-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві
Завершена
19 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 199 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 199 000.00 UAH
Номер:
4363036758bb4eb19d50053b5ae66d40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-28-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2024 00:00
Період моніторингу:
28.02.2024 14:15 - 21.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
19 UA-2024-01-27-000191-a 27.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства щодо відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів установлено порушення вимог пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ та абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом приведення умов Договору вимогам статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови № 668, а також забезпечити недопущення виявлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту забезпечення державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.02.2024 № 42 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» (далі – ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024, договір від 26.02.2024 № 75 на суму 14 772 953,45 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 05.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі та умов тендерної документації предметом даної закупівлі є роботи - капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві.
Слід зауважити, що постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 5 Постанови № 668, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).
Проте, Замовником під час складання та затвердження тендерної документації не враховано вимоги абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668, відповідно - у проекті договору відсутні вимоги до гарантійних строків якості закінчених робіт.
Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі –ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Внаслідок не врахування Замовником вищезазначених вимог під час складання та затвердження тендерної документації та проекту договору, в укладеному з ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» договорі від 26.02.2024 № 75 не встановлено гарантійні строки якості закінчених робіт, які є обов’язковими під час укладання та виконання договорів підряду, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ та абзаців другого та третього пункту103 Постанови № 668.
Період усунення порушень:
22.03.2024 19:02 - 06.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2024 19:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-27-000191-a усунено порушення шляхом заключення Додатковї угоди № 75/1 від 28.03.2023.
Дата публікації звіту:
28.03.2024 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
6da8e55dfb474b1abfd349d5d65d6d42
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2024 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із капітального ремонту частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-27-000191-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6467bf5e13354f90a2e5b6c00bc54b8c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.03.2024 13:18
Опис:
На запит про надання інформації та відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі повідомляємо наступне: очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві» та Експертний звіт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та становить 19 899 250,00 грн. Очікувана вартість даної закупівлі заокруглена відповідно до кошторисних призначень та становить 19 900 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи до проектно-кошторисної документації на об’єкт.
Додатки:
1. Кошторисна документація на об’єкт «Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві» (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, об’єктний кошторис, загальновиробничі витрати до об’єкту, локальні кошториси на будівельні роботи, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва).
2. Експертний звіт (позитивний) № 1077/КЕ/2023 від 28.11.2023 р. щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт частини адміністративно-технічної будівлі спеціального призначення № 1 по вул. Солом’янській, 13 у м. Києві».