-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир твердий 50% і сир кисломолочний 9% жирності)
Завершена
153 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 765.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 765.00 UAH
Номер:
7e18b85c477c401fbf4901da6e5adae4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 15:36 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2024 № 17-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 26.03.2024 № 17-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2024-01-26-013883-a від 26.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Климчук Л.І., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.02.2024 за №1202-Т з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Скала-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2024 за №26/01, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2024 за №5/02, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2024 року, договір про закупівлю від 12.02.2024 за №1202-Т, пояснення Замовника від 27.03.2024 та 08.04.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом пропозиції ФОП Климчук Л.І. на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
В Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Сирні продукти код за ДК 021:2015 15540000-5 – «Сирні продукти»» Замовником встановлено імперативну вимогу до учасників торгів про надання: «експертних висновків та протоколів випробувань, виданих не раніше 2023 року».
ФОП Климчук Л.І. у складі пропозиції подала протокол випробувань зразків продукції сиру твердого «Український», масова частка жиру в сухій речовині 50% від 23.12.2022 року за №1361.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) від 04.04.2024 щодо неподання протоколу випробувань, виданого не раніше 2023 року Замовник у відповіді від 08.04.2024 зазначив: «… я прийняла протокол випробувань зразків продукції сиру твердого «Український», масова частка жиру в сухій речовині 50% за №1361 від 23.12.2022 року, так як він був виданий в кінці 2022 року (який на мою думку відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації)…».
Отже з наведеного вище, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Климчук Л.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівель тендерної документації.
За результатами закупівлі з ФОП Климчук Л.І. укладено договір від 12.02.2024 за №1202-Т (далі – Договір). В підпункті 3.1. розділу 3 «Ціна договору, порядок здійснення оплати» Договору зазначена сума договору цифрами – «151 250 грн. 00 коп.», що не відповідає сумі договору зазначеної прописом, а саме «сто п’ятдесят одна тисяча грн. 00 коп.».
Крім того, в додатку 1 «Специфікація» до договору від 12.02.2024 за №1202-Т зазначені ціни за одиницю товарів (грн) відрізняються від цін за одиницю товарів зазначених у поданій пропозиції (файл «цінова пропозиція.pdf»), а саме сир кисломолочний - 215 гривень (в формі цінової пропозиції 95 грн) та сир твердий – 95 гривень (в формі цінової пропозиції 215 грн). Сума договору за таких умов мала становити 205 250,00 грн (215,00 грн. х 800 кг + 95,00 грн. х 350 кг), а становить 151 250,00 гривень.
Згідно пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Отже, договір про закупівлю товару від 12.02.2024 за №1202-Т укладено з порушенням пункту 18 Особливостей №1178. Відповідно пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
На запит Управління Замовником 08.04.2024 надано інформацію, в якій зазначено: «…При підписанні договору була виявлена помилка в сумі прописом і в Специфікації (Додаток до договору №1). Договір був передрукований і перепідписаний. А при оприлюдненні його помилково опублікувала скан-копію з помилками…».
Період усунення порушень:
10.04.2024 14:51 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2024 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.02.2024 за №1202-Т з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення. Розірвання договору №1202-Т від 12.02.2024 по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (сир кисломолочний 9%, сир твердий 50%) (UA-2024-01-26-013883-a) згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Додатковою угодою №1
Дата публікації звіту:
12.04.2024 16:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
17.04.2024 09:23
Запити/Пояснення
Номер:
04101a8e5bad4d9fb7fe7fbfdd2418b2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти (сир твердий 50% і сир кисломолочний 9% жирності)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-26-013883-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
08f59994b1904e9b8818a3e3b3e0f725
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
27.03.2024 15:33
Опис:
Обгрунтування технiчних та якiсних характеристик предмета закупiвлі, розмiру бюджетного призначення та визначення його очiкуваної вapтocті здiйснювалось вiдповідно до чинних нормативно-правових документів на день оголошення закупівлі.У замовника відсутня сторінка власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Номер:
87a688c04ce5415ebe51df6cee1f6ea9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2024 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти (сир твердий 50% і сир кисломолочний 9% жирності)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-26-013883-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. В Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Сирні продукти код за ДК 021:2015 15540000-5 – «Сирні продукти»» Замовником встановлено вимогу до учасників торгів про надання: «експертних висновків та протоколів випробуваннь, виданих не раніше 2023 року».
ФОП Климчук Л.І. у складі пропозиції подала протокол випробувань зразків продукції сиру твердого «Український», масова частка жиру в сухій речовині 50% за №1361 від 23.12.2022 року, який виданий раніше 2023 року.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Климчук Л.І. вимогам Додатку 1 до тендерної документації?
2. За результатами закупівлі укладено з ФОП Климчук Л.І. договір від 12.02.2024 за №1202-Т (далі – Договір). В підпункті 3.1. розділу 3 «Ціна договору, порядок здійснення оплати» Договору зазначена сума договору цифрами – «151 250 грн. 00 коп.», що не відповідає сумі договору зазначеної прописом, а саме «сто п’ятдесят одна тисяча грн. 00 коп».
У зв’язку з чим, надайте пояснення (інформацію), чому в договорі за №1202-Т від 12.02.2024 сума прописом відрізняється від суми зазначеної цифрами?
3. В додатку 1 «Специфікація» до договору від 12.02.2024 за №1202-Т зазначені ціни за одиницю товарів (грн) відрізняються від цін за одиницю товарів зазначених у поданій пропозиції (файл «цінова пропозиція.pdf»), а саме сир кисломолочний - 215 гривень (в формі цінової пропозиції 95 грн.) та сир твердий – 95 гривень (в формі цінової пропозиції 215 грн.).
У зв’язку з чим, надайте пояснення (інформацію), причин зазначення у додатку 1 «Специфікація» до договору від 12.02.2024 за №1202-Т ціни за одиницю товару що відрізняється від ціни за одиницю товару зазначеної у поданій пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6120bf6df118410299014f8a99bd3d28
Назва:
пояснення з документальним підтвердженням
Дата опублікування:
08.04.2024 12:43
Опис:
04.04.2024 р в електроннiй системi закупiвель замовнику надiйшов запит на отримання пояснення стосовно у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти (сир твердий 50% і сир кисломолочний 9% жирності)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-26-013883-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції ФОП Климчук Л.І. встановлено наступне.
1. В Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Сирні продукти код за ДК 021:2015 15540000-5 – «Сирні продукти»» Замовником встановлено вимогу до учасників торгів про надання: «експертних висновків та протоколів випробуваннь, виданих не раніше 2023 року». ФОП Климчук Л.І. у складі пропозиції подала протокол випробувань зразків продукції сиру твердого «Український», масова частка жиру в сухій речовині 50% за №1361 від 23.12.2022 року, який виданий раніше 2023 року.
У зв’язку з вищевикладеним я прийняла протокол випробувань зразків продукції сиру твердого «Український», масова частка жиру в сухій речовині 50% за №1361 від 23.12.2022 року, так як він був виданий в кінці 2022 року(який на мою думку відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації).
2. За результатами закупівлі укладено з ФОП Климчук Л.І. договір від 12.02.2024 за №1202-Т (далі – Договір). В підпункті 3.1. розділу 3 «Ціна договору, порядок здійснення оплати» Договору зазначена сума договору цифрами – «151 250 грн. 00 коп.», що не відповідає сумі договору зазначеної прописом, а саме «сто п’ятдесят одна тисяча грн. 00 коп».
При підписанні договору була виявлена помилка в сумі прописом і в Специфікації (Додаток до договору №1). Договір був передрукований і перепідписаний. А при оприлюдненні його помилково опублікувала скан-копію з помилками, а не правильну. Я допустила помилку і не побачила її.