• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 євро, А-95 євро, Дизельне паливо) ДК 021:2015 09130000-9

Завершена

1 008 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 085.00 UAH
Номер: a82a8439aae54c75b444ff13ce6e4298
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 18.06.2024 17:45 - 10.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.06.2024 № 37-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18. UA-2024-01-24-000670-a 24.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей . За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Законом України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Городнянської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від б/д, б/н, вимоги про усунення порушення від 11.02.2024 та рішення замовника від 23.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП АРС СЕРВІС 22, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.02.2024 № б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ПП АРС СЕРВІС 22, тендерну пропозицію ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», вимогу про усунення невідповідностей до 14:24 год 15.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 № б/н щодо визначення переможцем ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2024, договір від 23.02.2024 № 1, укладений Замовником з ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», звіт про результати проведення процедури закупівлі оприлюднений в електронній системі закупівель 23.02.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 26.06.2024, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 26.06.2024. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно з підпунктом 7 пункту 4 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що «учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації». Так, у складі своєї тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі ПП АРС СЕРВІС 22, не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, чим недотримано вимоги підпункту 7 пункту 4 додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2024 № б/н, керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП АРС СЕРВІС 22, як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, зокрема через відсутність у складі тендерної пропозиції вищезазначеної інформації у довільній формі з кодом доступу. Проте, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду на викладене, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ПП АРС СЕРВІС 22 невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось підпункту 7 пункту 4 додатку 3 до тендерної документації Замовника та в подальшому безпідставно відхилено тендерну пропозицію ПП АРС СЕРВІС 22 на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовник 26.06.2024 в електронній системі закупівель оприлюднив звіт про виконання Договору, сума оплати за яким складає 1 000 062,00 гривень. Різниця між ціновою пропозицією ПП АРС СЕРВІС 22 та ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» складає 53 998,80 грн, що призвело до ризику нефективного витрачання Замовника на відповідну суму.
Період усунення порушень: 02.07.2024 17:23 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.07.2024 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель,керівником відділу освіти Городнянської міської ради прийняті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Такими заходами являється проходження уповноваженою особою навчання з питань публічних закупівель. Начальник доручає відділу кадрів організувати план заходів щодо проходження навчання уповноваженою особою для уникнення допущення нею порушень в подальшому та буде вдосконалювати свої знання та навички та здійснювати закупівлі згідно норм чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 05.07.2024 15:15

Запити/Пояснення