-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Сирні продукти»
Завершена
888 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 443.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 443.85 UAH
Номер:
ac223b3f9714407c9eb74747702796a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-11-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2024 00:00
Період моніторингу:
11.09.2024 16:10 - 03.10.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 192
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.09.2024 № 192.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2024-01-23-015725-a, 23.01.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
За результатами питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т.Я. встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43, а також підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Також, Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Мідика Т.Я. щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозиціїй, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-01-23-006535-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 06.02.2024 № 1; тендерну пропозицію ФОП Кухтій Наталії Василівни (щодо правомірності її відхилення Замовником, далі – ФОП Кухтій Н.В.); тендерну пропозицію ФОП Мідика Тараса Ярославовича (далі – ФОП Мідик Т.Я.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Мідиком Т.Я. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про постачання товару від 19.02.2024 №07/24; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Одночасно, згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пунктів 28 та 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 3 таблиці «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який / яка оформлена на керівника учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі.
Проте, відповідно до інформації на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відкрито з 04.09.2023 (джерело інформації: https://nazk.gov.ua/uk/nazkvidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-povyazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyambezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/).
Таким чином, на час оголошення та проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі.
Враховуючи вищенаведене, Замовником у тендерній документації, на порушення норм пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178, встановлено вимогу та спосіб щодо надання документального підтвердження переможцем тендеру відсутності підстави за підпуктом 3 пункту 47 Особливостей №1178 (за наявності такої інформації у відкритому публічному електронному реєстрі, доступ до яких є вільним).
За вимогами Додатку №3 до тендерної документації Замовника учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут, видане не раніше жовтня 2023 року.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Мідиком Т. Я. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.01.2024 №701, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича.
Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються».
Так, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т.Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт від 27.01.2024 №713, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023, укладений між ФОП Мідиком Т.Я. та ФОП Гнатом Р.З., в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж.
Проте, моніторингом встановлено, що копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання ФОП Гната Р.З., який буде обслуговувати даний маршрут, видане не раніше жовтня 2023 року ФОП Мідиком Т.Я. у складі тендерної пропозиції не надано.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 (не надання учаснику ФОП Мідику Т.Я. 24 години на усунення вищезгаданих невідповідностей), Замовником, зокрема, зазначено, що ФОП Гнат Р.З. не являється працівником учасника, не перебуває з ним у трудових відносинах, з ним не укладено трудового договору і на нього не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку учасника, він тільки надає послуги перевезення вантажу автомобільним транспортом.
Також, у поясненні Замовника зазначено, що виходячи зі змісту укладеної угоди про надання транспортних послуг вона містить ознаки цивільно-правової угоди, на яку поширюються норми цивільного, а не трудового законодавства.
Однак, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут, видане не раніше жовтня 2023 року.
Окрім того, учасником ФОП Мідиком Т.Я. у наданій довідці про наявність працівників від 27.01.2024 №701 вказано про отримання послуг перевезень від Гната Р.З. та про надання копії(й) особистих медичних книжок.
Проте, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, за наявності невідповідностей щодо копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем, гігієнічного навчання ФОП Гната Р. З., Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника ФОП Мідика Т. Я. про усунення таких невідповідностей.
Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мідика Т.Я., а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір про постачання товару від 19.02.2024 №07/24.
За нормою частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит (24.09.2024) до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), відповідь на який надано лише 01.10.2024 (п’ятий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
03.10.2024 12:37 - 18.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2024 12:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
- На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 03.10.2024р. щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі UA-2024-01-23-015725-a встановлено зобов’язання, щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру № UA-2024-01-23-015725-a договору №07/24 від 19.02.2024р. через укладання додаткової угоди. Розірвати договір з ФОП Мідик Тарас Ярославович за згодою сторін та оприлюднити звіт про розірвання договору.
- З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу та відправлено на навчання з публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
09.10.2024 15:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
- other: Відсутній механізм
Опис:
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 19.02.2024 № 07/24.
Дата публікації:
18.10.2024 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
a2b03400a6ec4218b1d62d2e004e79be
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2024 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-23-015725-a, яка проводилась Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f2b821385dc745b7ac1f4f1c0a3dfa40
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
16.09.2024 16:37
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і його очікуваної вартості здійснювалось на підставі затвердженого бюджету Рішенням сесії Стрийської міської ради № 2199 від 14.12.2023р. (додається), закладених на харчування на 2024р, на підставі наявної річної потреби на такий вид продукції, як вершкове масло враховуючи транспортування товару до навчальних та дошкільних закладів та моніторингу ринку цін на дані товари, та опираючись на затверджені ціни Головного управління статистики у Львівській області на дату оголошення (додається), враховуючи розрахунки видатків на харчування. Річна потреба у сирних продуктах: кисломолочний сир: 4 300кг.; твердий сир- 1130кг. Загальна очікувана вартість закупівлі становить: 888770.00 грн. (4300кг.*136.00 грн./ кг. = 584800.00 грн.; 1130кг.*269.00грн./кг.). Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (згідно додатку 3 Тендерної документації) і відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://www.osvita-stryi.gov.ua/derzhavni_zakupivli/Syrni_produkty_2024_.pdf Розділ Державні закупівлі, назва файлу: «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сирні продукти».
Номер:
cae87ca0a278460fb224ab31d527c73f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.09.2024 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-01-23-015725-a, яка проводилась Управлінням освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Підпунктом 2.3 (прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками) тендерної документації зазначено «Уповноважена особа Квашня Марта Романівнв, Тел. 0687395620 За адресою замовника,e-mail: martakvashnia@ukr.net.»
Слід зазначити, що національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника, яку уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 06.02.2024 №1 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Кухтій Наталії Василівни (далі – ФОП Кухтій Н. В.) з причини «Учасник в складі своєї пропозиції не надав наступні документи Авторизаційний лист від виробника продукції: ТОВ «Іва Мілк» Івано-Франківська обл. Тисменецький р-н. с.Драгамирчани вул.Миру, який вказаний в Довідці про найменування та адресу виробника продукції, яка пропонується до постачання, а саме: «Сир твердий»».
Так, згідно з вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає, зокрема, довідку у довільній формі з інформацією про найменування та адресу виробника продукції, яка пропонується до постачання.
Крім того за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає авторизаційний лист підтвердження від виробника, якщо постачальник не являється виробником даної продукції про співпрацю.
Під час проведення моніторингу тендерної пропозиції учасника Кухтій Н. В. встановлено, що учасником надано в складі пропозиції вищевказану довідку про найменування та адресу виробника продукції, яка пропонується до постачання, у які зазначено: сир твердий – виробник ТОВ «Іва Мілк» та сир кисломолочний – виробник ТОВ «Радивилівмолоко».
При цьому, учасником Кухтій Н. В. надано авторизаційний лист від виробника продукції сиру кисломолочного ТОВ «Радивилівмолоко» та не надано авторизаційний лист від виробника продукції: ТОВ «Іва Мілк», який вказаний в довідці про найменування та адресу виробника продукції сиру твердого, яка пропонується до постачання.
Слід зазначити, що Замовником не вказано чіткої вимоги, щодо надання авторизаційного листа від виробника продукції на кожен вид продукції предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Кухтій Н. В., зважаючи на відсутність у складі тендерної пропозиції документа, подання якого передбачається тендерною документацією та наявність якого не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут, видане не раніше жовтня 2023 року.
Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 701 від 27.01.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича
Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються».
Так, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт № 713 від 27.01.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж.
Слід зазначити, що учасником надано в складі пропозиції сертифікат гігієнічного навчання на Гната Р. З. від 01.08.2023.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. За умови обслуговування ФОП Гнатом Р. З. (перевізник) даного маршруту, яким чином та якими документами учасником ФОП Мідиком Т. Я. підтверджено вимоги Додатку №3 до тендерної документації, а саме щодо наявності копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання видане не раніше жовтня 2023 року на Гната Р. З.
4. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я., зважаючи на невідповідність поданих учасником документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c3ea58d6c9e94bcc9783b40a8f7ea99d
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
01.10.2024 17:06
Опис:
1. Пояснення щодо посади уповноваженої особи Замовника, а саме: Квашня Марта Романівна: прийнята на роботу уповноваженою особою з публічних закупівель централізованої бухгалтерії управління освіти з 22.01.2024р.(наказ та посадова інструкція додаються). Щодо посади «уповноважена особа» замовник в праві формувати штатний розпис керуючись «Класифікатором професій» замовником визначено в штатному розписі посада - уповноважена особа з публічних закупівель. Та до штатного розпису внесено зміни 26 вересня 2024р. наказ №321 Про зміну назви посади (наказ та штатний розпис додається) Замінити у штатному розписі централізованої бухгалтерії посаду «Уповноважена особа з публічних закупівель» на посаду «Провідний фахівець з публічних закупівель» з 1 жовтня 2024р.Тож з 1 жовтня посада Квашні Марти Романівни – Провідний фахівець з публічних закупівель.
2. Щодо причини не оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Кухтій Н.В. відповідно до пункту 43 Особливостей №1178: Під час здійснення оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП Кухтій Н.В. Замовник торгів в першу чергу керувався практикою щодо моніторингів процедур закупівель, які здійснює Держаудитслужба, та практикою оскаржень в АМКУ, зокрема у наведених нижче закупівлях було встановлено, що вимоги, які стосуються інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не підпадають під виправлення в порядку п. 43 Особливостей та є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей: 1) Закупівля UA-2023-06-07-012550-a: Короткий виклад: Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Документації учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Підписаний акт обстеження надати в складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист). У складі Пропозиції Скаржника відсутній акт обстеження об’єкту, складений в період звернення за роз’ясненнями та завірений представником Замовника. Разом з тим, зазначені невідповідності не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Враховуючи наведене, Замовник, звернувшись до зазначеного учасника з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Таким чином, враховуючи вищезазначене, практику моніторингів закупівель, та закупівель, які оскаржувалися до органу оскарження, Замовник торгів переконаний, що невідповідності в документах ФОП Поронюк Богдан Юрійович, які безпосередньо стосуються інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не підпадають під виправлення в порядку п. 43 Особливостей. Відтак, тендерна пропозиція Учасника ФОП Поронюк Богдан Юрійович була правомірно відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
2)Закупівля UA-2023-05-26-011637-a: Короткий виклад: Відповідно до пункту 9 Технічної специфікації, що є Додатком №2 до тендерної документації Замовником визначено, що всі складові системи аналізу зображень, що пропонується Учасником (об’єктиви, окуляри, предметний стіл, конденсор, штатив, тубус, турель об’єктивів (за винятком камери для фото/ відео фіксації) мають бути одного й того ж виробника (учасник має вказати виробника). Заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників – не допускається. (Надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрмедресурс», опублікованих в електронній системі закупівель 02.06.2023 відсутній гарантійний лист про те, що складові системи аналізу зображень (об’єктиви, окуляри, предметний стіл, конденсор, штатив, тубус, турель об’єктивів (за винятком камери для фото/ відео фіксації) мають бути одного й того ж виробника та заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників не допускається. Проте, моніторингом установлено, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей в електронній системі закупівель розміщено вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення) стосовно технічних характеристик предмета закупівлі, а саме подання учасником в складі тендерної пропозиції гарантійного листа про виробника вищевказаних складових системи аналізу зображень предмета закупівлі та про те що заміна оригінальних частин системи та їх комплектація частинами інших виробників не допускається. Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Укрмедресурс», натомість в електронній системі закупівель опублікував вимогу про усунення невідповідностей, визнав переможцем зазначеного учасника та уклав з ним договір. Отже, як вбачається із вищенаведеною, за результатами моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби було встановлено, що не подання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо виробника не є підставою для оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в порядку п. 43 Особливостей, а є прямою підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
3. За вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут, видане не раніше жовтня 2023 року. Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 701 від 27.01.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються». Так, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт № 713 від 27.01.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж.
Слід відмітити, що дана вимога стосувалась виключно працівників. В силу абз. 2 ст. 2 Кодексу Законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Працівники мають право на відпочинок відповідно до законів про обмеження робочого дня та робочого тижня і про щорічні оплачувані відпустки, право на здорові і безпечні умови праці, на гідне ставлення з боку роботодавця, інших працівників, на об'єднання в професійні спілки та на вирішення колективних трудових конфліктів (спорів) у встановленому законом порядку, на участь в управлінні підприємством, установою, організацією, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування в старості, а також у разі хвороби або реабілітації, повної або часткової втрати працездатності, на матеріальну допомогу в разі безробіття, на право звернення до суду для вирішення трудових спорів незалежно від характеру виконуваної роботи або займаної посади, крім випадків, передбачених законодавством, та інші права, встановлені законодавством. Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) у складі тендерної пропозиції надано довідку від 27.01.2024 №713 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича. Також на цих працівників надано копії особистих медичних книжок з відміткою про проходження медичного огляду, копії документів про проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР), копії наказів про прийняття на роботу. ФОП Гнат Р.З., як вбачається зі змісту ТП, не являється працівником Учасника, не перебуває з ним у трудових відносинах, з ним не укладено трудового договору і на нього не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку Учасника, він тільки надає послуги перевезення вантажу автомобільним транспортом. Виходячи зі змісту укладеної угоди про надання транспортних послуг вона містить ознаки цивільно-правової угоди, на яку поширюються норми цивільного, а не трудового законодавства. Слід відмітити, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Таким чином всі вимоги Додатку 3 і Тендерної документації були виконані і Замовник визнав Учасника переможцем. Отже, не було підстав для застосування норми п. 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я.