дистриб'юторів, а також електронні каталоги.
- Застосовано відповідні калькуляції, кошториси та внутрішні фінансові розрахунки.
Головним розпорядником коштів є Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету на 2024 рік оприлюднюються на сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Розрахована очікувана вартість закупівлі, згідно Коду ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба сухої заморозки «Хек»), яка становить - 666558,00 грн, (Шістсот шістдесят шість тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 00 коп.).
Вартість харчування розрахована Замовником на підставі ”Натуральних добових норм харчування в дитячих будинках-інтернатах І-IV профілю, професійно-технічних училищах для дітей з інвалідністю з фізичними, психічними, інтелектуальними або сенсорними порушеннями сфери управління Мінсоцполітики”, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002№ 324 “Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики” (далі – Натуральні добові норми).
Що стосується визначення замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Для визначення технічних та якісних характеристик продуктів харчування Замовнику необхідно керуватися певними нормативними документами та специфікаціями. Основний перелік документів, який може знадобитися для обґрунтування та підтвердження технічних і якісних характеристик продуктів харчування, включає:
- Технічне завдання (ТЗ). Документ, в якому чітко описані вимоги до продуктів харчування (назва, обсяг, специфікації, строк придатності, умови постачання тощо).
- Опис предмета закупівлі. Включає детальні технічні та якісні характеристики продуктів харчування: тип продукту, клас, категорія, вимоги до свіжості та безпечності, маркування тощо.
- ДСТУ (Державні стандарти України). Перелік продуктів харчування, що підпадають під відповідні державні стандарти, наприклад, ДСТУ для продуктів харчування тощо. Ці документи регламентують склад, умови виробництва, пакування, зберігання та транспортування продуктів. (Згідно з п.84 частини 1 статті 1 Закону України № 771/97-ВР від 23.12.1997 Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів,», нормативно - правовий акт, який визначає характеристики продукції або пов’язані з нею процеси).
- Сертифікати відповідності. Документи, що підтверджують відповідність продуктів харчування вимогам національних стандартів, таких як ДСТУ, ISO або інші міжнародні стандарти. Замовником визначено перелік документів які підтверджують якість харчових продуктів, а саме Сертифікат якості на продукти харчування ,а також оцінка якості продуктів згідно з ДСТУ, технічні умови. Якість повинна відповідати відповідним вимогам стандартів. Наявність у учасника сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Для належного обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником було використано сукупність методів.
Номер:
bb6de916e23f4fe78e63e77fe249b0e8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Відповідно до додаткової угоди від 29.05.2024 № 1 ціну риби сухої заморозки (хек) збільшено на 1,87 грн за 1 кг. Просимо в електронній системі закупівель оприлюднити документ, підтверджуючий коливання ціни такого товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9c953d2692124909b67d300c5c49ce6a
Назва:
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ З ДОДАВАННЯМ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: Згідно Коду ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба сухої заморозки «Хек») (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2024-01-29-011506-a).
Дата опублікування:
10.02.2025 09:57
Опис:
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ З ДОДАВАННЯМ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: Згідно Коду ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені
(Риба сухої заморозки «Хек»)
(інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером: UA-2024-01-29-011506-a).
07.02.2025 року надійшов запит Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу закупівлі UA-2024-01-29-011506-a 29.01.2024 (далі Закупівля), про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей (у редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі) визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Відповідно до додаткової угоди від 29.05.2024 № 1 ціну риби сухої заморозки (хек) збільшено на 1,87 грн за 1 кг. Просимо в електронній системі закупівель оприлюднити документ, підтверджуючий коливання ціни такого товару на ринку. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ №1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 надає відповіді на поставлене запитання.
Обґрунтування зміни ціни на рибу сухої заморозки (хек) відповідно до додаткової угоди від 29.05.2024 № 1.Відповідно до підпункту 2. пункту 3.5. Договору від 14 лютого 2024 року № 11 Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди. Зміна ціни за одиницю непоставленого товару здійснюється шляхом множення ціни за одиницю товару станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) на індекс (коефіцієнт) зростання вартості товару. У разі документально підтвердженого зростання ціни за одиницю товару, одночасно здійснюється зменшення кількості товару та з урахуванням положень чинного законодавства, зміна ціни за одиницю товару можлива у разі документально підтвердженого коливання ціни на ринку. Постачальник надав лист від 23.05.2024 року № 155 з пропозицією підвищити ціну в договорі на 1,87 грн, за кілограм.
На підтвердження такого коливання постачальник надав довідку (видану на ім’я постачальника) Головного управління статистики у Дніпропетровській області від 14.05.2024 рок № 03-08/1215-24, яка містить інформацію про середньоринкову ціну риби мороженої ( п.50 додатку до листа Риба морожена (тушка минтая, скумбрії, хека, тріски, червоного окуня) - ціна за квітень 2024 року у сумі - 167,25 грн, за кілограм). Згідно з цими даними, ринкова ціна товару зросла на що відповідає вимогам договору та чинного законодавства. Відповідно, зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ринкової ціни, без перевищення допустимого відсотка. З метою дотримання встановлених норм та у зв’язку з документально підтвердженим зростанням ціни за одиницю товару, одночасно здійснюється відповідне зменшення кількості товару.
Таким чином, внесені зміни відповідають умовам договору та законодавчим вимогам.
Додатки:
1. Довідка Головного управління статистики у Дніпропетровській області від 14.05.2024 року № 03-08/1215-24
2. Лист постачальника від 23.05.2024 року № 155.