• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо та бензин А-95)

Завершена

597 885.00 UAH з ПДВ
Номер: a09079f83b404dfeb8d16163ca475cc6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-17-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 18.07.2024 14:27 - 09.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.07.2024 № 43-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 17.07.2024 № 43-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ М. КРАМАТОРСЬК" UA-2024-01-25-016500-a 25.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності обґрунтування здійснення закупівлі встановлено порушення пункту 13 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує врахувати в подальшому виявлені порушення, здійснити заходи, направлені на недопущення їх в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, розглянути питання притягнення до дисціплінарної відповідальності осіб якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.07.2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, своєчасності та повноти оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та наявності обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ М. КРАМАТОРСЬК» (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 25.01.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір № 24ТЛБЗ-1112/24 від 24.01.2024, процедуру закупівлі що не відбулась UA-2024-01-12-010552-a, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 19.07.2024. Згідно із пунктом 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922- VIII із змінами (далі-Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання наявності обґрунтування здійснення закупівлі встановлено наступне. Пунктом 13 Особливостей №1178 (в редакції, яка діяла на дату укладання договору) поміж іншого передбачено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. На порушення вимог пункту 13 Особливостей №1178 (в редакції, яка діяла на дату укладання договору) Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2024 № 61, що обґрунтовує застосування підстави для укладання договору без використання електронної системи на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178, який не погоджений (не затверджений) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. На запит посадової особи управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, який оприлюднений через електронну систему закупівель 18.07.2024 відповідно до п. 5 ст. 8 Закону, Замовником 19.07.2024 надане пояснення: Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей було підготовлено у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, для подальшого оприлюднення в електронній системі закупівель, однак через вимкнення електричної енергії стався збій в системі, що призвело до неможливості завантажити даний документ.
Період усунення порушень: 26.07.2024 16:08 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2024 16:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язанння щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель КНП «Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ» вжило наступні заходи, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому: 1. Провели роз'яснувальну роботу; 2. Планується участь уповноваженої особи у вебінарах по підвищенню кваліфікації.
Дата публікації звіту: 25.09.2024 12:39

Запити/Пояснення