• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», номенклатурна позиція код 15221000-3 «Морожена риба» (Риба хек морожена)

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Відділу освіти Болградської міської ради Одеської області. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики – якість предмету закупівлі повинна відповідати вимогам встановленим для цієї категорії продукції, детальніше - згідно умов документації. Критерій оцінки – 100 % ціна.

Завершена

702 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 024.00 UAH
Номер: 90e1b9de249940db9b73dd4c74486588
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.03.2024 17:01 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.03.2024 Одеса № 58 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.03.2024 № 58 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 10 UA-2024-01-23-013749-a 23.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Болградської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 20, тендерну пропозицію приватного підприємства «Фенікс-Інком» (далі – ПП «Фенікс-Інком»), протокол уповноваженої особи від 05.02.2024 № 34, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 05.02.2024 в електронній системі закупівель, договір від 12.02.2024 № 15 (далі – Договір), пояснення та документи отримані 20.03.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до вимог пункту 1 додатка 1 до ТД на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та/або користування учасник процедури закупівлі має надати у складі пропозиції документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що вказані у довідці. Учасник ПП «Фенікс-Інком» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника б/д б/н, відповідно до якої у ПП «Фенікс-Інком» є власне обладнання, а саме: ларь морозильний JUKA (1 шт (марка М600-S 1119РО40325)), ларь морозильний JUKA (1 шт (марка М600-S 1119РО40295)), ваги товарні 150 кг (1шт (марка GAC DEII)), психометр (1 шт (марка ХОО63)), психрометр (1 шт (марка ХОО63)), термометр для температури повітря (6шт (№№ 92770, 95400, 95224, 71873, 95460)). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.03.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» документів, що підтверджують право власності або інших документів, які підтверджують право володіння на обладнання, Замовник 20.03.2024 надав пояснення, що він не конкретизував вимогу на обладнання, а саме: ларь морозильний JUKA (1 шт (марка М600-S 1119РО40325)), ларь морозильний JUKA (1 шт (марка М600-S 1119РО40295)), ваги товарні 150 кг (1шт (марка GAC DEII)), психометр (1 шт (марка ХОО63)), психрометр (1 шт (марка ХОО63)), термометр для температури повітря (6шт (№№ 92770, 95400, 95224, 71873, 95460)). Замовник визначив основним завданням в частині встановлення наявності обладнання та матеріально-технічної бази в учасника складських приміщень, а також відповідних транспортних засобів, що учасник підтвердив наданням відповідних документів у складі тендерної пропозиції, для постачання продукції, що дозволило Замовнику укласти договір за мінімальною ціною з єдиним доступним учасником. Проте учасник ПП «Фенікс-Інком» не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або інші документи, що підтверджують право володіння, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: ларь морозильний JUKA (1 шт (марка М600-S 1119РО40325)), ларь морозильний JUKA (1 шт (марка М600-S 1119РО40295)), ваги товарні 150 кг (1шт (марка GAC DEII)), психометр (1 шт (марка ХОО63)), психрометр (1 шт (марка ХОО63)), термометр для температури повітря (6шт (№№ 92770, 95400, 95224, 71873, 95460)), що вказані у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника б/д б/н, чим не дотримав вимоги пункту 1 додатка 1 до ТД. Відповідно до вимог пункту 4.3 частини 4 додатка 2 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, в тому числі оригінал гарантійного листа, у якому гарантується можливість поставки якісного товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, які визначені Замовником у тендерній документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.03.2024 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» вищезазначеного гарантійного листа, Замовник 20.03.2024 надав пояснення, що у складі своє тендерної пропозиції учасником були надано гарантійні листи щодо поставки якісної продукції відповідно до умов договору про закупівлю та щодо доставки та розвантаження товару за адресою Замовника. Виходячи зі змісту вказаних гарантійних листів, учасник зобов’язується та гарантує поставити товар належної якості (відповідно, з належним строком придатності) у відповідності до проекту договору (тобто за терміном та в кількості, що передбачені Замовником в проекті договору), що повністю відповідає вимогам Замовника, викладеним в складі тендерної документації. Проте учасник ПП «Фенікс-Інком» у складі тендерної пропозиції не надав оригінал гарантійного листа, у якому гарантується можливість поставки якісного товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, які визначені Замовником у тендерній документації, чим не дотримав вимоги пункту 4.3 частини 4 додатка 2 до ТД. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «Фенікс-Інком» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 27.03.2024 18:03 - 11.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2024 18:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 27.03.2024р. про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 код 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», номенклатурна позиція код 15221000-3 «Морожена риба» (Риба хек морожена), з метою усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 12.02.2024р. №15, сторони домовилися розірвати договір.
Дата публікації звіту: 02.04.2024 14:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 04.04.2024 17:32

Запити/Пояснення