-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи
Завершена
2 556 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 780.00 UAH
Номер:
7069266d7a9940c1bcadf1e3b38e0346
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-30-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2024 00:00
Період моніторингу:
30.10.2024 12:42 - 21.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 289
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-01-25-003443-a 25.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт», установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.01.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.02.2024, тендерну пропозицію ТОВ «Роул Стандарт» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем від 12.02.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024, договір про закупівлю продуктів харчової промисловості (код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи) від 22.02.2024 № 39, пояснення та документи, надані Замовником від 05.11.2024 та від 18.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано пропозицію єдиного учасника ТОВ «Роул Стандарт» з остаточною ціною пропозицією 2 513 280,00 гривень.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу, установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт» вимогам ТД Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 закону «Про публічні закупівлі» до ТД, учасник, повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння.
Так, на виконання вищезазначеної вимоги учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку (файл : «Довідка МТБ.pdf»), в якій зазначено про наявність в учасника: морозильних камер площею 25,3 м2, 19,9 м2, 17,3 м2, 33,80 м2 , холодильних камер площею 68,6 м2, 75,8 м2, 75,7 м2, 68,5 м2, приміщення для фасування продукції площею 15,80 м2, приміщення для зберігання товару площею 385,8 м2, приміщення для видачі товару площею 66,6 м2, офісного приміщення площею 12,8 м2, 13,4 м2, 25,1 м2, 35,0 м2, допоміжних приміщень загальною площею 118,8 м2.
Поруч з тим, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт» відсутні документи, які підтверджують право власності/володіння/користування морозильними камерами площею 25,3 м2, 19,9 м2, 17,3 м2, 33,80 м2 та холодильними камерами площею 68,6 м2, 75,8 м2, 75,7 м2, 68,5 м2 згідно наданої учасником довідки в складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, орган державного фінансового контролю 13.11.2024 звернувся до Замовника з запитом про надання пояснень, зокрема щодо того: «Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Роул Стандарт» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази».
Відповідно до наданих Замовником пояснень від 18.11.2024 через електронну систему закупівель, зазначено наступне: «Учасником ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази:
- витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на офісно-складську будівлю, зазначену в довідці про наявність матеріально-технічної бази;
- технічний паспорт на громадський (виробничий) будинок (приміщення) офісно-складська будівля зазначену в довідці про наявність матеріально-технічної бази;
- експлуатаційний дозвіл № 10-21—149 від 09.08.2018 року;
- витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку.
Документи які підтверджують наявність в учасника автотранспортні засоби:
- договори оренди транспортних засобів, довіреності, акти прийому-передачі до договорів оренди;
- свідоцтва про реєстрацію авто.»
Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт» відсутні документи, які підтверджують право власності/володіння/користування морозильними камерами площею 25,3 м2, 19,9 м2, 17,3 м2, 33,80 м2 та холодильними камерами площею 68,6 м2, 75,8 м2, 75,7 м2, 68,5 м2 згідно наданої учасником довідки, чим порушено вимоги підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не виявив вищезазначеної невідповідності та не включив її до повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а відтак не надав можливості учаснику ТОВ «Роул Стандарт» її усунути.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД , Замовником установлено вимогу, щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника копій посвідчень про якість, та/або декларацій виробника, та/або сертифікатів відповідності на товар, що є предметом закупівлі.
Однак, аналізом інформації на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт» відсутні документи які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: посвідчення про якість, та/або декларації виробника, та/або сертифікати відповідності на товар, а саме на капусту молоду (пункт 7 таблиці 1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до ТД), чим порушено вимоги пункту 2.1 Додатку 2 до ТД.
Враховуючи вищевикладене орган державного фінансового контролю звернувся до Замовника з запитом про надання пояснень, зокрема щодо того: «Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Роул Стандарт» вимогам підпункту 2.1 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копій посвідчень про якість, та/або декларацій виробника, та/або сертифікатів відповідності, зокрема на капусту молоду, , кореню петрушки…».
Відповідно до наданих Замовником через електронну систему закупівель пояснень зазначено, зокрема, наступне: «Учасником ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи: на капусту молоду – протокол випробувань продукції №0042/2024 від 30 січня 2024 року».
Слід зазначити, що Замовником установлено вимогу щодо надання учасником саме: посвідчень про якість, та/або декларацій виробника, та/або сертифікатів відповідності на товар.
Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт» не надано копій посвідчень про якість, та/або декларацій виробника, та/або сертифікатів відповідності на товар («капусту молоду»), що є предметом закупівлі, чим не виконано вимоги пункту 2.1 Додатку 2 до ТД.
Також, відповідно до пункту 2.2 Додатку 2 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати експертний висновок або протокол контрольних випробувань харчової продукції виданих відповідною акредитованою лабораторією щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за показниками органолептичні та фізико-хімічні, виданих акредитованою лабораторією не раніше, як за три місяці до останньої дати подання пропозиції.
Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт» відсутні експертні висновки або протоколи випробувань на помідори тепличні, огірки тепличні, корінь петрушки, виноград, шарон, горіх волоський (пункти 13,15,28,32,33 та 35 таблиці 1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Додатку 2 до ТД).
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При цьому, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Роул Стандарт» в частині технічних вимог до предмета закупівлі, відповідно до якої зазначено, зокрема, наступне: «…учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку згідно п.2.2. Додатку 2 до Тендерної документації..».
Крім того, відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 установлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, нормою пункту 43 Особливостей № 1178 прямо заборонено застосовування «механізму 24 годин» до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника, та, при цьому, дозволено застосування такого механізму до наданих учасником документів, які містять помилки/ невідповідності.
Зважаючи на викладене, Замовником, оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей щодо документів (інформації) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Роул Стандарт», чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Роул Стандарт», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір вартістю 2 513 280,00 гривень.
Період усунення порушень:
22.11.2024 11:45 - 07.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2024 11:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Припинення дії договору на підставі рішення Північного офісу Держаудитслужби від 22.11.2024 року.
Дата публікації звіту:
29.11.2024 10:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
06.12.2024 12:42
Запити/Пояснення
Номер:
827451cc900a434fb3cb02f3a10a1e08
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
31.10.2024 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
67ff631992c3467f93ebd4b834117236
Назва:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Дата опублікування:
05.11.2024 16:15
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
89c76278c3504c258dd798c37e59f9cf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2024 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Роул Стандарт» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Роул Стандарт» вимогам підпункту 2.1 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копій посвідчень про якість, та/або декларацій виробника, та/або сертифікатів відповідності на капусту синю, капусту молоду, перцю салатного, кореню петрушки, апельсинів, мандарин, лимонів, винограду та шарону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e2afeaf7f9f9428e9e94882348531490
Назва:
Надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи»
Дата опублікування:
18.11.2024 20:08
Опис:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області розглянув запит Північного офісу Держаудитслужби від 13.11.2024 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-25-003443-a) та надаємо наступні пояснення.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Роул Стандарт» вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази?
Учасником ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази:
- витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на офісно-складську будівлю, зазначену в довідці про наявність матеріально-технічної бази;
- технічний паспорт на громадський (виробничий) будинок (приміщення) офісно-складська будівля зазначену в довідці про наявність матеріально-технічної бази;
- експлуатаційний дозвіл № 10-21—149 від 09.08.2018 року;
- витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку.
Документи які підтверджують наявність в учасника автотранспортні засоби:
- договори оренди транспортних засобів, довіреності, акти прийому-передачі до договорів оренди;
- свідоцтва про реєстрацію авто.
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Роул Стандарт» вимогам підпункту 2.1 Додатку 2 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копій посвідчень про якість, та/або декларацій виробника, та/або сертифікатів відповідності на капусту синю, капусту молоду, перцю салатного, кореню петрушки, апельсинів, мандарин, лимонів, винограду та шарону?
Учасником ТОВ «Руол Стандарт» у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
на капусту синю – декларація виробника № 2-01/24 від 12 січня 2024 року; декларація виробника №81/10-23 від 16 жовтня 2023 року; декларація виробника №72/09-23 від 10 вересня 2023 року;
на капусту молоду – протокол випробувань продукції №0042/2024 від 30 січня 2024 року.
на перець салатний – декларація виробника № 2-01/24 від 12 січня 2024 року п. 1 «перець солодкий»; декларація виробника №81/10-23 від 16 жовтня 2023 року; декларація виробника №72/09-23 від 10 вересня 2023 року;
на корінь петрушки – декларація виробника №72/09-23 від 10 вересня 2023 року; протокол випробувань продукції №0042/2024 від 30 січня 2024 року,
на апельсини – додаток до сертифікату відповідності зареєстровано в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.1O305.03493-23
на мандарини – додаток до сертифікату відповідності зареєстровано в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.1O305.03493-23
на лимони – додаток до сертифікату відповідності зареєстровано в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.1O305.03493-23
на шарон – додаток 2 до сертифікату відповідності зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.1O305.03495-23, протокол випробувань продукції №0042/2024 від 30 січня 2024 року.