-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи)»
Завершена
321 136.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 605.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 605.68 UAH
Номер:
2b2200cb881b429592664310029da443
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 17:06 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.10.2024 № 227
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 26. UA-2024-01-26-002076-a, 26.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу І Порядку №708 та пунктів 3 та 15 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т.Я. встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 розділу І Порядку №708, пунктів 3 та 15 Особливостей №1178 при визначенні предмета закупівлі, вимог пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-26-000473-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ФОП Мідика Тараса Ярославовича (далі – ФОП Мідик Т.Я.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Мідиком Т.Я. як переможцем тендеру документи; договір від 14.02.2024 №12/24, додаткову угоду від 14.02.2024 №1 до цього договору та повідомлення про внесення змін до договору; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою пункту 15 Особливостей №1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
За вимогами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником при плануванні та оголошенні закупівлі за ID: UA-2024-01-26-002076-a визначено предмет закупівлі – товар, а саме «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи)» та вказано код Національного класифікатора ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
Аналізом номенклатури (найменувань) товару, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів, Технічна специфікація у Додатку 3 до тендерної документації) встановлено, що до переліку найменувань товару за предметом досліджуваної процедури закупівлі включено: манна крупа, пшоняна крупа, пшенична крупа, гречана крупа, ячна крупа, рисова крупа, перлова крупа, булгур, кус кус, вівсяна крупа, кукурудзяна крупа, сочевиця (сушена), горох жовтий (сушений), борошно пшеничне (цільнозернове) із зазначенням щодо кожної із цих позицій товару коду ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельнокруп'яної промисловості.
Національний класифікатор ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 (далі – ДК 021:2015), містить наступні підкоди за класом кодів 1561 щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі: 15611000-4 «Облущений рис», 15612100-2 «Борошно пшеничне», 15612110-5 «Борошно цільнозернове», 15613000-8 «Продукція із зерна зернових культур», 15613300-1 «Злакові продукти», 15613100-9 «Вівсяна крупа», 1561400-5 «Рис оброблений».
Водночас, за показником четвертої цифри ДК 021:2015 манна крупа відноситься до класу кодів 1562 (15625000-5» Манна крупа»), сочевиця та горох сушений – до кодів 0321 (03212213-6 «Горох сушений», 03212211-2 «Сочевиця»).
Таким чином, Замовником визначено предмет досліджуваної процедури закупівлі UA-2024-01-26-002076-a за невідповідним показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, чим порушено вимоги пункту 3 розділу І Порядку №708, та пунктів 3 та 15 Особливостей №1178.
Крім того, під час розміщення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві таких номенклатурних позицій предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та, відповідно, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Одночасно, згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пунктів 28 та 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 3 таблиці «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі має надати витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який / яка оформлена на керівника учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі.
Проте, відповідно до інформації на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відкрито з 04.09.2023 (джерело інформації: https://nazk.gov.ua/uk/nazkvidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-povyazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyambezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/).
Отже, на час оголошення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі.
Враховуючи вищенаведене, Замовником у тендерній документації, на порушення норм пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178, встановлено вимогу та спосіб щодо надання документального підтвердження переможцем тендеру відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178 (за наявності такої інформації у відкритому публічному електронному реєстрі, доступ до яких є вільним).
За вимогами Додатку №3 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів, які будуть обслуговувати даний маршрут.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Мідиком Т.Я у складі тендерної пропозиції надано довідку від № 981 від 30.01.2024 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича.
Крім того, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т.Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є. (договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються».
Так, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т.Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт від 30.01.2024 №956, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023, укладений між ФОП Мідиком Т.Я. та ФОП Гнатом Р.З., в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж.
Проте, моніторингом встановлено, що копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем ФОП Гната Р.З., який буде обслуговувати даний маршрут, ФОП Мідиком Т.Я. у складі тендерної пропозиції не надано.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо не надання учаснику ФОП Мідику Т.Я. 24 години на усунення вищезгаданих невідповідностей, Замовником, зокрема, зазначено, що ФОП Гнат Р.З. не являється працівником учасника, не перебуває з ним у трудових відносинах, з ним не укладено трудового договору і на нього не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку учасника, він тільки надає послуги перевезення вантажу автомобільним транспортом.
Також, у поясненні Замовника зазначено, що виходячи зі змісту укладеної угоди про надання транспортних послуг вона містить ознаки цивільно-правової угоди, на яку поширюються норми цивільного, а не трудового законодавства.
Однак, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі повинен був надати копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів, які будуть обслуговувати даний маршрут.
Окрім того, учасником ФОП Мідиком Т.Я. у наданій довідці про наявність працівників від 30.01.2024 №981 вказано про отримання послуг перевезень від Гната Р.З. та про надання копії(й) особистих медичних книжок.
Проте, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, за наявності невідповідностей щодо підтвердження наявності та кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника ФОП Мідика Т.Я. про усунення таких невідповідностей.
Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мідика Т.Я., а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір про постачання товару від 14.02.2024 №12/24.
Період усунення порушень:
23.10.2024 16:18 - 06.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2024 16:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
- На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 23.10.2024р. щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі UA-2024-01-26-002076-a встановлено зобов’язання, щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру № UA-2024-01-26-002076-a договору №12/24 від 14.02.2024р. з ФОП Мідик Тарас Ярославович повідомляємо, що договір виконано в повному обсязі.
- з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення в подальшому порушень. Уповноважена особа проходить регулярно онлайн навчання для удосконалення знань у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
25.10.2024 15:33
Запити/Пояснення
Номер:
42065d87ddd940748fcba29deb0d0ebe
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
Дата: 16.10.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-26-002076-a, яка проводилась Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Підпунктом 2.3 (прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками) тендерної документації зазначено «Уповноважена особа Квашня Марта Романівнв, Тел. 0687395620 За адресою замовника,e-mail: martakvashnia@ukr.net.»
Слід зазначити, що національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника, яку уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
За вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут.
Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 981 від 30.01.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича
Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються».
Так, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт № 956 від 30.01.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж.
Слід зазначити, що учасником надано в складі пропозиції сертифікат гігієнічного навчання на Гната Р. З. від 01.08.2023.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. За умови обслуговування ФОП Гнатом Р. З. (перевізник). даного маршруту, яким чином та якими документами учасником ФОП Мідиком Т. Я. підтверджено вимоги Додатку №3 до тендерної документації, а саме щодо наявності копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем на Гната Р. З.
4. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я., зважаючи на невідповідність поданих учасником документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a7ed12ea23d847ccbde59ae56be38924
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2024 16:40
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і його очікуваної вартості здійснювалось на підставі затвердженого бюджету Рішенням сесії Стрийської міської ради № 2199 від 14.12.2023р. (додається), закладених на харчування на 2024р, на підставі наявної річної потреби на такий вид продукції, як соки враховуючи транспортування товару до навчальних та дошкільних закладів та моніторингу ринку цін на дані товари, та опираючись на затверджені ціни Головного управління статистики у Львівській області на дату оголошення (додається), враховуючи розрахунки видатків на харчування. Річна потреба :
№ Найменування Кількість,
шт Ціна/шт,
грн Сума,
грн
1 Манна крупа 340 20.80 7072.00
2 Пшоняна крупа 420 25.00 10500.00
3 Пшенична крупа 530 14.00 7420.00
4 Гречана крупа 3100 28.00 86800.00
5 Ячна крупа 330 15.20 5016.00
6 Рисова крупа 2060 56.00 115360.00
7 Перлова крупа 170 15.20 2584.00
8 Булгур 230 31.00 7130.00
9 Кус кус 80 53.00 4240.00
10 Вівсяна крупа 230 13.80 3174.00
11 Кукурудзяна крупа 280 22.00 6160.00
12 Сочевиця (сушена) 280 39.00 10920.00
13 Горох жовтий(сушений) 460 22.00 10120.00
14 Борошно пшеничне(цільнозернове) 2480 18.00 44640.00
Заг сума 321136.00
Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (згідно додатку 3 Тендерної документації) і відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета https://www.osvita-stryi.gov.ua/derzhavni_zakupivli/Krupy_2024.pdf Розділ Державні закупівлі, назва файлу: «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупи)».
3. Пояснення щодо посади уповноваженої особи Замовника, а саме: Квашня Марта Романівна: прийнята на роботу уповноваженою особою з публічних закупівель централізованої бухгалтерії управління освіти з 22.01.2024р.(наказ додається). Щодо посади «уповноважена особа» замовник в праві формувати штатний розпис керуючись «Класифікатором професій» замовником визначено в штатному розписі посада - уповноважена особа з публічних закупівель. Та до штатного розпису внесено зміни 26 вересня 2024р. наказ №321 Про зміну назви посади (наказ та штатний розпис додається) Замінити у штатному розписі централізованої бухгалтерії посаду «Уповноважена особа з публічних закупівель» на посаду «Провідний фахівець з публічних закупівель» з 1 жовтня 2024р.Тож з 1 жовтня посада Квашні Марти Романівни – Провідний фахівець з публічних закупівель (наказ додається).
4. Щодо причини не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Мідик Т.Я. відповідно до пункту 43 Особливостей №1178: Під час здійснення оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП Мідик Т.Я. за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надав документи які вимагались. Слід відмітити, що дана вимога стосувалась виключно працівників. В силу абз. 2 ст. 2 Кодексу Законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Працівники мають право на відпочинок відповідно до законів про обмеження робочого дня та робочого тижня і про щорічні оплачувані відпустки, право на здорові і безпечні умови праці, на гідне ставлення з боку роботодавця, інших працівників, на об'єднання в професійні спілки та на вирішення колективних трудових конфліктів (спорів) у встановленому законом порядку, на участь в управлінні підприємством, установою, організацією, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування в старості, а також у разі хвороби або реабілітації, повної або часткової втрати працездатності, на матеріальну допомогу в разі безробіття, на право звернення до суду для вирішення трудових спорів незалежно від характеру виконуваної роботи або займаної посади, крім випадків, передбачених законодавством, та інші права, встановлені законодавством. Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) у складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.01.2024 №981 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича. Також на цих працівників надано копії особистих медичних книжок з відміткою про проходження медичного огляду, копії документів про проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР), копії наказів про прийняття на роботу. ФОП Гнат Р.З., як вбачається зі змісту ТП, не являється працівником Учасника, не перебуває з ним у трудових відносинах, з ним не укладено трудового договору і на нього не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку Учасника, він тільки надає послуги перевезення вантажу автомобільним транспортом. Виходячи зі змісту укладеної угоди про надання транспортних послуг вона містить ознаки цивільно-правової угоди, на яку поширюються норми цивільного, а не трудового законодавства. Слід відмітити, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Таким чином всі вимоги Додатку 3 і Тендерної документації були виконані і Замовник визнав Учасника переможцем. Отже, не було підстав для застосування норми п. 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я.