-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо
Завершена
411 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 055.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 055.00 UAH
Номер:
d1437846a3e34c40b986564ce310aa42
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-04-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.03.2024 00:00
Період моніторингу:
04.03.2024 22:10 - 26.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024 № 36
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2024-01-26-011967-a 26.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимоги статті 24 Закону та пункту 54 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Особливостям; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерної пропозиції ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна установа «Інститут проблем ендокринної патології ім. В.Я. Данилевського Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-26-011967-a, тендерну документацію Замовника, затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2024 № 26/01-24/Во-5, тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА (далі - ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 05.02.2024, договір про закупівлю від 12.02.2024 №24 на загальну суму 410 833,00 грн; пояснення Замовника, отримане 07.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення).
За результатами моніторингу надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено, що 30.01.2024 оприлюднено запитання №4 до процедури «Про правові підставі вимоги про медичні довідки», а саме: «згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення правової підставі вимоги про медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів на підставі якої Ви її додали до тендерної документації. Відповідь надати по суті заданого питання посилаючись на діюче законодавство України».
Замовником 31.01.2024 надано роз`яснення до процедури: «Замовник проводить закупівлю для закладу третинного рівня надання високоспеціалізованої медичної допомоги і вимоги замовника у додатку 1 до тендерної документації є цілком доцільними.
Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством».
Проте, Замовником не надано роз`яснення щодо правової підстави вимоги про наявність медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону та пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень:
12.03.2024 21:22 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2024 21:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Захід направленей на недопущення у подальшому
Дата публікації звіту:
19.03.2024 12:03
Запити/Пояснення
Номер:
6b9cb7b4df8d4ab8b296fa7fd75ac8c2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.03.2024 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-26-011967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Просимо надати пояснення (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА (код ЄДРПОУ 2505412081) умов пункту 3 розділу 6 тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю».
4. Необхідно надати пояснення, чому на питання Провоторової І.В.: «згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення правової підставі вимоги про медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів на підставі якої Ви її додали до тендерної документації. Відповідь надати по суті заданого питання посилаючись на діюче законодавство України» Замовником не надано роз`яснення щодо правової підстави вимоги про наявність медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, чим порушено вимоги статті 24 Закону №922 та пункту 54 ПКМУ №1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b358887561034bbda487b7f1b3850d8a
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
07.03.2024 12:19
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб Державної установи «Інститут проблем ендокринної патології ім. В.Я. Данилевського Національної академії медичних наук України» та з урахуванням вимог законодавства. ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, використовується для харчування пацієнтів клініки, які перебувають на лікуванні. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, бюджетного запиту та затверджений головним розпорядником коштів – Національною академією медичних наук України.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, становить 411 000,00 грн з ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.ipep.com.ua/
3. Абзацом 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. При цьому форму чи спосіб надання такої інформації Особливості та Закон не визначають, тому замовник самостійно визначає яким чином отримає таку інформацію. У наданій переможцем процедури закупівлі ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА виписці така інформація підтверджена, вимагати інший документ підстав не має.
4. Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Отже нам невідомо, чи саме Провоторова І.В. зверталася до нас із зазначеним питанням.
Будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, що ми і зробили. Якщо фізична/юридична особа вважала би, що замовником роз’яснення було надано не по суті заданого питання, то така фізична/юридична особа мала права повторно звернутися до замовника за роз’ясненнями. А з огляду на те що фізична/юридична особа більше не зверталась до замовника, це означає, що роз’яснення замовника фізичну/юридичну цілком задовольнило.