• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сирні продукти (сир твердий 50% і сир кисломолочний 9% жирності)

Завершена

153 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 765.00 UAH
Номер: 7e18b85c477c401fbf4901da6e5adae4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-26-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 26.03.2024 15:36 - 17.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2024 № 17-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.03.2024 № 17-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-01-26-013883-a від 26.01.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Климчук Л.І., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.02.2024 за №1202-Т з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Скала-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2024 за №26/01, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2024 за №5/02, повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2024 року, договір про закупівлю від 12.02.2024 за №1202-Т, пояснення Замовника від 27.03.2024 та 08.04.2024, отримані через електронну систему закупівель. Аналізом пропозиції ФОП Климчук Л.І. на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне. В Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Сирні продукти код за ДК 021:2015 15540000-5 – «Сирні продукти»» Замовником встановлено імперативну вимогу до учасників торгів про надання: «експертних висновків та протоколів випробувань, виданих не раніше 2023 року». ФОП Климчук Л.І. у складі пропозиції подала протокол випробувань зразків продукції сиру твердого «Український», масова частка жиру в сухій речовині 50% від 23.12.2022 року за №1361. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) від 04.04.2024 щодо неподання протоколу випробувань, виданого не раніше 2023 року Замовник у відповіді від 08.04.2024 зазначив: «… я прийняла протокол випробувань зразків продукції сиру твердого «Український», масова частка жиру в сухій речовині 50% за №1361 від 23.12.2022 року, так як він був виданий в кінці 2022 року (який на мою думку відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації)…». Отже з наведеного вище, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ФОП Климчук Л.І. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівель тендерної документації. За результатами закупівлі з ФОП Климчук Л.І. укладено договір від 12.02.2024 за №1202-Т (далі – Договір). В підпункті 3.1. розділу 3 «Ціна договору, порядок здійснення оплати» Договору зазначена сума договору цифрами – «151 250 грн. 00 коп.», що не відповідає сумі договору зазначеної прописом, а саме «сто п’ятдесят одна тисяча грн. 00 коп.». Крім того, в додатку 1 «Специфікація» до договору від 12.02.2024 за №1202-Т зазначені ціни за одиницю товарів (грн) відрізняються від цін за одиницю товарів зазначених у поданій пропозиції (файл «цінова пропозиція.pdf»), а саме сир кисломолочний - 215 гривень (в формі цінової пропозиції 95 грн) та сир твердий – 95 гривень (в формі цінової пропозиції 215 грн). Сума договору за таких умов мала становити 205 250,00 грн (215,00 грн. х 800 кг + 95,00 грн. х 350 кг), а становить 151 250,00 гривень. Згідно пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Отже, договір про закупівлю товару від 12.02.2024 за №1202-Т укладено з порушенням пункту 18 Особливостей №1178. Відповідно пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. На запит Управління Замовником 08.04.2024 надано інформацію, в якій зазначено: «…При підписанні договору була виявлена помилка в сумі прописом і в Специфікації (Додаток до договору №1). Договір був передрукований і перепідписаний. А при оприлюдненні його помилково опублікувала скан-копію з помилками…».
Період усунення порушень: 10.04.2024 14:51 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.02.2024 за №1202-Т з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення. Розірвання договору №1202-Т від 12.02.2024 по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (сир кисломолочний 9%, сир твердий 50%) (UA-2024-01-26-013883-a) згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Додатковою угодою №1
Дата публікації звіту: 12.04.2024 16:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionContracting: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 17.04.2024 09:23

Запити/Пояснення