• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запчастини до транспортних засобів МАЗ, ЗіЛ, Газель, MAN TGA, Hyundai H350, Ford Transit)

Завершена

7 772 852.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 728.52 UAH
Номер: 93f71e5fb9cb496cab33520fea63c1de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-22-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 23.04.2024 10:35 - 15.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 № 25-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 22.04.2024 № 25-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ» М. КИЄВА UA-2024-01-26-000539-a 26.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за укладеним договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ» М. КИЄВА (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.01.2024 № 9/1, реєстри пропозицій від 05.02.2024, протокол розкриття, тендерну пропозицію Учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «СвітАвто 2020» (далі – ТОВ «СвітАвто 2020»), Протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024 №12/1 щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2024, договір від 14.02.2024 № 22-24 ВТ на загальну суму 5784000,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 08.05.2024 № 1, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 24.04.2024 та 03.05.2024. Згідно із пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне: Підпунктом 1 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником довідки у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару (складські приміщення та/або магазин в м. Києві або на віддалі до 30 км від межі м. Києва, дані про наявність складського обладнання та інші основні засоби необхідні для функціонування складу або магазину, тощо). На підтвердження наявності в учасника складу або магазину, а також іншого майна (зазначеного в довідці), учасник надає скан копії договору оренди, або користування, або іншого документу який дає право володіння чи користування майном. На виконання цієї вимоги учасником ТОВ «СвітАвто 2020» у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 5-01 від 29 грудня 2024 (файл –Довідка матеріально технічної бази.pdf), у пункті 1 якої відображено орендоване складське приміщення площею 45,3 м. кв., яке розташоване за адресою: м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 9-А. На підтвердження законних підстав використання зазначеного у довідці складського приміщення, учасником надано договір суборенди №В 434 від 10 квітня 2023 (файл – Договір суборенди № В 434.pdf), підпунктом 2.1 якого визначено мету (цільове призначення) суборенди. Зокрема: об’єкт суборенди надається Суборендарю в якості офісних приміщень. В ході проведення моніторингу керуючись пунктом 5 статті 8 Закону, посадовою особою Управління, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель 03.05.2024 через електронну систему закупівель оприлюднено питання щодо причини невідхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СвітАвто 2020» як такої, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Замовником надано пояснення від 07.05.2024, відповідно до яких поміж іншого стверджуеться, що умови тендерної документації не містить конкретних умов до форми, змісту чи умов договорів, які будуть надаватися учасниками на підтвердження кваліфікаційного критерію, а отже тендерною документацією не встановлено окремих вимог до порядку оформлення договорів оренди. Отже, ТОВ «СвітАвто 2020» у складі тендерної пропозиції не підтверджено наявність матеріально-технічної бази для постачання товару - складських приміщень та/або магазину, що не відповідає вимогам підпункту 1 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Пунктом 43 Особливостей встановлено що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не скористався можливістю, згідно пункту 43 Особливостей, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідповідностей в інформації та/або документах тендерній пропозиції ТОВ «СвітАвто 2020». Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно пункту 1 частини першої статті 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Натомість, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СвітАвто 2020» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір від 14.02.2024 № 22-24 ВТ на загальну суму 5784000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 15.05.2024 17:03 - 30.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2024 17:03

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскарження в суді
Дата публікації: 29.05.2024 14:37
Дата відкриття провадження: 04.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/25621/24

Запити/Пояснення