• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б

Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Завершена

14 186 457.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 000.00 UAH
Номер: 5814f41c11e04e4eadf9762064747750
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 12.03.2024 09:26 - 03.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.03.2024 № 14-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 11.03.2024 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-01-29-009752-a 29.01.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 13-1 Порядку №861. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» установлено порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час здійснення моніторингу після наданих пояснень договір від 05 березня 2024 року №33, укладений між Замовником та ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» було розірвано додатковою угодою від 21 березня 2024 року №1 та розміщено звіт про виконання (розірвання) договору в електронній системі закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Перечинський центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024; відповіді Замовника, надані на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІРБУДТРАНС» (далі – ТзОВ «ІРБУДТРАНС»); повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «ІРБУДТРАНС» від 19.02.2024; вимогу, надану учаснику ТзОВ «ІРБУДТРАНС» про усунення невідповідностей до 21.01.2024; протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ТзОВ «ІРБУДТРАНС» від 22.02.2024 №18; звернення Приватного підприємства «СПЕЦБУДСЕРВІС-М» від 25.02.2024 до Замовника з вимогою про усунення порушень та надану Замовником відповідь; повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2024; договір від 05.03.2024 №33; додаткову угоду від 21.03.2024 про розірвання договору; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12, 13, 18 та 27 березня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Абзацом третім пункту 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: насоси, насоси та компресори, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин, трансформатори, трансформатори напруги, вимірювальні трансформатори, трансформатори живлення, тощо. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку №861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до Технічних вимог (Специфікація) додаток 2 до тендерної документації) на закупівлю робіт «Реконструкція корпусу поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини за адресою м. Перечин, вул Ужанська, 8 Б» під час виконання робіт передбачено, в тому числі, набуття у власність та установлення насосів та трансформатора, а саме: установлення насосів відцентрових з електродвигуном, маса агрегату до 0,1 т (насос рециркуляції WiloStar-Z 20/1 (або еквівалент1,2) - 1 шт, насос системи радіаторного опалення (ALPHA2 25-60 180) (або еквівалент1,2) – 1 шт), установлення насосів теплових продуктивністю до 10 тис.м3/год (тепловий насос типу "повітря-вода", 14 кВт ( MitsubishiHeatGuard 140H3 (125 VSX)) (або еквівалент1,2) – 2 шт), установлення трансформаторів знижувальних потужністю до 0,25 кВ.А (трансформатор понижуючий типу ЯТП (ЯТП- 0,25 220/12)). Однак, у тендерній документації Замовника відсутні вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товару, який набувається Замовником у власність за результатами даної закупівлі, зокрема: щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. З огляду на вищезазначене, під час проведення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, яким чином Уповноваженою особою Замовника при складанні тендерної документації дотримано вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, оскільки технічним завданням Замовника під час закупівлі робіт передбачено набуття у власність товарів (насоси, трансформатор), віднесених до переліку товарів, на які розповсюджуються вимоги щодо ступеня локалізації виробництва. З приводу зазначеного Замовником повідомлено, що в тендерній документації допущено помилку та не встановлено вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації насосів та трансформаторів, у зв’язку з чим замовником не було дотримано вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищеописане, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, Порядку №861 встановлено, що при складанні тендерної документації Замовником порушено вимоги 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТзОВ «ІРБУДТРАНС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, у пункті 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено наступне: «Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону. Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Також, Договірна ціна повинна бути узгоджена до укладання договору про закупівлю. Перед укладанням договору переможець торгів надає замовнику на погодження договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва. Договірна ціна означає ціну, за яку Переможець згоден виконати роботи відповідно до Технічного завдання згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Договірна ціна повинна включати вартість усіх видів і обсягів робіт, всіх матеріальних ресурсів, необхідних для їх виконання та устаткування, відповідно до Технічного завдання (Додаток 2) з урахуванням робіт, що передбачаються до виконання субпідрядними організаціями, у разі їх залучення». З урахуванням вищезазначеного під час проведення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 13 березня 2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання погодженої договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни, яку було надано переможцем ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» на вимогу Замовника (пункт 3 розділ VІ), для перевірки на відповідність вищеописаним вимогам. З наданих Замовником документів на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області встановлено наступне. Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанова №281. Так, відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Одночасно, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Учасником-переможцем ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» було надано Замовнику, на погодження договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови, локальні кошториси (3834_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_08-01-01.rtf), розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_04-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-02.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_08-01-01.rtf) та відомість ресурсів (3834_ДЦ_ПВР.rtf). У наданих учасником-переможцем Локальних кошторисах 3834_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_08-01-01.rtf враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з перевезення ґрунту та у Локальному кошторисі 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини, при виконанні робіт з перевезення сміття. Одночасно, у складі тендерної пропозиції учасника міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05.02.2024 №12 (12. Довідка про МТБ.pdf), у якій вказано про наявність в учасника відповідно до укладених договорів надання послуг екскаватора та екскаватора навантажувача (договір надання послуг №18-03/19 від 18.03.2019 з ФОП Петровцій В.А.), спеціалізованого вантажного самоскида та сідлового тягача (договір надання послуг №11/2019 від 01.09.2019 з ФОП Даниляк Ю.О). Таким чином, відповідно до наданих учасником документів і інформації у складі тендерної пропозиції, ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» не буде використовуватись власна самохідна техніка для виконання таких робіт, як перевезення ґрунту та перевезення сміття (Локальні кошториси 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_08-01-01.rtf). Відповідно до норм пункту 5.4 Розділу V Настанови, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови, загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Водночас, згідно з пунктом 5.8 Розділу V Настанови, вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Однак, проведеним під час моніторингу аналізом наданої ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» на узгодження Замовником договірної ціни та розрахунків до неї (файли локальні кошториси (3834_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_08-01-01.rtf), розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (3834_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_04-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-02.rtf, 3834_ДЦ_ЗВВЛК_08-01-01.rtf) та відомість ресурсів (3834_ДЦ_ПВР.rtf) встановлено, що зазначені у Локальних кошторисах учасника-переможця 3834_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf, 3834_ДЦ_ЛК1_08-01-01.rtf, трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з перевезення ґрунту та перевезення сміття (керування якими здійснюватиметься силами надавачів послуг технікою за договорами надання послуг №18-03/19 від 18.03.2019 з ФОП Петровцій В.А. та №11/2019 від 01.09.2019 з ФОП Даниляк Ю.О), включено до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» у наданому на узгодження розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договором надання послуг), чим недотримано вимоги пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови та, відповідно, недотримано вимог пункту 3 розділу VІ тендерної документації Замовника. Окрім цього, проведеним аналізом наданих переможцем ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» на вимогу пункту 3 розділу VІ тендерної документації пояснювальної записки та кошторисного розрахунку № П-145 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (І)», встановлено, що при розрахунку договірної ціни переможцем було застосовано прогнозний рiвень iнфляцiї в будiвництвi першого року будiвництва, коефіцієнт - 1,125 (112,5%), другого календарного року будівництва, коефіцієнт - 1,086 (108,6%). Проте, відповідно до пункту 5.33. розділу V Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2023 № 1315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки» встановлено прогнозний індекс цін виробників промислової продукції на 2024 році - 111,4 %, на 2025 рік - 109,7 %. Таким чином, встановлено, що переможцем ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» при розрахунку договірної ціни використано прогнозні рiвні iнфляцiї в будiвництвi (112,5 та 108,6) не у відповідності до постанови від 15 грудня 2023 №1315, що призвело до порушення пункту 3 розділу VІ тендерної документації, а саме переможець торгів надав Замовнику на погодження договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни не у відповідності Настанови. За нормами підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII. Слід зауважити, що виявлені під час моніторингу невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі. З приводу зазначеного, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель звернулось до Замовника з метою отримання пояснень. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, наданий через електронну систему закупівель, з приводу не відхилення учасника-переможця ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» Замовником надано пояснення, що договір від 05 березня 2024р. №33, укладений за результатами процедури закупівлі було розірвано додатковою угодою від 21 березня 2024 року №1 та розміщено звіт про виконання (розірвання) договору в електронній системі закупівель. Враховуючи вищенаведене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТЗОВ «ІРБУДТРАНС» встановлено, що Замовником на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця закупівлі ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", а укладено з ним договір від 05 березня 2024 року №33 на суму 12 649 900,00 гривень з ПДВ. Згідно з інформацією, зазначеної у оприлюдненому Замовником звіті про розірвання договору, оплата за договором не здійснювалася.
Період усунення порушень: 02.04.2024 15:47 - 17.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2024 15:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір від 05 березня 2024р. №33, укладений за результатами процедури закупівлі було розірвано додатковою угодою від 21 березня 2024р. №1. Звіт про виконання (розірвання) договору розміщено в електронній системі закупівель 28.03.2024р.
Дата публікації звіту: 05.04.2024 12:14

Запити/Пояснення