-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води
Завершена
5 744 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 440.00 UAH
мін. крок: 1% або 57 440.00 UAH
Номер:
d39722d839584d07afc084115fccc1cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-20-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2024 00:00
Період моніторингу:
20.03.2024 10:39 - 11.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.03.2024 № 15-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.03.2024 № 15-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-24-001990-a 24.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.01.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськтепловоденергія» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2024 №12; відповіді Замовника, надані на звернення та вимоги за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (далі – ТОВ «ГІДРОХІМ»), «ХІМЕФЕКТ» (далі – ТОВ «ХІМЕФЕКТ») та «ХІМРЕАГЕНТ» (далі – ТОВ«ХІМРЕАГЕНТ» ); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОХІМ» від 06.02.2024 №24; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМЕФЕКТ» від 06.02.2024 №28; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ«ХІМРЕАГЕНТ» від 09.02.2024 №33; повідомлення про намір укласти договір від 09.02.2024 року; договір про закупівлю від 19.02.2024№ 84-19-02/24-Н; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20 березня 2024 року.
Період усунення порушень:
27.03.2024 17:08 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2024 17:08
Запити/Пояснення
Номер:
756359e925d0480991c585e3c6c81c06
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.03.2024 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-24-001990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
83df14b109a4428ab4f022dd62310a27
Назва:
Відповідь на запит від 20.03.2024
Дата опублікування:
21.03.2024 14:32
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснень від 20.03.2024 року в порядку проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Коагулянти для очищення води» (ID: UA-2024-01-24-001990-a), ідентифікатор моніторингу UA-M-2024-03-20-000013, надаємо наступну інформацію.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
24.01.2024 року було оголошено закупівлю на підставі Заявки на проведення закупівлі від 23.01.2024 року, наданої ініціатором в межах компетенції згідно Порядку взаємодії між структурними підрозділами комунального підприємства «Міськтепловоденергія» під час планування та проведення публічних закупівель.
У Заявці були визначені необхідна кількість, технічні та якісні характеристики, сформовані керуючись Технологічним регламентом водозабірного комплексу поверхневого водозабору (в тому числі водопровідно-очисна станція), Технологічним регламентом роботи каналізаційно-очисних споруд, а також враховуючи попередній досвід застосування реагентів Замовником, їх ефективність та кількість, що використовувалася, залежно від хіміко-фізичних властивостей вихідних речовин (води і стоків) для обробки, умов зовнішнього навколишнього середовища, температурних режимів використання для забезпечення сталої та безперебійної роботи підприємства, яке відноситься до критичної інфраструктури.
Очікувана вартість була сформована на основі отриманих комерційних пропозицій після попередніх ринкових консультацій з потенційними учасниками, враховуючи усі технічні, технологічні, логістичні аспекти, строки поставки та дії договору, а також відтермінування оплати, зумовлене нестабільним надходженням коштів від господарської діяльності підприємства та відповідно уникнення можливості порушення зобов’язань Замовником перед Учасником щодо вчасної оплати, особливо у літній період, коли послуги теплопостачання населенню не надаються, а видатки на утримання господарства та його підготовки до роботи в осінньо-зимовий період зростають.
Велику увагу було приділено інформації в ЕСЗ «Прозорро» щодо актуальних цін згідно оголошених закупівель та укладених договорів за результатами проведених процедур відкритих торгів за останній період перед оголошення.
Ринок коагулянтів є досить складним. В більшості процедур закупівель наявні скарги, що значно затягує строки їх проведення. Ціни навіть у одного й того ж постачальника значно різняться у правовідносинах з різними Замовниками залежно від кількості, логістики, строків поставки і умов оплати тощо.
На дату оголошення закупівлі 24.01.2024 року сформувалася наступна ситуація на ринку щодо цін на коагулянти, які були предметом закупівлі.
КП «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» придбало коагулянт сульфат алюмінію у ТОВ «Аульська хлорпереробна станція» по 28 309,98 грн. з ПДВ за 1 т.- договір 17.01.2024 року.
КП «Броваритепловоденергія» оголосило 23.01.2024 року відкриті торги на закупівлю сульфату алюмінію по 28 423,32 грн. з ПДВ. за 1 т.
КП «Водоканал» (м. Корсунь-Шевченківський Черкаської обл.) придбало гідроксихлорид алюмінію у ТОВ «Марілайф» по 52 500,00 грн. з ПДВ за 1 т. – договір від 22.01.2024 року.
КП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області придбало у ТОВ «Хімреагент» гідроксихлорид алюмінію по 39 600,00 грн. з ПДВ, гідроксихлорид алюмінію по 39 480,00 грн. з ПДВ, реагент на основі заліза по 24 000,00 грн. з ПДВ за 1 т. – ціна актуальна була на дату розкриття 07.01.2024 року, договір від 17.01.2024 року.
Нижня межа цін теж значно різнилася.
Замовником КП «Міськтепловоденергія» були отримані актуальні комерційні пропозиції станом на 19.01.2024 року та 22.01.2024 року. Вони відповідали усередненим ціновим показникам на ринку.
Оскільки рівень вільних цін значно різниться у різних постачальників, очікувана вартість формувалася, виходячи з середнього рівня цін згідно умов отриманих комерційних пропозиції, яка би забезпечила наявність потенційних учасників та конкуренції у закупівлі. Замовником визначено максимально допустиму ринкову економічно-обгрунтовану загальну очікувану вартість закупівлі на усі номенклатурні позиції вцілому з метою створення максимально рівних та конкурентних умов проведення закупівлі.
Середня оголошена вартість в розрізі номенклатурних позицій за 1 т. відповідно склала:
1. Алюміній сірчанокислий (сульфат алюмінію) –27 300,00 грн. з ПДВ.
2. Алюміній гідроксихлорид (високоосновний) – 41 000,00 грн. з ПДВ.
3. Алюміній гідроксихлорид (низькоосновний) – 39 560,00 грн. з ПДВ.
4. Залізовмісний коагулянт для потреб КОС – 26 460,00 грн. з ПДВ.
Усі запитання і вимоги конструктивно були вирішені (задоволені), скарги під час проведення закупівлі не надходили, процедура була досить конкурентною, що додатково підтверджує правильність формування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості.
Генеральний директор КП «Міськтепловоденергія» Олександр ПОХИЛКО
Наконечна, (03849) 5 04 90