• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо

Завершена

411 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 055.00 UAH
Номер: d1437846a3e34c40b986564ce310aa42
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.03.2024 22:10 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.03.2024 № 36 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.03.2024 № 36 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2. UA-2024-01-26-011967-a 26.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимоги статті 24 Закону та пункту 54 Постанови №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Особливостям; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерної пропозиції ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державна установа «Інститут проблем ендокринної патології ім. В.Я. Данилевського Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-26-011967-a, тендерну документацію Замовника, затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2024 № 26/01-24/Во-5, тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА (далі - ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 05.02.2024, договір про закупівлю від 12.02.2024 №24 на загальну суму 410 833,00 грн; пояснення Замовника, отримане 07.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення). За результатами моніторингу надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено, що 30.01.2024 оприлюднено запитання №4 до процедури «Про правові підставі вимоги про медичні довідки», а саме: «згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення правової підставі вимоги про медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів на підставі якої Ви її додали до тендерної документації. Відповідь надати по суті заданого питання посилаючись на діюче законодавство України». Замовником 31.01.2024 надано роз`яснення до процедури: «Замовник проводить закупівлю для закладу третинного рівня надання високоспеціалізованої медичної допомоги і вимоги замовника у додатку 1 до тендерної документації є цілком доцільними. Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством». Проте, Замовником не надано роз`яснення щодо правової підстави вимоги про наявність медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, чим порушено вимоги частини першої статті 24 Закону та пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень: 12.03.2024 21:22 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2024 21:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Захід направленей на недопущення у подальшому
Дата публікації звіту: 19.03.2024 12:03

Запити/Пояснення