• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги харчування (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги)

Завершена

766 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 6cf76fb08e484847adab894d5c12f686
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.03.2024 17:12 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.03.2024 № 10-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.03.2024 № 10-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-24-001736-a від 24.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації, документів, у випадках передбачених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Торчинська районна лікарня Торчинської селищної ради» (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-24-001736-a; тендерну документацію відкритих торгів з особливостями за номером UA-2023-12-22-019057-a; договір про надання послуг від 22.01.2024 №07/24 укладений з Торчинським професійним ліцеєм на суму 766 500,00 грн; пояснення Замовника надані 07.03.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю послуг харчування 24.01.2024 за номером ID: UA-2024-01-24-001736-a без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно з нормами пункту 13 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент здійснення цієї закупівлі) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою особою, визначеною керівником замовника. Таким чином, у разі придбання предмета закупівлі, вартість якого становить або перевищує межі встановлені пунктом 13 Особливостей та укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13, від Замовника вимагається оприлюднити в електронній системі закупівель погоджене або затверджене керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Моніторингом установлено, що Замовником 24.01.2024 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, з Торчинським професійним ліцеєм на суму 766 500,00 гривень. Однак, Замовником протягом 10 робочих днів з дня укладення договору про надання послуг від 22.01.2024 №07/24 та на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (19.03.2024) не оприлюднено в в електронній системі закупівель обґрунтування уповноваженої особи Замовника щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, яке погоджене (затверджене) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, чим не дотримано вимоги пункту 13 Особливостей. Крім того, підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації відкритих торгів, що були відмінені. Відповідно наданих 07.03.2024 Замовником пояснень, Комунальним некомерційним підприємством «Торчинська районна лікарня Торчинської селищної ради» 22.12.2023 було оголошено відкриті торги з особливостями за номером UA-2023-12-22-019057-a на закупівлю послуг з харчування, які автоматично відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.03.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання документального підтвердження відповідності Торчинського професійного ліцею кваліфікаційним вимогам встановлених в тендерні документації відкритих торгів за номером UA-2023-12-22-019057-a. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, станом на 19.03.2024 Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.03.2024, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 19.03.2024 16:07 - 03.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2024 16:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноважена особа зобов’язується відвідати та пройти навчання, щодо вдосконалення знань у сфері публічних закупівель, гарантую більш не допущення порушень у проведенні закупівлі та діяти згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 25.03.2024 14:07

Запити/Пояснення