-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин, дизельне паливо
Завершена
1 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер:
1e0f5e4ba20549c6aa4a6baf91142976
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 16:17 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 Одеса № 127
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 17.06.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2024 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
11 UA-2024-01-26-013096-a 26.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедур закупівель у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Надія» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.01.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «РЕДУТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «РЕДУТ ОЙЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ»), відповіді на звернення учасників, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.02.2024 та 19.02.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2024 № 7, від 15.02.2024 № 8, від 15.02.2024 № 9, від 15.02.2024 № 10, від 20.02.2024 № 11 та від 22.02.2024 № 14, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «РЕДУТ ОЙЛ» та ТОВ «ТАТ ОЙЛ», у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «РЕДУТ ОЙЛ» та ТОВ «ТАТ ОЙЛ», виявлених Замовником невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.02.2024, договір про закупівлю товару від 04.03.2024 № ХТБ/К-19/02/2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 12.03.2024 № 17, договір про закупівлю товару від 06.03.2024 № ХТБ/К-19/02/2024 (далі – Договір), протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2024 № 19, пояснення Замовника, надані 25.06.2024 та 01.07.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Замовник за результатами цієї процедури закупівлі уклав з ТОВ «ТАТ ОЙЛ» Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 12.03.2024, тобто на четвертий робочий день з дня його укладення.
Отже, на порушення абзацу 2 пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення Договір.
Період усунення порушень:
04.07.2024 17:15 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2024 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом - Бензин, дизельне паливо (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09130000-9 Нафта і дистиляти) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-26-013096-a) повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень, підвищити рівень знань шляхом проходження навчання.
Дата публікації звіту:
10.07.2024 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
61c936b92d0d46b4b1926136a11e17d8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
869b939cda384bfd94989fe3a3053146
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
25.06.2024 14:30
Опис:
Закупівлю здійснено для забезпечення потреб автомобільного господарства підприємства. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування. Характеристики пального встановлені відповідно до видів систем живлення двигунів автотранспортних засобів, що знаходяться у власності підприємства. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання бензину та дизельного палива у попередньому році та планових обсягів фінансових надходжень. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі інтернет та прозорро, а також відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Посилання на сторінку веб-сайту fontanska-rada.gov.ua
Номер:
2159516e26b54b5992178f46c30594e9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.06.2024 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «РЕДУТ ОЙЛ» на підставі підпункту 1 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), тоді як зазначеним учасником 07.02.2024 в електронній системі закупівель завантажено лист погодження на відпуск бензину та дизельного палива від орендованої АЗС, з вказаними адресами та контактними телефонами АЗС, режимом роботи АЗС партнера із зазначенням № закупівлі та адресований Замовнику закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6af587a02bc34f97959218937e5cd453
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
01.07.2024 13:51
Опис:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" було виявлено невідповідності в інформації та документах учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо закупівлі - Бензин, дизельне паливо (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09130000-9 Нафта і дистиляти) (№ оголошення - UA-2024-01-26-013096-a), а саме:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, зокрема:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації та пункту 6 розділу III тендерної документації).
Відповідно до пункт 6 Додаток 3 до тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції повинен подати, зокрема:
- у випадку залучення партнерських АЗС або орендованих надати копії діючих договорів оренди або договорів з партнерськими АЗС, які планує залучати учасник та лист погодження на відпуск бензину та дизельного палива від орендованої АЗС або АЗС партнера, та вказати адреси та контактні телефони АЗС, режим роботи АЗС партнера. Лист повинен містити № закупівлі та адресуватись Замовнику закупівлі.
На вимогу Замовника учасник ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" надає договір поставки №Т-1121-24 від 08.01.2024 р. з ТОВ «Укрнафта-Постач» та лист від власника АЗС ПАТ «УКРНАФТА» який не містить № закупівлі та не адресований Замовнику закупівлі. Також згідно умов цього договору «п.5.3. погоджується не здійснювати перепродаж поставленого товару третім особам без узгодження з постачальником», та згідно додатку 1 договору поставки №Т-1121-24 від 08.01.2024 р. надані зразки талонів що посвідчують право на одержання пального на АЗС. Відповідного узгодження щодо п.5.3. договору поставки №Т-1121-24 від 08.01.2024 р., учасником ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" не було надано, а отже учасник ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" не має право здійснювати перепродаж поставленого товару третім особам, що ставить під сумнів здійснення безперебійної поставки.
Також учасником ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" було надано гарантійний лист від ТОВ «Укрнафта-Постач» де ТОВ «Укрнафта-Постач» гарантує відпуск пального на АЗС/АЗК «УКРНАФТА» за талонами зразка учасника ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ", що суперечить умовам договору поставки №Т-1121-24 від 08.01.2024 р., згідно додатку 1 надані зразки талонів «UKRNAFTA», а не ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ".
Учасник ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" не надав у складі тендерної пропозиції лист погодження на відпуск бензину та дизельного палива від власника АЗС ПАТ «УКРНАФТА», в якому зазначено адреси та контактні телефони АЗС, режим роботи АЗС партнера, № закупівлі та який повинен адресуватись Замовнику закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ".
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасником ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ", протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. було завантажено:
- Гарантійний лист від 02.02.24р. вих.№05 яким ТОВ «РЕДУТ ОЙЛ» гарантує безумовне, цілодобове та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК «УКРНАФТА» протягом 2024 року за талонами «UKRNAFTA», згідно закупівлі UA-2024-01-26-013096-a (файл «Гарантійний лист з переліком АЗС.pdf»).
- Гарантійний лист від 02.02.2024 вих.: 275/02/24 (файл «Гарантійний лист щодо підтвердження відпуску пального на мережі АЗС 02.02.pdf»), яким ТОВ «Укрнафта-Постач», гарантує безумовне, цілодобове (режим роботи 24/7) та безперебійне здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК «УКРНАФТА» протягом 2024 року за талонами зразка Учасника ТОВ «Редут Ойл», згідно закупівлі UA-2024-01-26-013096-a.
Отже, учасник ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" #45363417 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме – Учасник не надав лист погодження на відпуск бензину та дизельного палива від ПАТ «УКРНАФТА», в якому зазначено адреси та контактні телефони АЗС, режим роботи АЗС партнера, № закупівлі та який повинен адресуватись Замовнику закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерну пропозицію учасника ТОВ "РЕДУТ ОЙЛ" було відхиленню на підставі зазначеної норми.