-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НК 024:2023: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Детальний код за ДК 021:2015 33111800-9 Рентгенодіагностичні системи
Завершена
6 765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 825.00 UAH
Номер:
3e32e48da74147e7b7f21c4ffc14704e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-08-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2024 00:00
Період моніторингу:
08.05.2024 15:48 - 30.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2024 № 96
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 № 96.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2024-01-24-006858-a, 24.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «4-а міська поліклініка м. Львова» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-24-002672-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.02.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ЛІВІН»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЛІВІН» як переможцем тендеру документи; договір від 14.02.2024 №55; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
29.05.2024 15:28 - 04.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2024 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
fb6c4a425bc14c95bca6f59e3fd6bac6
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «4-а міська поліклініка м. Львова»
Дата опублікування:
13.05.2024 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-24-006858-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «4-а міська поліклініка м. Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2785c25ed4464557907e4378e79c3ec6
Назва:
Відповідь на Запит
Дата опублікування:
15.05.2024 13:06
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
У відповідь на Ваш запит від 2024-05-13 по моніторингу UA-M-2024-05-08-000037 повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до річного плану даної процедури закупівлі джерелом фінансування є кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства) - кошти НСЗУ. Кошти, які отримує замовник від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, зокрема шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам товару, у відповідь на які було отримано три цінові пропозиції, що додаються. Розрахунок вартості товару, згідно отриманих у відповідь комерційних пропозицій, додаємо:
(6 765 000.00 + 6 494 400.00 + 7 0 35 600.00):3= 6 765 000 грн. за 1 систему рентгенівську діагностичну стаціонарна загального призначення, цифрову
Середня очікувана вартість заокруглена: 6 765 000 грн.
Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічна специфікація на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2023: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова), що міститься в Додатку №2 до тендерної документації розроблена та затверджена Завідувачем відділення променевої та функціональної діагностики та передана генеральному директору КНП «4-а МП м. Львова» та уповноваженій особі для оголошення процедури відкритих торгів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Технічній специфікації (згідно до Додатку № 2), згідно до потреб у проведенні діагностики пацієнтів поліклініки. Також, в технічній специфікації міститься примітка, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». В зв’язку із збройною агресією російської федерації проти України товари російського та білоруського виробництва Замовником розглядатись не будуть.