-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
9 388 719.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 000.00 UAH
Номер:
085c89e31ef442d1a166d9930112894a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-25-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 11:05 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024
№ 30-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2024 № 30-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-01-25-014185-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація складена з порушенням норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» та ТОВ «СБП ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотриманні законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.01.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» та ТОВ «СБП ГРУП» (переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 05.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» від 16.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «СБП ГРУП» від 07.03.2024, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2024, договір про закупівлю робіт від 22.03.2024 № 17, додаткова угода до вказаного договору від 26.03.2024 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 27.03.2024, пояснення Замовника з копіями документів, надані через електронну систему закупівель 29.03.2024.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено наступне.
В пункті 9.1.2 розділу 9 проєкту договору (Додатку 4 до тендерної документації) Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як роботи.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вищевказаних умов не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
15.04.2024 10:49 - 30.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2024 10:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником подано позовну заяву до Житомирського окружного адміністративного суду.
Номер провадження 240/8415/24/8483/24 від 30.04.2024
Дата публікації:
01.05.2024 14:42
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
56863132802c4d09bd1612401becec91
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ДК 021:2015: 45453000-7 — (Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-25-014185-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції подає установчі документи, а саме: копія актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів.
Поясніть, чи надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СБП ГРУП» копію Статуту, Положення чи інших установчих документів (із зазначенням назви файла зазначених вище документів в електронній системі закупівель)?
3) Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник ТОВ «СБП ГРУП» повинен підтвердити виконання робіт, які співставні за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, зокрема, улаштування блискавко захисту.
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «СБП ГРУП» вимогам, встановленим пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
4422bb9e6b914ff29516deb11906b8ed
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.03.2024 16:20
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснень повідомляє наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:7355-0090-0761-7710,
- проектна документація: PD01:2215-8880-4390-2624,
- експертний звіт: EX01:2243-7057-8371-5383.
При цьому повідомляємо про те, що на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) було оприлюднено 25.01.2024 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
2. Вимогами Тендерної документації, а саме: пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено, що, якщо учасник юридична особа, він подає установчі документи: копію актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів.
Відповідно до частини 1 статті 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.
Згідно з абзацом 2 частини 2 статті 81 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до статті 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 87 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права може створюватися та здійснювати діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, а у випадках, передбачених законом, - Національним банком України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом.
Організаційно-правовою формою учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» є товариство з обмеженою відповідальністю.
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства є статут.
У частині 2 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що перша редакція статуту товариства підписується всіма учасниками товариства. Справжність підписів учасників засвідчується нотаріально.
Проте відповідно до частини 7 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» положення частин другої - п’ятої цієї статті не застосовуються до модельних статутів товариства. Отже, учасники ТОВ «СБП ГРУП» законодавчо не були зобов’язані підписувати першу редакція статуту товариства та відповідно забезпечувати нотаріальне засвідчення підписів.
Більше того, відповідно до частини 9 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» вимоги до оформлення документів, що подаються для державної реєстрації включають зокрема наступне: «установчий документ юридичної особи (крім державного органу, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, яка створена та діє на підставі модельного статуту) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі (крім юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування) нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом.»
Тобто юридична особа, яка створена та діє на підставі модельного статуту, не має обов’язку подавати для державної реєстрації установчий документ, викладений у письмовій формі, прошитий, пронумерований та підписаний засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів. А справжність підписів на установчому документі такої юридичної особи не засвідчується нотаріально.
Водночас підпунктом 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі Тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
В разі неможливості надання учасником процедури закупівлі будь-якого документа в складі Тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.».
Крім цього, пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації встановлено наступне: «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі Тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен надати довідку, у якій зазначити посилання на норми відповідних законодавчих актів України, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа;».
Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано довідку про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9 (назва файлу: «1Додаток 3_1. Довідка щодо модельного статуту-2.pdf»), в якій зокрема повідомляється, що ТОВ «СБП ГРУП» створено і діє на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 та не подає копію статуту у складі пропозиції. Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» дотримано вимоги підпункту 1.16. пункту 1. Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації та пункту 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації.
Згідно з частиною 10 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення учасників про провадження діяльності на підставі модельного статуту, про перехід товариства з модельного статуту на діяльність на підставі статуту та рішення учасників про зміну редакції модельного статуту, на підставі якого діє товариство, підписуються учасниками (їх представниками), які голосували за відповідне рішення, та кількості голосів яких достатньо для прийняття рішення. Справжність підписів засновників (учасників) або їх представників засвідчується нотаріально, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017 (далі – Протокол № 01/12/2017 від 01.12.2017). Справжність підписів учасників засвідчено нотаріально.
Протоколом № 01/12/2017 від 01.12.2017 підтверджується, що щодо питання 7 порядку денного учасники товариства одноголосно прийняли рішення про продовження діяльності товариства на підставі модельного Статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182.
Проте 18.09.2019 постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», якою затверджено модельний статут товариства з обмеженою відповідальністю.
Частиною 8 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» встановлено, що модельний статут товариства є багатоваріантним та передбачає можливість обрання різних його редакцій, у тому числі редакції «за замовчуванням», яка формується з положень, рекомендованих Кабінетом Міністрів України.».
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 товариства з обмеженою відповідальністю, які на момент набрання чинності цією постановою діяли на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 «Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», і до 18 червня 2019 р. не перейшли на діяльність на підставі власного статуту або модельного статуту, затвердженого цією постановою, з 18 червня 2019 р. вважаються такими, що перейшли на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого цією постановою, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням».
Тому враховуючи те, що учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції не було надано жодних інших крім Протоколу № 01/12/2017 від 01.12.2017 протоколів загальних зборів учасників або рішень учасників щодо затвердження редакції статуту товариства або переходу на іншу редакцію модельного статуту, можна вважати ТОВ «СБП ГРУП» таким, що перейшло на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019, шляхом обрання варіантів «за замовчуванням».
Крім цього, згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 367 ( 367-2019-п ) від 27.03.2019 портал електронних сервісів повинен забезпечувати формування за єдиним алгоритмом цифрового коду модельного статуту, що дає змогу ідентифікувати автоматичними засобами редакцію модельного статуту, на підставі якого діє товариство з обмеженою відповідальністю.
Так, учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» у складі тендерної пропозиції було надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, який містить цифровий код (назва файлу: «1Додаток 3_1. Опис копія.pdf»), про що зазначено і в довідці про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9.
Більше того, редакція модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю «за замовчуванням», сформована відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» та від 25.04.2023 № 387 «Про внесення змін до Модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю», а отже актуальна на дату подання тендерної пропозиції – 08.02.2024, доступна на сайті ДП "Національні інформаційні системи" за посиланням: https://nais.gov.ua/files/general/2023/07/27/20230727171344-29.pdf.
За цим посиланням Замовником було перевірено інформацію під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП».
Отже, зважаючи на вищенаведене, Замовником було встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» виконав вимоги, що встановлені пунктом 1 Додатку 3 до Тендерної документації та пунктом 2) приміток до Додатку 3 до Тендерної документації, а також у ТОВ «СБП ГРУП» не було обов’язку надавати у складі тендерної пропозиції установчий документ – модельний статут.
3. Вимогами Тендерної документації (пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити досвід з виконання ним будівництва, реконструкції, капітального ремонту, яким передбачено виконання робіт, які співставні за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, зокрема улаштування блискавкозахисту.
Так, на виконання вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» було надано зокрема:
- Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору;
- документи, що підтверджують факт повного виконання цього договору, а саме Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в (УПВ));
- Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3),
- позитивний лист-відгук від замовника (контрагента), з яким було укладено цей договір.
У результаті здійснення аналізу вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовником було встановлено:
- наявність на сторінці 3 Технічного завдання № 1 від 31.08.2023, яке є складовою частиною Додатка № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287, розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м;
- наявність на сторінці 4 Акта № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) по об’єкту «Ліцей № 2 міста Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Саєнка, 56А», розділу «Покрівля КОРПУС А», підрозділу «БЛИСКАВКОЗАХИСТ» та відповідно рядку № 67: назва матеріалів/робіт – «Комплект блискавкозахисту», од. виміру – м, кількість – 278,4000 м, ціна – 1 468,80 грн з ПДВ, сума – 408 913,92 грн,
що підтверджує виконання ТОВ «СБП ГРУП» робіт, пов’язаних з блискавкозахистом будівлі, а отже, співставних за складом та характером до тих робіт, що наведені у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації, а саме: улаштування блискавкозахисту.
Отже, Актом № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) учасник процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» підтвердив виконання будівельних робіт, пов’язаних з ремонтом покрівлі, які включають роботи з блискавкозахисту, співставні за складом та характером до робіт, наведених у технічному завданні Додаток 5 до Тендерної документації.
Таким чином, Замовником встановлено факт виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «СБП ГРУП» аналогічних робіт з блискавкозахисту, вимог, встановлених пунктом 2 Додатку 1 до Тендерної документації та підтвердження його відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Додатково додаємо інформацію та документи на підтвердження надання пояснень:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Капітальний ремонт будівлі пологового корпусу КП «Лікарня №1» Житомирської міської ради за адресою: м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70 ;
- експертний звіт № 240110-02/В від 15.01.2024, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ;
- довідка про модельний статут від 07.02.2024 вих. № 07/02-9;
- опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії;
- Протокол Загальних Зборів Учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «СБП ГРУП» (ідентифікаційний код 41047917) № 01/12/2017 від 01.12.2017;
- Договір субпідряду від 31.08.2023 № 10088287;
- Додаток № 4 до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287 – Технічне завдання № 1 від 31.08.2023;
- Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 року (форма № КБ-2в (УПВ)) до Договору субпідряду від 31.08.2023 № 10088287.