• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (однострій (кепі темно-синього кольору, костюм (сорочка/брюки), сорочка трикотажна з короткими рукавами, фуфайка з короткими рукавами, черевики чорного кольору, ремінь для брюк синтетичний, куртка)

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

7 934 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 671.75 UAH
Номер: 0fddc2df446241d79d40472dac3cca07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 19.04.2024 10:29 - 11.05.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.04.2024 № 30-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.04.2024 № 30-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-01-26-008656-a 26.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УНИФОРМА" встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "УНИФОРМА" в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю за державні кошти від 19.02.2024 №33/02-24 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план ДОНЕЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВНУТРІШНІХ СПРАВ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.01.2024 №2 ВТО (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "УНИФОРМА", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024 № 5 ВТО, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2024 року, договір про закупівлю за державні кошти від 19.02.2024 №33/02-24 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 19.02.2024 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 19.02.2024, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 22.04.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначено, що: «для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці» . У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "УНИФОРМА" надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 021-01/24 від 29.01.2024, в якій зазначено інформацію про наявність офісних та виробничих приміщень (в т. ч. складські приміщення) загальною площею 70 м2, які він орендує згідно Договору оренди від 30.12.2019 № А-20-05 укладеного з ТОВ «РЕЙН» з терміном дії до 31.12.2020, який автоматично пролонгований на 1 рік, та обладнання (швейні машинки: «TYPICAL GC 6l 50M» - 6 шт., «TYPICAL GC 6l 50Н» - 9шт., «(TYPICAL GC 6150H (cтіл GT 6750; мoтop ISM iнд 220v)» - 1 шт., «Cтачівально - обміточна машинка (GN 2000- 5 (5x5)»- 1 шт., Oверлок GN2005 – 4 шт.), орендовані в ФОП Самойлов О. В., згідно Договору найму майна від 28.02.2019 №01/02-2019 з терміном дії до 31.12.2022., який автоматично пролонгований на 1 рік. Також у довідці зазначено, що «станом на поточну дату Договір оренди обладнання та Договір оренди нежитлового приміщення пролонговано до кінця 2024 року». Однак, додаткових угод або інших документів, що свідчать про продовження терміну дії вищезазначених Договорів в тендерній пропозиції учасника не надано. Отже, учасником не підтверджено наявність обладнання матеріально-технічної бази. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "УНИФОРМА" Замовником на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УНИФОРМА", як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 02.05.2024 14:10 - 17.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2024 14:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення та підтверджуючі документи до рішення надаються окремими файлама
Дата публікації звіту: 08.05.2024 16:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Припинення зобов'язань за Договором від 19.02.2024 №33/02-24
Дата публікації: 13.02.2025 11:51

Запити/Пояснення