-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Четертина куряча, м'ясо свинини, печінка яловича
Завершена
262 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 310.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 310.75 UAH
Номер:
6e964b2012fe46218b70722a33037aac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2024 00:00
Період моніторингу:
14.03.2024 14:23 - 05.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2024 № 14-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.03.2024 № 14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9.UA-2024-01-24-005178-a від 24.01.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Климчук Л.І. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, оприлюднення інформації про закупівлю, підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Дрозд І.П., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 19.02.2024 за №27 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернат (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (протокол відхилення) від 08.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.02.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дрозда Івана Павловича (далі – ФОП Дрозд І.П.), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.), повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024 року, договір закупівлі від 19.02.2024 за №27, пояснення Замовника від 18.03.2024 та від 26.03.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом пропозиції ФОП Климчук Л.І. на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до вимоги п.п. 1.3 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації, окрім іншого, учасник у складі пропозиції повинен надати договір на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації на виробничі/ складські приміщення та акти виконаних робіт до наданого договору за останній місяць відносно дати подання пропозиції.
У складі пропозиції ФОП Климчук Л.І. міститься договір від 01 січня 2024р. за №05/5/24 на проведення послуг із санітарно-гігієнічної обробки приміщень, укладений між ТОВ «Профілактична дезінфекція-М» та ФОП Климчук Л.І., не в цілому, лише до пункту 2.4.3. (перша сторінка). Поряд з цим договором міститься остання сторінка договору, укладеного між Тернопільською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та ФОП Жук А.В.
Таким чином, ФОП Климчук Л.І. не дотримано вищезазначеної вимоги п.п. 1.3 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не надано договір на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації на виробничі/ складські приміщення у 2024 році.
Замовником в інформації від 26.03.2024 зазначено: «…У складі своєї пропозиції Учасник надав:- Скановану першу сторінку договору про надання послуг від 01.01.2024 № 05/5/24 (далі – Договір 5/24), за яким здійснюються заходи з дератизації, дезінсекції та дезінфекції; ...В Акті приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) від січня 2024 року зазначено, що надані послуги за Договором від 01.01.2024 № 05/5/24. Проте замовник не є тим органом, який визначає чи допущено описки в документах тендерної пропозиції учасників чи надано документи підроблені.
Водночас уповноваженою особою Замовника вчинено розгляд досить великої кількості документів пропозиції Учасника, що могло спричинити до невірного тлумачення та плутанини при розгляді. Проте це не спростовує факт наявності в Учасника чинних договорів, за яким надавались послуги з дератизації, дезінсекції та дезінфекції, а також які виконувались в останній місяць відносно дати подання пропозиції. Тим самим учасник в будь-якому випадку відповідає згаданому кваліфікаційному критерію в цій частині...».
Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вищезгаданого Додатку №1 до тендерної документації, учаснику необхідно надати: довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), скановану копію з оригіналу аналогічних договорів, зазначених в цій довідці та, на підтвердження поданого договору(ів), скановану копію з оригіналу листа-відгука або рекомендаційного листа, тощо, на виконання умов договору, зазначеного в довідці із посиланням на договір який виконувався.
На зазначену вимогу пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації, ФОП Климчук Л.І. подано довідку про досвід у постачанні аналогічного товару (м’яса свинного, яловичини, філе курячого), у якій міститься інформація про наявний досвід виконання договору (одного) від 15.07.2023 за №9, укладеного із ФОП Жук А.В. Проте, на підтвердження даної інформації надано сканований оригінал договору від 04 липня 2023р. за №9, предметом закупівлі якого є яйця курячі, а лист-відгук від замовника ФОП Жук А.В. за №27 від 26.01.2024 містить посилання на виконаний договір від 15.06.2023 за №9.
Зважаючи на розбіжності: у предметі закупівлі аналогічного договору, у наведених датах аналогічного договору, які є різними у вищезгаданих документах пропозиції, вимога пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації ФОП Климчук Л.І. - не виконана.
Замовником в інформації від 26.03.2024 зазначено: «…За аналізом наведених документів, зокрема виходячи з їх вмісту встановлено описку щодо дати укладення Договору 9 у Довідці 1 та Відгуку, оскільки всі інші відомості за своєю сукупністю відповідають дійсності та характеризують саме Договір 9, а тому виконують вимоги пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації в повному обсязі…».
Окрім цього, на виконання пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації, ФОП Климчук Л.І. подано
довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, серед яких є водій – експедитор – Дячук Максим Миколайович, проте, на вимогу цього пункту щодо надання: копії особистої медичної книжки, медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом та посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, ФОП Климчук Л.І. надано усі перелічені документи на Дячук Максима Михайловича.
Замовником в інформації від 26.03.2024 зазначено: «…Своєю чергою пунктом 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації не визначено кількості необхідних транспортних засобів. Тобто достатня кількість за умовами закупівлі – не менше 1го. Враховуючи цю особливість вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації достатня кількість водіїв – експедиторів для цілей пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації також один. Проте Учасник у складі своєї пропозиції за наведеними документами визначив залучення 2 водіїв – експедиторів, щодо яких надано усі необхідні документи. Тим самим Учасник виконав вимоги пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації належним чином та в повному обсязі…».
Відповідно до п.п. 2 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції: «Гарантійний лист на ім’я Замовника, у якому учасник гарантує можливість поставки якісного товару, що є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації. Лист має бути датовано не раніше дати початку процедури закупівлі».
На вказану вимогу ФОП Климчук Л.І. подано гарантійний лист із вищезгаданим змістом, однак, без адресування на ім’я замовника та без зазначення дати, що не відповідає умові п.п. 2 пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації.
Замовником в інформації від 26.03.2024 зазначено: «…Крім того наведений гарантійний лист не визначає невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Також, відповідно до п.п. 8 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 №143-22 на підприємстві Виробника або Учасника».
На зазначену вимогу ФОП Климчук Л.І. у складі пропозиції подано акт за № 517-п від 06.12.2023р., складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві ФОП Маник Неля Іванівна за потужністю оператора ринку ФОП Маник Н.І., м.Тернопіль, вул.Бродівська, 47.
Слід зазначити, що виробником продукції, яка є предметом закупівлі, згідно поданих документів у пропозиції ФОП Климчук Л.І. є товариство з обмеженою відповідальністю «МИКУЛИН», що знаходиться за адресою вул. Міцкевича, 12, смт. Микулинці, Тернопільська область.
Поряд з цим, в тендерній пропозиції учасника ФОП Климчук Л.І. надано (згідно листа Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 21.12.2023 №Вих.-18.2/1138-23, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги та якості харчових продуктів» №1602-VII від 22.07.2014 року та наказу Мінагрополітики від 10 лютого 2016 року №39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам», зареєстрованого в Мін’юсті 12 березня 2016 року за №382/28512) рішення про державну реєстрацію потужності ФОП Климчук Л.І. (вид діяльності, що планується здійснювати із використанням вказаної потужності - гуртова торгівля харчовими продуктами; роздрібна торгівля харчовими продуктами; транспортування харчових продуктів; зберігання харчових продуктів), яка розташована за адресою: 4600, Тернопільська область, Тернопільський район, м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47 та присвоєно особистий реєстраційний номер потужності г-UA-61-04-9.
Оскільки ФОП Климчук Л.І. зареєстровано як оператор ринку, якому присвоєно реєстраційний номер г-UA-61-04-9, скан-копія акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві ФОП Маник Неля Іванівна, яка не є виробником продукції та учасником закупівлі, не може бути документом, який підтверджує вимоги, що зазначені Замовником у п.п. 8 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, ФОП Климчук Л.І. не виконано вимогу п.п. 8 пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації та не надано пояснення щодо причин невиконання цієї вимоги із посиланням на законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.
Замовником в інформації від 26.03.2024 зазначено: «…У складі тендерної пропозиції Учасник надав:-Рішення про державну реєстрацію потужності Учасника, яка розташована за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47; - Акт Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 06.12.2023 № 517-п (далі – Акт), складений за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на ФОП Мацик Н.І. щодо потужностей за адресою: м. Тернопіль,
вул. Бродівська, 47; - Договір суборенди приміщення від 02.02.2023 №1, укладений між Учасником та ФОП Мацик Н.І., за яким Учаснику передано в строкове користування приміщення за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47. Виходячи з інформації наведеної в наданих документах, згаданих вище, згідно Акту здійснено заходи державного контролю для цілей вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації за адресою м. Тернопіль, вул. Бродівська,47, тобто за адресою потужностей Учасника (за адресою підприємства Учасника). Тим самим Учасник виконав вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації в повному обсязі...».
Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 пропозицію ФОП Климчук Л.І. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
27.03.2024 16:27 - 11.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2024 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2024-03-14-000011 процедури закупівлі Постачання четвертини курячої, м’яса свинини та печінки яловичої Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю № 27 від 19.02.2024 року. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано лист-звернення №94 від 29.03.2024 р. про розірвання договору за згодою сторін з фізичною особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна та укладено додаткову угоду № 1 від «03» квітня 2024 року до Договору № 27 від 19.02.2024 року, на підставі висновку UA-M-2024-03-14-000011 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати проведення моніторингу закупівлі Постачання четвертини курячої, м’яса свинини та печінки яловичої, Сторони домовилися розірвати Договір № 27 від 19.02.2024 року за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства розірвання Договору за згодою Сторін, між Мельнице-Подільським психоневрологічним будинком-інтернатом та фізична особа-підприємець Климчук Лариса Іванівна «03» квітня 2024 року було розірвано
Договір № 27 від 19.02.2024 року із дотриманням норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
03.04.2024 13:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
04.04.2024 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
cf29f0f0affc4e13a0af79569073deff
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.03.2024 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Четвертина куряча, м'ясо свинини, печінка яловича» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-24-005178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cdf9fe10d5364011a76e484867dbdf38
Назва:
Відповідь замовника на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2024 13:02
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 14.03.2024р. № 14-з) процедури закупівлі (ДК 021:2015:15110000-2 М'ясо) з очікуваною вартістю 262 150,00грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-24-005178-, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації здійснено з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації на 2024 рік. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 262 150 ,00 грн. з ПДВ обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, має власний веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за посиланням https://mppb.internat.org.ua/.
Номер:
2e387b30c8384cbebcebdaf96a51a241
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2024 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Четвертина куряча, м'ясо свинини, печінка яловича» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-24-005178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом відповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – ФОП Климчук Л.І.) вимогам тендерної документації виявлено наступне.
Відповідно до вимоги п.п. 1.3 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації, окрім іншого, учасник у складі пропозиції повинен надати договір на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації на виробничі/ складські приміщення.
У складі пропозиції ФОП Климчук Л.І. міститься договір від 01 січня 2024р. за №05/5/24 на проведення послуг із санітарно-гігієнічної обробки приміщень, укладений між ТОВ «Профілактична дезінфекція-М» та ФОП Климчук Л.І., не в цілому, лише до пункту 2.4.3. (перша сторінка). Поряд з цим договором міститься остання сторінка договору, укладеного між Тернопільською регіональною державною лабораторією Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та ФОП Жук А.В.
Таким чином, ФОП Климчук Л.І. не дотримано вищезазначеної вимоги п.п. 1.3 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не надано договір на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації на виробничі/ складські приміщення у 2024 році.
Відповідно до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вищезгаданого Додатку №1 до тендерної документації, учаснику необхідно надати: довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), скановану копію з оригіналу аналогічних договорів, зазначених в цій довідці та, на підтвердження поданого договору(ів), надати скановану копію з оригіналу листа-відгука або рекомендаційного листа, тощо, на виконання умов договору, зазначеного в довідці із посиланням на договір який виконувався.
На зазначену вимогу пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації, ФОП Климчук Л.І. подано довідку про досвід у постачанні аналогічного товару (м’яса свинного, яловичини, філе курячого), у якій міститься інформація про наявний досвід виконання договору (одного) від 15.07.2023 за №9, укладеним із ФОП Жук А.В. Проте, на підтвердження даної інформації надано сканований оригінал договору від 04 липня 2023р. за №9, предметом закупівлі якого є яйця курячі, а лист-відгук від замовника ФОП Жук А.В. за №27 від 26.01.2024 містить посилання на виконаний договір від 15.06.2023 за №9.
Зважаючи на розбіжності у наведених датах аналогічного договору, які є різними у вищезгаданих документах пропозиції, у предметі закупівлі аналогічного договору, вимога пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації ФОП Климчук Л.І. - не виконана.
Окрім цього, на виконання пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації, ФОП Климчук Л.І. подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, серед яких є водій – експедитор – Дячук Максим Миколайович, проте, на вимогу цього пункту щодо надання: копії особистої медичної книжки, медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом та посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, ФОП Климчук Л.І. надано усі перелічені документи на Дячук Максима Михайловича.
Відповідно до п.п. 2 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції: «Гарантійний лист на ім’я Замовника, у якому учасник гарантує можливість поставки якісного товару, що є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації. Лист має бути датовано не раніше дати початку процедури закупівлі».
На вказану вимогу ФОП Климчук Л.І. у складі пропозиції подано гарантійний лист із вищезгаданим змістом, однак, без адресування на ім’я замовника та без зазначення дати, що не відповідає умові п.п. 2 пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації.
Також, відповідно до п.п. 8 пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 №143-22 на підприємстві Виробника або Учасника».
На зазначену вимогу ФОП Климчук Л.І. у складі пропозиції подано акт за №517-п від 06.12.2023р., складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві ФОП Маник Неля Іванівна за потужністю оператора ринку ФОП Маник Н.І., м.Тернопіль, вул.Бродівська, 47.
У примітках до тендерної документації замовником, окрім іншого, зазначено: «В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів».
З огляду на вищезазначене, ФОП Климчук Л.І. не виконано вимогу п.п. 8 пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації та не надано пояснення щодо причин невиконання цієї вимоги із посиланням на законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.
У зв’язку із вищевикладеним, надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності пропозиції ФОП Климчук Л.І. вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
c85bedc4467647d59677026ec1c6f421
Назва:
Відповідь замовника на запит ДАСУ
Дата опублікування:
26.03.2024 16:52
Опис:
Відповідно до пункту 3.1. розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Згідно підпункту 3.2.1. пункту 3.2. розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1Додатку №1 до тендерної документації
Підпунктом 1 пункту 3.7. розділу 3 Тендерної документації замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до Тендерної документації.
1) Щодо відповідності учасника - Фізичної особи - підприємця Климчук Лариси Іванівни (далі – Учасник) вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
За пунктом 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Підпунктом 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі пропозиції повинен надати Договір на проведення дезінфекції, дезінсекції, дератизації на виробничі/ складські приміщення та акти виконаних робіт до наданого договору за останній місяць відносно дати подання пропозиції.
У складі своєї пропозиції Учасник надав:
- Скановану першу сторінку договору про надання послуг від 01.01.2024 № 05/5/24 (далі – Договір 5/24), за яким здійснюються заходи з дератизації, дезінсекції та дезінфекції;
- Договір про надання послуг від 01.01.2023 № 05/5/23 (далі – Договір 5/23), за яким здійснюються заходи з дератизації, дезінсекції та дезінфекції;
- Акт приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) від 03.11.2023;
- Акт приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) від 04.12.2023;
- Акт приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) від січня 2024 року.
Варто зазначити, що за умовами пункту 1.1. Договору 5/23 цей договір до 31.12.2023. Проте відповідно до пункту 6.2. Договору 5/23 якщо за один місяць до закінчення терміну дії договору жлодна із сторін не заявляє про його зміну або припинення, то договір вважається продовженим на наступний рік.
У складі тендерної пропозиції Учасник не надав жодного документу, що підтверджує припинення Договору 5/23. Тобто Договір 5/23 автоматично продовжено з врахуванням умов пункту 6.2. Договору 5/23.
В Акті приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) від січня 2024 року зазначено, що надані послуги за Договором від 01.01.2024 № 05/5/24. Проте замовник не є тим органом, який визначає чи допущено описки в документах тендерної пропозиції учасників чи надано документи підроблені.
Водночас уповноваженою особою Замовника вчинено розгляд досить великої кількості документів пропозиції Учасника, що могло спричинити до невірного тлумачення та плутанини при розгляді. Проте це не спростовує факт наявності в Учасника чинних договорів, за яким надавались послуги з дератизації, дезінсекції та дезінфекції, а також які виконувались в останній місяць відносно дати подання пропозиції. Тим самим учасник в будь-якому випадку відповідає згаданому кваліфікаційному критерію в цій частині.
2) Щодо відповідності Учасника вимогам пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
За пунктом 3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
За цим пунктом учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
3.1. Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів)(не менше одного),з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі, сумою, тощо.
3.2. Скановану копію з оригіналу аналогічних договорів, зазначених в довідці, відповідно до п. 3.1 (не менше одного).
3.3. На підтвердження поданого договору(ів) надати скановану копію з оригіналу листа - відгука або рекомендаційного листа, тощо на виконання умов договору, зазначеного в довідці, відповідно до п. 3.1.від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2 (не менше одного). Документ має мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не раніше 2023 р).
У складі своєї пропозиції Учасник надав:
- Довідку про досвід у постачанні аналогічного товару (далі – Довідка 1), в якій зазначено інформацію про договір від 15.07.2023 № 9 на суму 60 000,00 грн., укладеного з ФОП Жук А.В. за предметом: м’ясо синне, яловичина, філе куряче.
- Договір на закупівлю товарів від 04.07.2023 № 9 (далі – Договір 9), укладеного з ФОП Жук А.В., за специфікацією (додаток 1 до Договору 9) якого постачався товар за ДК 021:2015-15110000-2 м’ясо: м’ясо синини, яловичина, філе куряче.
- Лист відгук від 26.01.2024 № 27 (далі – Відгук), в якому ФОП Жук А.В. надав інформацію про виконання Учасником договору від 15.06.2023 № 9 на поставку м’яса (ДК 021:2015-15110000-2 м’ясо).
За аналізом наведених документів, зокрема виходячи з їх вмісту встановлено описку щодо дати укладення Договору 9 у Довідці 1 та Відгуку, оскільки всі інші відомості за своєю сукупністю відповідають дійсності та характеризують саме Договір 9, а тому виконують вимоги пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації в повному обсязі.
Крім того наведені обставини можна віднести до формальної помилки, зокрема визначеної за підпунктом 2 пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації.
3) Щодо відповідності Учасника вимогам пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
За пунктом 2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
За цим пунктом учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
2.1 Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення, із зазначенням загальної кількості осіб та їх посад), а також, зазначенням осіб відповідальних за виконання замовлень, їх обов’язки та контактні телефони. Кількість водіїв автотранспортного засобу повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
- копії особистих медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів) із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом водія (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) та посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом всіх вказаних водіїв, які будуть залучені для доставки предмета закупівлі.
Персонал повинен бути забезпечений санітарним одягом (халат і рукавиці).
У складі своєї пропозиції Учасник надав:
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (далі – Довідка 2), в якій визначено інформацію про водіїв-експедиторів Ясіновського Ю.В. та Дячука М.М.;
- Особиста медична книжка Дячука М.М. з чинною датою проходження медогляду;
- Особиста медична книжка Ясіновського Ю.В. з чинною датою проходження медогляду;
- Посвідчення водія Дячука М.М.;
- Посвідчення водія Ясіновського Ю.В.;
- Медична довідка Ясіновського Ю.В.;
- Медична довідка Дячука М.М.
Своєю чергою пунктом 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації не визначено кількості необхідних транспортних засобів. Тобто достатня кількість за умовами закупівлі – не менше 1го.
Враховуючи цю особливість вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації достатня кількість водіїв – експедиторів для цілей пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації також один.
Проте Учасник у складі своєї пропозиції за наведеними документами визначив залучення 2 водіїв – експедиторів, щодо яких надано усі необхідні документи. Тим самим Учасник виконав вимоги пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації належним чином та в повному обсязі.
4) Щодо відповідності Учасника вимогам підпункту 2 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації учасники повинні надати в складі Тендерної пропозиції гарантійний лист на ім’я Замовника, у якому учасник гарантує можливість поставки якісного товару, що є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації. Лист має бути датовано не раніше дати початку процедури закупівлі.
У складі своєї пропозиції Учасник надав Гарантійний лист, в якому зазначив можливість поставки Четвертини курячої охолодженої (2150кг), М'яса свинини охолодженого (300кг), Печінки яловичої охолодженої (440кг), що є предметом закупівлі, зі строком придатності та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації.
Варто зазначити, що відомості про запропонований товар згідно наведеного гарантійного листа повністю відповідають вимогам щодо асортименту (номенклатурних позицій) та кількості предмета закупівлі цієї процедури закупівлі. Тим самим вбачається, що наведений лист адресований саме замовнику і оскільки поданий в період подачі тендерної пропозиції, а саме 31.01.2024, враховуючи факт визначення потреби саме за цією процедурою закупівлі, лист не може бути датований раніше дати оголошення закупівлі. Крім того наведений гарантійний лист не визначає невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
5) Щодо відповідності Учасника вимогам підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції:
- скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасник надав:
- Рішення про державну реєстрацію потужності Учасника, яка розташована за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47;
- Акт Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 06.12.2023 № 517-п (далі – Акт), складений за результатом проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на ФОП Мацик Н.І. щодо потужностей за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47;
- Договір суборенди приміщення від 02.02.2023 № 1, укладений між Учасником та ФОП Мацик Н.І., за яким Учаснику передано в строкове користування приміщення за адресою: м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47.
Виходячи з інформації наведеної в наданих документах, згаданих вище, згідно Акту здійснено заходи державного контролю для цілей вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації за адресою м. Тернопіль, вул. Бродівська, 47, тобто за адресою потужностей Учасника (за адресою підприємства Учасника).
Тим самим Учасник виконав вимоги підпункту 8 пункту 3.8. розділу 3 Тендерної документації в повному обсязі. Окремих вимог, які б забороняли надати пропозицію таким чином чи виконати вимогу таким чином, тендерною документацією не встановлені.
Враховуючи викладене уповноваженою особою замовника здійснено розгляд Учасника належним чином в межах вимог пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону.