-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів)
Завершена
9 188 113.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 91 881.13 UAH
мін. крок: 1% або 91 881.13 UAH
Номер:
5e5ec8c77ebb42f6b391c3bf0959e644
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-18-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2024 00:00
Період моніторингу:
18.04.2024 16:41 - 10.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2024 № 66
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 18.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 66
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2024-01-24-014168-a 24.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД"; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанова № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протоколом №35 від 09.02.2024 року, Зміни до процедури закупівлі за предметом КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-24-014168-a, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" (далі – Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 22 лютого 2024 року, рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2315-р/пк-пз від 06.02.2024 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14 лютого 2024 року, протокол Замовника від 21 лютого 2024 року №53 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, протокол Замовника від 22 лютого 2024 року №54 про прийняття рішення про наміри укласти договір по предмету закупівлі з Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД", повідомлення про намір укласти договір від 22 лютого 2024 року, договір про надання послуг харчування від 28 лютого 2024 року №79/2024Т (далі – Договір), додаткова угода від 28 лютого 2024 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 24 квітня 2024 року (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісій Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.04.2024 18:25 - 01.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2024 18:25
Запити/Пояснення
Номер:
8be54b58dd214beab34f55141cb3a10e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.04.2024 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-01-24-014168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
358f2e1d6e254370ba1b13071c9fad28
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
24.04.2024 16:19
Опис:
Державною установою "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" 24 січня 2024 року для забезпечення харчування пацієнтів було оголошено відкриті торги з особливостями КОД ДК 021:2015 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обґрунтований потребою Замовника з урахуванням раціону харчування відповідно до норм середньодобового набору продуктів харчування на одного хворого у закладах охорони здоров’я, з урахування вікових груп, на основі потреб хворого в енергії та нутрієнтах залежно від їх стану.
У відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю, що було сформоване на основі середньо-річної кількості пацієнтів нашої лікарні та вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні», було розроблене 7-денне меню з 4-х разовим харчуванням та, відповідно, технічну специфікацію до тендерної документації. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - запит цінових пропозицій у учасників ринку. Отже, очікувану вартість було визначено на підставі аналізу ринку, а саме було здійснено запит цінових пропозицій у учасників ринку. На основі проведених розрахунків, аналізу цін та беручи до уваги норми харчування на одного хворого на день у дитячих лікарнях та реабілітаційних відділеннях обраховано меню для вікових груп, по найнижчій ціни а саме:
1. Меню для дітей від 1-3 років (2080 людино-днів, послуг) з ціною 120,00 грн без ПДВ;
2. Меню для дітей від 4-6 років (1355 людино-днів, послуг) з ціною 129,00 грн без ПДВ;
3. Меню для дітей від 7-10 років (1636 людино-днів, послуг) з ціною 149,00 грн без ПДВ;
4. Меню для дітей від 11-18 років (4 500 людино-днів, послуг) з ціною 165,00 грн без ПДВ;
5. Меню для дорослих та матерів дітей до 6-ти років (23615 людино-днів, послуг) з ціною 170,00 грн без ПДВ;
6. Збалансоване по вуглеводам (5 000 людино-днів, послуг) з ціною 150,00 грн без ПДВ;
7. Меню для дітей від 4-7 років (950 людино-днів, послуг) з ціною 252,00 грн без ПДВ;
8. Меню для дітей від 8-10 років (3520 людино-днів, послуг) з ціною 292,00 грн без ПДВ;
9. Меню для дітей від 11-14 років (4479 людино-днів, послуг) з ціною 296,00 грн без ПДВ;
10. Меню для дітей від 15-18 років (1380 людино-днів, послуг) з ціною 300,00 грн без ПДВ;
11. Безлактозне меню (21 людино-днів, послуг) з ціною 280,00 грн без ПДВ.
Виходячи із обрахованої потреби людино-днів на 2024 рік, враховуючи вікові категорії пацієнтів очікувана вартість предмета закупівлі склала 9 188 113,00 грн без ПДВ.
Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі можна знайти на офіційному сайті установи http://cardio.org.ua/publichna-informaciya/. Назва файлу “Обгрунтування технічних та якісних характеристик UA-2024-01-24-014168-a”.
Необхідні кошти передбачені у межах затверджених обсягів фінансування на 2024 рік з урахуванням запланованих поточних завдань за бюджетною програмою КПКВК 2301170 – «Спеціалізована медична допомога, що надається закладами охорони здоров’я наукових установ та закладів вищої освіти».