• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сирні продукти

Завершена

633 532.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 168.00 UAH
Номер: 7dff5d8d9b9f431c8efc15f2ad617efe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 04.03.2024 17:31 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.03.2024 Одеса № 53 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 04.03.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.03.2024 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 2 UA-2024-01-24-002842-a 24.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Медичного реабілітаційного центру «ОДЕСЬКИЙ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2024 № 12, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Швець Володимир Борисович (далі – ФОП Швець В.Б.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.02.2024 № 27, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.02.2024, договір про постачання товару від 13.02.2024 № 27-Т, пояснення Замовника, надані 13.03.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим – четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (Сирні продукти, Сир твердий типу «Голландський» жирністю 50 % – 738 кілограм, Сир кисломолочний 9 % жирності – 2212 кілограм); код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти. Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «сир твердий типу «Голландський» жирністю 50 %» становить код «ДК 021:2015: 15544000-3 – Твердий сир»; «сир кисломолочний 9 % жирності» становить код «ДК 021:2015: 15542000-9 – Свіжий сир». За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД не зазначено для переможця процедури закупівлі способу документального підтвердження відсутності підстав, передбачених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 3 Таблиці 1 Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги» до ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; особові медичні книжки персоналу – сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасник процедури закупівлі ФОП Швець В.Б. у складі тендерної пропозиції надав довідку від 27.01.2024 № 6 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці учасником зазначено, зокрема про наявність комірника Стоянової Олени Василівни, яка буде залучена до постачання предмету закупівлі. Також у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Швець В.Б. надано особисту медичну книжку комірника Стоянової Олени Василівни, у пункті 3 якої зазначено, що дата наступного медичного огляду – 16.12.2023. Отже, надана учасником процедури закупівлі ФОП Швець В.Б. особиста медична книжка комірника Стоянової Олени Василівни, яка буде залучена до постачання предмету закупівлі, не містить чинної дати проходження медогляду на момент подання учасником тендерної пропозиції (дата подання тендерної пропозиції – 30.01.2024), чим не дотримано вимоги пункту 3 Таблиці 1 Додатка 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.03.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника в частині відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Швець В.Б. вимогам пункту 3 Таблиці 1 Додатка 1 до ТД Замовник 13.03.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому перелічив підстави щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Зазначене пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки в абзаці 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Швець В.Б. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 19.03.2024 16:31 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2024 16:31

Оскарження висновку в суді

Опис: 01.04.2024 р. подана позовна заява щодо визнання протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 19.03.2024 за ID моніторингом UA-M-2024-03-04-000048 Південного офісу Держаудитслужби
Дата публікації: 03.04.2024 15:33
Дата відкриття провадження: 02.04.2024 09:00
Номер відкриття провадження: П/420/10315/24

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0152/2024/пр
Дата відкриття провадження: 23.08.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/947/4873/24

Запити/Пояснення