-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясомісткий напівфабрикат заморожений; 15130000-8: М’ясопродукти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
941 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 708.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 708.50 UAH
Номер:
eb951052d8b54b0f8a6abdc048210494
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
18.03.2024 17:53 - 09.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2024 № 17-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2024-01-24-005398-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24 січня 2024 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.03.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено недотримання Замовником принципу здійснення публічних закупівель щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності, визначеного статтею 5 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Найдьон О.І. встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на те, що станом на 22.03.2024 договір про закупівлю від 12.02.2024 № 45 є виконаним, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень та забезпечити здійснення закупівель за принципами, визначеними статтею 5 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Служба комунального господарства» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 24.01.2024 № 19 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Найдьон Оксани Ігорівни; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 05.02.2024 № 27; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 12.02.2024 № 45; додаткова угода № 1 від 18.03.2024 до договору про закупівлю від 12.02.2024 № 45; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2024; звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-01-24-005398-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.03.2024; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовником 26.03.2024 через електронну систему закупівель, надані пояснення наступного змісту: «ми, як замовник, очікувану вартість предмета закупівлі визначаємо шляхом порівняння ринкових цін або ж на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, аналізуємо ринок, керуючись загальнодоступною інформацією та ринковими консультаціями, порівнюємо щонайменше три пропозиції, а якщо конкуренція обмежена — орієнтуємося на закупівлі попередніх періодів (як своїх, так і інших замовників, що оприлюднені на ProZorro)». Зокрема, Замовник в поясненнях посилається на «Звіт про проведення процедури закупівлі UA-2023-01-17-004773-а» (закупівля Замовника) та «Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі UA-2022-01-20-003233-с» (закупівля іншого замовника), згідно з якими ціна за 1 кг «М’ясомісткого напівфабрикату замороженого» складає 35,50 грн та 34,00 грн відповідно.
Разом з цим, Замовник залишає поза увагою власний аналогічний договір від 30.05.2022 № 71, укладений з ТОВ «КОМАНДОР ТРЕЙД», в якому ціна за 1 кг «М’ясомісткого напівфабрикату замороженого» складає 16,00 гривень (номер закупівлі UA-2022-05-31-000299-a).
Тобто, результати закупівлі UA-2022-01-20-003233-с з ціною 34,00 грн Замовник враховує для визначення очікуваної вартості закупівлі «М’ясомісткого напівфабрикату замороженого» у 2024 році, а результати закупівлі UA-2022-05-31-000299-a з ціною 16,00 грн – ні.
Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель стосовно процедури закупівлі UA-2023-01-17-004773-а, на яку посилався Замовник в поясненнях, переможець пропонував «М’ясомісткий напівфабрикат заморожений» виробництва ТОВ «КОМАНДОР ТРЕЙД» (довідка переможця – ФОП Найдьон О.І., від 23.01.2023 № 14, файл «Довідка щодо виробника.PDF»). Разом з цим, Замовник в поясненнях не надає інформацію, що ним здійснено заходи щодо з’ясування цін реалізації ТОВ «КОМАНДОР ТРЕЙД» у 2024 році.
Також, в поясненнях Замовник посилається на інформацію з інтернет-ресурсів щодо цін на корма для тварин. Так, до пояснень додані файли: «Скріншот об’яви «Корм «Економ» упаковка 4,4 кг» з сайту «NATURALKA».PDF»; «Скріншот об’яви «Фарш для собак «Без кістки» 0.5кг» з сайту «ЗооСервис».PDF»; «Скріншот об’яви «Фарш для собак замороженньiй в тубах (рубец) 1кг» з сайту «MFIN».PDF»; «Скріншот об’яви «Фарш яловичий з субпродуктів корм для собак» з сайту «OLX».PDF», в яких зазначено, що ціна 1 кг м’ясного фаршу для собак складає 34,09 грн, 60,00 грн, 53,00 грн та 45 грн відповідно.
Аналіз складу кормів із вищезазначених документів свідчить, що всі вони складаються із субпродуктів та (або) рубця (в одному виді корму поряд з субпродуктами наявні домішки м'ясо-кісткової частини). Жоден із зазначених кормів не містить ковбасного лому, а також продавці не зазначають, що до їх складу входить м’ясовмісткий фарш. Разом з цим, Замовник згідно з Технічною специфікацією (додаток 2 до Тендерної документації) закуповує «М’ясомісткий напівфабрикат заморожений», який складається з ковбасного лому – 35% та м’ясовмісткого фаршу – 65%.
Зважаючи на вищевказане, у Замовника відсутні підстави для посилання на вищезазначену інформацію з інтернет-ресурсів з метою обґрунтування кошторисних призначень та визначення очікуваної вартості закупівлі «М’ясомісткого напівфабрикату замороженого».
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, щодо закупівлі аналогічних кормів для собак підприємствами (організаціями, установами), які утримують притулки для собак встановлено наступне.
Комунальна установа «Притулок для тварин» Кам’янської міської ради у лютому 2024 року за результатами відкритих торгів уклав договір на постачання 20 000 кг фаршу курячого за ціною 16,00 грн за 1 кг та 8 000 кг фаршу асорті (свино-телячий) за ціною 29,4 грн за 1 кг. Комунальне підприємство «Санітарна очистка міста» (м. Вознесенськ) у червні 2023 року уклало договір на постачання напівфабрикату м’ясомісткого фаршевого, замороженого за ціною 19,00 грн за 1 кг.
Водночас, Замовник згідно з планом закупівлі UA-P-2024-01-24-001059-a запланував закупівлю «М’ясомісткого напівфабрикату замороженого» на суму 941 700,00 грн та оголосив його придбання у кількості 21 900,00 кг. Тобто, очікувана вартість закупівлі розрахована з ціни у 43,00 грн за 1 кг, що суттєво перевищує ціни, за якими придбаються аналогічні товари згідно з інформацією в електронній системі закупівель.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за таким принципом, як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Проте, пояснення, надані Замовником в ході моніторингу, свідчать про те, що Замовник не дотримується вказаного принципу.
Також, моніторингом процедури закупівлі встановлено, що участь у закупівлі прийняв один учасник, а саме: ФОП Найдьон Оксана Ігорівна (далі – ФОП Найдьон О.І.), яку Замовник визначив переможцем.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП Найдьон О.І. встановлено наступне.
Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації передбачає наступну вимогу: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)».
У складі тендерної пропозиції ФОП Найдьон О.І. подані договір від 06.02.2023 № 23 (файл «Договір 23.pdf») та договір від 29.11.2022 № 191 (файл «Договір 191.pdf»), які надані не у формі електронного документа, а також не є такими, що видані іншими підприємствами / установами / організаціями. Разом з цим, вказані документи не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на кожній сторінці, тобто не відповідають умові, зазначеній у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не виявив вищезазначеної невідповідності, про що свідчить інформація, наведена в протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи Замовника від 05.02.2024 № 27, та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне.
Замовник 20.03.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду № 1 від 18.03.2024 до договору про закупівлю від 12.02.2024 № 45 (далі – Додаткова угода № 1) та одночасно оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю. Пунктом 1.4 Додаткової угоди № 1 передбачено наступну умову: «Викласти пункт 10.1 договору у такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 18.03.2024 року включно, а в частині проведення розрахунків та невиконаних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами».
Згідно з наданими Замовником платіжними інструкціями та виписками з рахунку зобов’язання за договором Замовником виконані 22.03.2024.
Отже, на порушення пункту 4 Особливостей та пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю до дати його виконання.
Період усунення порушень:
08.04.2024 16:36 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2024 16:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду висновку від 08.04.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-24-005398-a, комунальне підприємство «Служба комунального господарства повідомляє, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог визначених ст. 5, п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 4 та п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовником здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо недопущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження навчання для підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель з метою поглибленого вивчення положень Закону та Особливостей. Разом з цим, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту:
11.04.2024 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
524f411cc38b49949fcbab5089853e09
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
22.03.2024 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
63b077db74cf46aa8b19e2c4c445bf2d
Назва:
Надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
26.03.2024 16:37
Опис:
Стосовно здійснення обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне:
19.12.2020р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Постановою № 1266 запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту пункту 41 постанови № 710, вимога щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Замовникам, які належать до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 41 постанови № 710.
Комунальне підприємство «Служба комунального господарства» не є розпорядником бюджетних коштів, а є одержувачем, тому не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Також зазначаємо, що ми, як замовник, очікувану вартість предмета закупівлі визначаємо шляхом порівняння ринкових цін або ж на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, аналізуємо ринок, керуючись загальнодоступною інформацією та ринковими консультаціями, порівнюємо щонайменше три пропозиції, а якщо конкуренція обмежена — орієнтуємося на закупівлі попередніх періодів (як своїх, так і інших замовників, що оприлюднені на ProZorro). Замовник для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках).
Визначення потреби замовника в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Також кількісні характеристики предмету закупівлі визначаються на підставі добових норм годування собак у притулку, затверджених замовником та погоджених з державною лікарнею ветеринарної медицини.
До формування опису предмета закупівлі залучаються відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання товару, що будуть закуплені. Відповідні фахівці для проведення закупівлі надають потребу з зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Документи, на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (додаються):
1. Потреба для ПТУТ на 2024 рік
2. Розрахунок вартості харчування та ветеринарного обслуговування ПТУТ на 2024 рік
2.1. Звіт про проведення процедури закупівлі UA-2023-01-17-004773-а (закупівля Замовника попередніх періодів)
2.2. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі UA-2022-01-20-003233-с (закупівля іншого замовника попередніх періодів, що оприлюднена на ProZorro)
2.3. Скріншот об’яви «Фарш яловичий з субпродуктів корм для собак» з сайту «OLX»
2.4. Скріншот об’яви «Корм «Економ» упаковка 4,4 кг» з сайту «NATURALKA»
2.5. Скріншот об’яви «Фарш для собак замороженньiй в тубах (рубец) 1кг» з сайту «MFIN»
2.6. Скріншот об’яви «Фарш для собак «Без кістки» 0.5кг» з сайту «ЗооСервис»
3. Лист вих. № 789 від 13.11.2023 «Про направлення першочергової потреби в бюджетних призначеннях на 2024 рік»
4. Розрахунок витрат бюджетних коштів по благоустрою міста на 2024 рік
5. Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік
6. Розрахунок витрат до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік
Номер:
96a8ca8780794a09b7ebdaf241670ffe
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
22.03.2024 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до підпункту 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Відповідно до пункту 47 Особливостей замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
1. Враховуючи вищевикладене пропоную пояснити, які заходи здійснені Замовником для з’ясування питання щодо можливої пов’язаності фізичної особи-підприємця Найдьон Оксани Ігорівни з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника? Яким є результат здійснення цих заходів?
2. Надати розпорядчі документи Замовника щодо призначення уповноважених осіб.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5e231c2250024494b2b7d2b7f98eca9f
Назва:
Надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
26.03.2024 16:50
Опис:
1. Відповідно до пункту 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Також відповідно до статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III пов’язаними особами є юридичні та/або фізичні особи, які спільно або узгоджено здійснюють господарську діяльність, у тому числі спільно або узгоджено чинять вплив на господарську діяльність суб’єкта господарювання. Зокрема, пов’язаними фізичними особами вважаються такі, які є подружжям, батьками та дітьми, братами та (або) сестрами.
Під час розгляду тендерної пропозиції, стосовно учасника ФОП Найдьон О.І. було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України (Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (станом на 31.01.2024 року)). Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, також було застосовано аналітичну систему YouControl.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Замовник підтверджує відсутність в Учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
Стосовно підпункту 7 пункту 47 Особливостей Замовником для з’ясування питання щодо можливої пов’язаності фізичної особи-підприємця Найдьон Оксани Ігорівни з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника здійснені такі заходи, а саме:
Відповідно до Статуту підприємства та інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Замовник – комунальне підприємство, засновником якого є Южноукраїнська міська рада, тому Замовник, як юридична особа, не може здійснювати контроль над ФОП Найдьон О.І., який є учасником процедури закупівлі, Замовник не контролюється учасником процедури закупівлі та не перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, також було застосовано аналітичну систему YouControl, за результатами якої не виявлено ризикового фактору визначеного підпунктом 7 пункту 47 Особливостей.
Уповноважена особа замовника здійснила запит інспектору з кадрів підприємства щодо підтвердження чи спростування інформації про наявность на підприємстві працівника (будь-якої форми працевлаштування) Найдьон О.І.. Інспектор з кадрів підприємства підтвердила, що відповідно до списку працівників підприємства, Найдьон О.І. не перебуває у трудових відносинах з замовником, тому відсутня ймовірність впливу з боку керівника підприємства.
Уповноваженій особі під час доведення до відома керівника щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Найдьон О.І., яка була подана в процесі проведення процедури закупівлі, була надана інформація, що керівник замовника та члени його сім’ї не є пов’язаними особами з учасником, а саме ніяких родинних зв’язків з учасником не мають, постійне місце проживання керівника та членів його сім’ї не співпадає з місцем реєстрації учасника та вони не здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі або є такими, що уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Також я, як уповноважена особа замовника, протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.02.2024 року № 27 про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Найдьон О.І. підтверджую відсутність підстав, визначеним підпунктом 7 пункту 47 Особливостей, тобто, що уповноважена особа та члени її сім’ї не є пов’язаними особами з учасником закупівлі, а саме ніяких родинних зв’язків з учасником не маємо, постійне місце проживання уповноваженої особи та членів її сім’ї не співпадає з місцем реєстрації учасника та не здійснюємо контроль над учасником процедури закупівлі або є такими, що уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Відповідно до зазначеного, за результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених підпунктом 7 пункту 47 Особливостей.
2. Надаємо Вам розпорядчі документи Замовника щодо призначення уповноважених осіб:
• Наказ від 06.08.2020 № 102 «Про призначення уповноваженої особи з організації та проведення спрощених закупівель та затвердження Положення про неї»
• Положення про уповноважену особу (осіб)
• Наказ від 20.12.2021 № 178 «Про визначення уповноваженої особи»
• Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель
Номер:
dc31a4d4ab3241beae00673c3999a1f0
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
22.03.2024 11:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Замовник 20.03.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю від 12.02.2024 № 45 та зазначив у звіті, що сума оплати за цим договором складає 152 000 гривень. Згідно з інформацією, розміщеною на єдиному вебпорталі використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/) за станом на 22.02.2024 Замовник сплатив ФОП Найдьон О.І в межах виконання договору від 12.02.2024 № 45 76 000 гривень.
1. Враховуючи вищевикладене прошу пояснити причини вказаної розбіжності.
2. Надати належним чином завірені копії виписок з рахунку (виписок з клієнтського рахунку), які підтверджують оплату коштів в межах виконання договору від 12.02.2024 № 45.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
be3cf8c8938c4d17ae2f5db664690236
Назва:
Надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
26.03.2024 17:03
Опис:
Замовник згідно договору про закупівлю від 12.02.2024 № 45 провів два платежі:
76000,00грн. у лютому 2024 року відповідно до платіжної інструкції № 31 від 26.02.2024 року, виписку з рахунку за 22.02.2024 року та виписки з рахунку за 28.02.2024 року (завірені копії додаються);
76000,00грн. у березні 2024 року відповідно до платіжної інструкції від 18.03.2024 року, валютування коштів (дата, починаючи з якої кошти зараховуються на рахунок отримувача) було здійснено 20.02.2024 відповідно до виписки з рахунку за 20.02.2024 року, кошти були зараховані на розрахунковий рахунок отримувача 22.03.2024 року відповідно до виписки з рахунку за 22.03.2024 року (завірені копії додаються). Інформація щодо цієї оплати розміщена на єдиному вебпорталі використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/).
Станом на 20.03.2024 року зобов’язання по договору щодо проведення оплати були виконані замовником відповідно до договору.