-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті.
Детальні вимоги щодо закупівлі визначені у оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації і додатках до неї. Відкриті торги з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Завершена
440 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 202.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 202.50 UAH
Номер:
60c4eaaa0abc4d3cb9504f13777b2e31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
23.01.2025 09:23 - 14.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ№
22.01.2025 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.01.2025 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-25-015412-a від 25.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушено вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2024 № 15 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію єдиного учасника ПП «Волинянин»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.02.2024 № 20; повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2024; договір від 15.02.2024 № 25 на суму 417 000,00 грн (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 08.11.2024 № 1, від 26.12.2024 № 2, від 27.12.2024 № 3 та від 10.01.2025 № 4; пояснення Замовника від 29.01.2025 та від 04.02.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 28.01.2025 та від 31.01.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції єдиного учасника ПП «Волинянин» встановлено, що на виконання вимог підпункту 5.1. та підпункту 5.2. пункту 5 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасник подає документально підтверджену інформацію про свою відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Додатку 1 цієї тендерної документації. Для підтвердження відповідності учасника (об’єднання учасників) кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, зазначеного у Табл. 1, 2 Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, Додатком 1 до тендерної документації Замовником затверджено Перелік документів, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: «2.1. Надати довідку про повне виконання (не менше одного) аналогічного договору – в якій зазначити предмети договорів, замовників, їх адреси, контактні телефони. 2.2. Копія аналогічного договору, що виконаний у повному обсязі, щодо якого надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору з усіма додатками, які є невід’ємною частиною цього договору.».
Учасником ПП «ВОЛИНЯНИН» у складі тендерної пропозиції надано архівний файл «Додаток 1.rar», який містить сканкопії наступних документів: Довідка про виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про виконання.pdf») та договір на постачання продуктів харчування від 03.01.2023 № 02/01/23 (далі – Договір від 03.01.2023 № 02/01/23), укладений між Департаментом освіти Луцької міської ради та ПП «Волинянин», додаткові угоди до Договору (файли «Договір № 02-01-23.pdf», «ду 1 до договору 02 01 23.pdf», «ду 2 до договору 02 01 23.pdf», «ду 3 до договору 02 01 23.pdf»).
За результатами розгляду вище вказаних документів тендерної пропозиції ПП «ВОЛИНЯНИН» встановлено, що додатковою угодою від 28.12.2023 № 1 до Договору внесено зміни до істотних умов Договору та зменшено ціну. Додатковою угодою від 28.12.2023 № 2 до Договору продовжено строку дії Договору про закупівлю на постачання «Фруктові соки» на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року. Пунктом 1 Додаткової угоди від 15.01.2024 № 3 до Договору узгоджено ціну угоди, що не перевищує 20 % від ціни Договору та складає 269 892, 00 грн в т.ч. ПДВ.
Однак, за результатами аналізу публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, встановлено, що Департаментом освіти Луцької міської ради проведено закупівлю фруктових та овочевих соків за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-018803-a) та укладено Договір від 03.01.2023 № 02/01/23 з єдиним учасником ПП «ВОЛИНЯНИН», який є постачальником. Крім того, встановлено, що в електронній системі закупівель оприлюднено 15.01.2024 додаткову угоду від 15.01.2024 № 3, якою продовжено строк дії Договору від 03.01.2023 № 02/01/23 з 01 січня 2024 до повного використання коштів за цією додатковою угодою. Також, в електронній системі закупівель 09.04.2024 оприлюднено додаткову угоду від 09.04.2024 № 4, якою внесено зміни до істотних умов до Договору від 03.01.2023 № 02/01/23 (файл «ду 1-4.pdf»), а саме Сторонами Договору узгоджено загальну суму Договору, яка станом на дату укладення додаткової угоди від 09.04.2024 № 4 становить 1 618 381, 80 гривень.
Отже, з огляду на зазначене, станом на дату та час розкриття тендерної пропозиції ПП «ВОЛИНЯНИН» (02.02.2024 20:03) Договір від 03.01.2023 № 02/01/23 не був повністю виконаний, як того вимагав Замовник у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Тобто, Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про повне виконання аналогічного договору (файл «Довідка про виконання.pdf»), хоча вказаний у довідці договір повністю виконаний Сторонами лише станом на 09.04.2024. В електронній системі закупівель Департаментом освіти Луцької міської ради 09.04.2024 оприлюднено звіт про виконання договору від 03.01.2023 № 02/01/23.
Отже, Учасником закупівлі ПП «ВОЛИНЯНИН» у тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Водночас, з огляду на вказане, Учасником не підтверджено у спосіб визначений вимогами тендерної документації відповідності учасника процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічного договору.
Проте, Замовником у Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-01-25-015412-a оприлюднено, що ПП «ВОЛИНЯНИН» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.02.2024 № 20 ПП «ВОЛИНЯНИН» визнано його переможцем.
На запит Управління від 31.01.2025 Замовником надано наступні пояснення: «уповноваженою особою з ціллю своєчасного проведення харчування дітей закладу, нагальністю потреби, на основі наданого листа-відгуку №16-11/24 від 01.02.2024 року Департаментом освіти Луцької міської ради щодо позитивного виконання умов договору №01/01/23 від 02.01.2023 р. заключеного з ПП «ВОЛИНЯНИН», не було взято до уваги, що станом на дату та час розкриття тендерної пропозиції ПП «ВОЛИНЯНИН» (02.02.2024 20:03) Договір від 03.01.2023 № 02/01/23 був пролонгований і даний договір був прийнятий як підтвердження вимог Додатку 1 до тендерної документації.».
Слід зазначити, що вимогами тендерної документації встановлено надання Учасником у складі тендерної пропозиції лише довідки про повне виконання (не менше одного) аналогічного договору та копії аналогічного договору, що виконаний у повному обсязі, щодо якого надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору з усіма додатками, які є невід’ємною частиною цього договору.
Отже, Замовник своїми поясненнями не спростував факт не підтвердження Учасником відповідності установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічного договору та надання недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Таким чином, в порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником укладено з ПП «ВОЛИНЯНИН» договір від 15.02.2024 № 25.
Період усунення порушень:
07.02.2025 14:18 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2025 14:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» за рішенням Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором №25 від 15.02.2024 року та уклали цю Додаткову угоду про наступне:
Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору №25 від 15.02.2024 року.
Дата публікації звіту:
14.02.2025 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
08abd07d84364b6ab5924ee77a5c608e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3d4a2b290d9141cbad2b375e00c932e5
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) щодо моніторингу закупівлі товару за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a.
Дата опублікування:
29.01.2025 16:40
Опис:
На виконання запиту Держаудитслужби України від 28.01.2025 про надання пояснень(інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) фахівець з державних закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради повідомляє наступне:
1.Технічні вимоги замовника щодо якості предмету закупівлі сформовані з метою збереження здоров’я та безпеки дітей, для забезпечення раціонального збалансованого харчування учнів закладу керуючись Постановою КМУ від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказ Володимирського спортивного ліцею від 07.09.2023 року №308/1-АГ «Про організацію харчування учнів ліцею у 2023-2024 н.р.»
На підставі перспективного меню установи, медичною сестрою з дієтичного харчування було вирахувано кількість норм споживання основних харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю згідно додатків постанови КМУ №305 від 24.03.2021року, складено план потреби на 2024 рік.
Сік в асортименті: фруктові, овочеві та фруктово-овочеві, фруктово-ягідні пастеризовані соки, без додавання цукрів і підсолоджувачів повинні містити не більше 0,12 грама натрію або еквіваленту кількість солі на 100 мл. готового продукту. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів: ДСТУ 7159:2010. Кожна партія товару має мати супровідні документи: товарно-транспортну накладну, декларацію виробника тощо.
2. Керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, визначення потреби в товарах, замовник здійснював на підставі аналізу фактичного використання товару, для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Керуючись наказом та ч.4, ст., 4, Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та законодавства в цілому.
Очікувана вартість закупівлі Замовником визначалася методом порівняння та аналізу цінової інформації з реального ринку товару, інтернет ресурсів, усної інформації від виробників даного товару, а також аналізу реальних угод купівлі відповідного товару укладених замовником у минулому році з урахуванням підняття ціни за період проведення процедури закупівлі та вартості доставки і розвантаження у всі пункти доставки Замовника.
Очікувана вартість Замовника була вирахувана з урахуванням кількості товару, за минулий період згідно перспективного меню закладу освіти та відповідно до норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку з метою забезпечення учнів збалансованою безпечною, якісною, повноцінною та корисною їжею.
Планова ціна 2024 року :за 1 л. – сік пастеризований (банка 3л.) в асортименті без додавання цукру та підсолоджувачів- 35,00 грн., пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті без додавання цукру та підсолоджувачів- 36,00 грн. за 1 л.
З огляду на вище викладене замовник не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель, так як користувався усіма нормами чинного законодавства України.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua.
Авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення.
На підставі викладеного та на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням: https://www.ridnashkola.in.ua/pyblichna-infa/#
https://drive.google.com/drive/folders/18fxDpSLstEYk_sRygEU0rGX9CYE64CAw
Додаток:
1. Копія наказу Володимирського спортивного ліцею №308/1-АГ від 07.09.2023 року «Про організацію харчування учнів ліцею у 2023-2024 н.р.»;
2. ОБГРУНТУВАННЯ щодо проведення процедури - відкритих торгів на закупівлю
№ UA-2024-01-25-015412-а;
3. Постанова КМУ від 24. 03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (Додаток 1, додаток 8, додаток 9);
4. План потреби на 2024 рік.
Номер:
b2bb8299b6df4624ad9d2602cd8c2b8d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
В електронній системі закупівель Замовником розміщено Договір від 15.02.2024 № 25 та додаткову угоду від 08.11.2024 № 1, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Замовнику надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до внесення змін до Договору від 15.02.2024 № 25 додатковою угодою від 08.11.2024 № 1, тобто за період з 15.02.2024 до 08.11.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
927fbb76c7474240838d670509fdfbb7
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) щодо моніторингу закупівлі товару за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a.
Дата опублікування:
29.01.2025 16:50
Опис:
На виконання запиту Держаудитслужби України від 28.01.2025 про надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) фахівець з державних закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради повідомляє наступне:
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Основою щодо внесення змін до Договору від 15.02.2024р № 25 додатковою угодою
від 08.11.2024р № 1, є надана на запит директора ПП «Волинянин» Сергія Подшивалкіна
довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від
28.10.2024 року №125 щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській
області у лютому 2024р - вересні 2024р.
Додаток:
1. Лист ПП «Волинянин» №127 від 30.10.2024 року щодо погодження збільшення ціни на фруктові соки;
2. Довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ №125 від 28.10.2024 року щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській області у лютому - вересні 2024року.
Номер:
3d144ea840cd435995539b15e6571a0f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
В електронній системі закупівель Замовником розміщено Договір від 15.02.2024 № 25 та додаткову угоду від 08.11.2024 № 1, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Замовнику надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до внесення змін до Договору від 15.02.2024 № 25 додатковою угодою від 08.11.2024 № 1, тобто за період з 15.02.2024 до 08.11.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ce0c73083b6d44cebf888ca89c459e55
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a
Дата опублікування:
29.01.2025 16:52
Опис:
На виконання запиту Держаудитслужби України від 28.01.2025 про надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) фахівець з державних закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради повідомляє наступне:
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Основою щодо внесення змін до Договору від 15.02.2024р № 25 додатковою угодою
від 08.11.2024р № 1, є надана на запит директора ПП «Волинянин» Сергія Подшивалкіна
довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від
28.10.2024 року №125 щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській
області у лютому 2024р - вересні 2024р.
Додаток:
1. Лист ПП «Волинянин» №127 від 30.10.2024 року щодо погодження збільшення ціни на фруктові соки;
2. Довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ №125 від 28.10.2024 року щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській області у лютому - вересні 2024року.
Номер:
319f6ae3ad3242b7ae0a6a938dd6515e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
В електронній системі закупівель Замовником розміщено Договір від 15.02.2024 № 25 та додаткову угоду від 08.11.2024 № 1, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Замовнику надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до внесення змін до Договору від 15.02.2024 № 25 додатковою угодою від 08.11.2024 № 1, тобто за період з 15.02.2024 до 08.11.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
312c0d51fb7e4c67871da7092b787830
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a
Дата опублікування:
29.01.2025 16:54
Опис:
На виконання запиту Держаудитслужби України від 28.01.2025 про надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) фахівець з державних закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради повідомляє наступне:
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Основою щодо внесення змін до Договору від 15.02.2024р № 25 додатковою угодою
від 08.11.2024р № 1, є надана на запит директора ПП «Волинянин» Сергія Подшивалкіна
довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від
28.10.2024 року №125 щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській
області у лютому 2024р - вересні 2024р.
Додаток:
1. Лист ПП «Волинянин» №127 від 30.10.2024 року щодо погодження збільшення ціни на фруктові соки;
2. Довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ №125 від 28.10.2024 року щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській області у лютому - вересні 2024року.
Номер:
3d6934e5217c4102ac7081ba3a56f95f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
В електронній системі закупівель Замовником розміщено Договір від 15.02.2024 № 25 та додаткову угоду від 08.11.2024 № 1, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Замовнику надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до внесення змін до Договору від 15.02.2024 № 25 додатковою угодою від 08.11.2024 № 1, тобто за період з 15.02.2024 до 08.11.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
933fa7745df6454da6c81e296996c50a
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a
Дата опублікування:
29.01.2025 16:55
Опис:
На виконання запиту Держаудитслужби України від 28.01.2025 про надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) фахівець з державних закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради повідомляє наступне:
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Основою щодо внесення змін до Договору від 15.02.2024р № 25 додатковою угодою
від 08.11.2024р № 1, є надана на запит директора ПП «Волинянин» Сергія Подшивалкіна
довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від
28.10.2024 року №125 щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській
області у лютому 2024р - вересні 2024р.
Додаток:
1. Лист ПП «Волинянин» №127 від 30.10.2024 року щодо погодження збільшення ціни на фруктові соки;
2. Довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ №125 від 28.10.2024 року щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській області у лютому - вересні 2024року.
Номер:
f8a19e4a51844e60a37048752a33c576
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
В електронній системі закупівель Замовником розміщено Договір від 15.02.2024 № 25 та додаткову угоду від 08.11.2024 № 1, якою внесено зміни до істотних умов договору.
Замовнику надати інформацію та відповідні документи, які підтверджують коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю до внесення змін до Договору від 15.02.2024 № 25 додатковою угодою від 08.11.2024 № 1, тобто за період з 15.02.2024 до 08.11.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
77595d0ca18b4c1889b4c7a2dfa2c776
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a
Дата опублікування:
29.01.2025 16:57
Опис:
На виконання запиту Держаудитслужби України від 28.01.2025 про надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) фахівець з державних закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради повідомляє наступне:
Відповідно до положення пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Основою щодо внесення змін до Договору від 15.02.2024р № 25 додатковою угодою
від 08.11.2024р № 1, є надана на запит директора ПП «Волинянин» Сергія Подшивалкіна
довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від
28.10.2024 року №125 щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській
області у лютому 2024р - вересні 2024р.
Додаток:
1. Лист ПП «Волинянин» №127 від 30.10.2024 року щодо погодження збільшення ціни на фруктові соки;
2. Довідка ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ №125 від 28.10.2024 року щодо середніх споживчих цін на соки фруктово-ягідні по Волинській області у лютому - вересні 2024року.
Номер:
fef9ce4eff144809b2f72d94cf1608b2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2025 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно вимог підпункту 5.1. та підпункту 5.2. пункту 5 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність наступним кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей, про що зазначається у Додатку 1 цієї тендерної документації. Для підтвердження відповідності учасника (об’єднання учасників) кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, зазначеного у Табл. 1, 2 Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, Додатком 1 до тендерної документації Замовником затверджено Перелік документів, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, визначеного у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації – Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи: «2.1. Надати довідку про повне виконання (не менше одного) аналогічного договору – в якій зазначити предмети договорів, замовників, їх адреси, контактні телефони. 2.2. Копія аналогічного договору, що виконаний у повному обсязі, щодо якого надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору з усіма додатками, які є невід’ємною частиною цього договору.».
Єдиним Учасником ПП «ВОЛИНЯНИН» у складі тендерної пропозиції надано архівний файл «Додаток 1.rar», який містить сканкопії наступних документів: Довідка про виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про виконання.pdf») та договір на постачання продуктів харчування від 03.01.2023 № 02/01/23 (далі – Договір від 03.01.2023 № 02/01/23), укладений між Департаментом освіти Луцької міської ради та ПП «Волинянин», додаткові угоди до Договору (файли «Договір № 02-01-23.pdf», «ду 1 до договору 02 01 23.pdf», «ду 2 до договору 02 01 23.pdf», «ду 3 до договору 02 01 23.pdf»).
За результатами розгляду вище вказаних документів тендерної пропозиції ПП «ВОЛИНЯНИН» встановлено, що додатковою угодою від 28.12.2023 № 1 до Договору внесено зміни до істотних умов Договору та зменшено ціну Договору та викладено пункт 2.6. Договору у такій редакції: «2.6. Загальна сума Договору становить: 1 351 576 грн. 80 коп. (один мільйон триста п’ятдесят одна тисяча п’ятсот сімдесят шість грн. 80 коп.), в т. ч. ПДВ 225262 грн. 80 коп. (двісті двадцять п’ять тисяч двісті шістдесят дві грн 80 копійок).». Додатковою угодою від 28.12.2023 № 2 до Договору продовжено строку дії Договору про закупівлю на постачання «Фруктові соки» на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року. Пунктом 1 Додаткової угоди від 15.01.2024 № 3 до Договору узгоджено ціну угоди, що не перевищує 20 % від ціни Договору та складає 269 892, 00 грн в т.ч. ПДВ.
Водночас, за результатами аналізу публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель встановлено, що Департаментом освіти Луцької міської ради додатковою угодою від 09.04.2024 № 4 внесено змін до істотних умов Договору, а саме п.2.6 викладено у такій редакції: «п. 2.6. Загальна сума Договору становить: 1 618 381 грн 80 коп. (один мільйон шістсот вісімнадцять тисяч триста вісімдесят одна грн. 80 коп.), в т. ч. ПДВ 269730 грн 30 коп. (двісті шістдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять грн 30 копійок)». Департаментом освіти Луцької міської ради в електронній системі закупівель 09.04.2024 оприлюднено Додаткову угоду до Договору від 03.01.2023 № 02/01/23 (файл «ду 1-4.pdf») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-018803-a).
З огляду на зазначене, станом на дату та час розкриття тендерної пропозиції ПП «ВОЛИНЯНИН» (02.02.2024 20:03) Договір від 03.01.2023 № 02/01/23 був в стадії виконання, а 09.04.2024 – повністю виконаний, що підтверджує звіт про виконання договору.
Отже, Учасником закупівлі ПП «ВОЛИНЯНИН» у тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Проте, Замовником у Протоколі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-01-25-015412-a оприлюднено, що ПП «ВОЛИНЯНИН» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.02.2024 № 20 ПП «ВОЛИНЯНИН» визнано його переможцем.
Чому Замовником, в порушення пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «ВОЛИНЯНИН»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
765b72b53a8344cc8e1f8bb96cb647bb
Назва:
Надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки UA-2024-01-25-015412-a
Дата опублікування:
04.02.2025 17:00
Опис:
На виконання запиту Держаудитслужби України у Волинській області від 31.01.2025 року про надання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі товару «Сік пастеризований (банка 3 л.) в асортименті; сік пастеризований ТетраПак- упаковка 1 л. в асортименті» за кодом ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a) фахівець з державних закупівель Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради повідомляє наступне:
Додатком 1 до тендерної документації Замовником затверджено Перелік документів, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції. Єдиним Учасником ПП «ВОЛИНЯНИН» у складі тендерної пропозиції надано документи згідно переліку в повному обсязі.
Замовником закупівлі, а саме уповноваженою особою з ціллю своєчасного проведення харчування дітей закладу, нагальністю потреби , на основі наданого листа-відгуку №16-11/24 від 01.02.2024 року Департаментом освіти Луцької міської ради щодо позитивного виконання умов договору №01/01/23 від 02.01.2023 р. заключеного з ПП «ВОЛИНЯНИН», не було взято до уваги, що станом на дату та час розкриття тендерної пропозиції ПП «ВОЛИНЯНИН» (02.02.2024 20:03) Договір від 03.01.2023 № 02/01/23 був пролонгований і даний договір був прийнятий як підтвердження вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Додаток:
1. Копія листа-відгуку №16-11/24 від 01.02.2024 року наданого Департаментом освіти Луцької міської ради ПП «Волинянин».
Номер:
491e93102eec4794be3627696045676f
Назва:
Заходи щодо усунення виявлених порушень закупівлі за номером ID: UA-2024-01-25-015412-a
Дата опублікування:
12.02.2025 14:17
Опис:
Доброго дня. Висновок опубліковано 07.02.25 14:18 "встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №25 від 15.02.2024 року" та протягом п'яти робочих дныв з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Постачальнику ПП "Волинянин" код ЄДРПОУ 34557106 11 лютого 2025 року було надіслано лист за №85/01-21 "повідомлення про розірвання договору №25 від 15.02.2024 року".
Інформація щодо вжитих заходів повинна бути оприлюднена разом з погодженою двома сторонами угодою про припинення зобов'язань за договором протягом п'яти р.д. після опублікування висновку, чи вистачить листа повідомлення про розірвання ?
Поясніть будь ласка, що трактується під "опублікувати звіт про усунення порушення" і усунути порушення по 22.02.25 00:00 Дякую.