• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини приміщень з метою встановлення медичного лінійного прискорювача в радіологічному корпусі Комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою м. Луцьк, вул. Медична, 1»

Завершена

8 432 915.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 164.58 UAH
Номер: ae3075ad2dbf4383ba4d82eb20831a4d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 19.04.2024 15:51 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2024 № 27-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2024 № 27-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-01-26-007704-a, яку проводить Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 25 Закону, пункту 3 Особливостей та принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «29» квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2024 № 105; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Бетон Брук Сервіс» (далі по тексту – ТОВ «Бетон Брук Сервіс»); протокольні рішення Уповноваженої особи від 09.02.2024 № 143 та від 16.02.2024 № 147; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 16 лютого 2024 року; договір підряду від 26.02.2024 № 172 та додаткові угоди до нього. За результатом моніторингу встановлено, що тендерна документація до проведення даних відкритих торгів містить вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у розмірі 80 000,00 грн, що становить 0,95 % від очікуваної вартості закупівлі (8 432 915,00 грн). В той же час, предметом даної процедури закупівлі є роботи. Згідно з частиною першою статті 25 Закону, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт. Відтак, визначення Замовником забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 80 000,00 грн, що становить 0,95 % від очікуваної вартості закупівлі, є порушенням вимог частини першої статті 25 Закону. Крім того моніторингом встановлено, що тендерна документація містить обов'язкову умову щодо здійснення Учасником огляду об’єкту до завершення періоду уточнень, про що складається відповідний акт огляду з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та представником замовника, та подається у складі документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам оголошення та вимогам до предмету закупівлі. Пунктом 3 Особливостей зобов’язано Замовників здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до частини першої статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Встановлення замовником в тендерній документації вимоги щодо огляду об’єкту до завершення періоду уточнень, порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, зокрема, право учасників на конфіденційність інформації, оскільки Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що у свою чергу також порушує основні принципи закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Період усунення порушень: 29.04.2024 16:27 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2024 16:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 03.05.2024 15:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionBidSecurity: Відсутній механізм
Опис: Порушення не усунуто
Дата публікації: 26.09.2024 12:16