• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (придбання пально- мастильних матеріалів (бензин А-95, дизельне паливо))

Завершена

1 163 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 815.00 UAH
Номер: 30d59524544a4976a19d1be4956b9f11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-11-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.07.2024 16:47 - 02.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2024 Одеса № 147 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.07.2024 № 147 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 3 UA-2024-01-23-011073-a 23.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 719-35-16, d.o.morozov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43, абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Одеське електротехнічне експлуатаційно-монтажне підприємство» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 б/н, роз’яснення щодо змісту ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.01.2024, 29.01.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач» (далі – ТОВ «Укрнафта-Постач») та товариства з обмеженою відповідальністю «Е-Вендор» (далі – ТОВ «Е-Вендор»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач», протоколи уповноваженої особи від 07.02.2024 № 4, від 13.02.2024 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 13.02.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 21.02.2024 № 1902/24 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 04.04.2024 № 1, додаткову угоду до Договору від 01.07.2024 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.04.2024 та 02.07.2024, пояснення та документи, отримані 29.07.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу третього пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти; назви номенклатурних позицій предмета закупівлі – Бензин А-95, Дизельне паливо; код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі – ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти. Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу третього пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «Бензин А-95» становить код «ДК 021:2015:09132000-3: Бензин»; «Дизельне паливо» становить код «ДК 021:2015:09134200-9: Дизельне паливо». За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» встановлено. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію ТОВ «Укрнафта-Постач» остаточною ціновою пропозицією 1 063 447,20 гривень з ПДВ. Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 07.02.2024 № 4 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» підлягає відхиленню на підставі не виправлення учасником виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, зокрема у листі-згоді на обробку персональних даних вищезазначений учасник не вказав свідоцтво платника податків. Відповідно до вимог пункту 2 Додатка 2 до ТД встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних. Зразок листа-згоди на обробку персональних даних наведений у Додатку 5 до ТД. Відповідно до Додатка 5 до ТД учасник у листі-згоді повинен вказати: паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством. Даний лист-згода підписується уповноваженою особою учасника, персональні дані якого є у складі пропозиції, із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи, та завіряється печаткою. На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції був наданий гарантійний лист б/д б/н (файл: «Лист-згода на обробку персональних даних.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 30.01.2024). Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначено зокрема, що учасник у листі-згоді на обробку персональних даних не вказав паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або іншу необхідну інформацію, передбачену законодавством. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» завантажив до електронної системи закупівель лист-згоду на обробку персональних даних б/д б/н (файл: «Лист-згода на обробку персональних даних.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 03.02.2024), який містить персональні дані керівника ТОВ «Укрнафта-Постач», а саме: номер паспорта, дата його видачі та орган, що видав, РНОКПП, номери телефонів та адреса електронної пошти. Відповідно до Протоколу учасником процедури закупівлі у листі-згоді на обробку персональних даних не було вказано свідоцтво платника податків. На запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.07.2024 та 26.07.2024 стосовно вказаного питання, Замовник 29.07.2024 надав пояснення, у якому зазначив, що на вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «Укрнафта-Постач» надав лист-згоду на обробку персональних даних, де не було зазначене свідоцтво платника податків ТОВ «Укрнафта-Постач». Дане пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином, персональними даними є саме дані про фізичну особу, а не юридичну особу. Враховуючи вищезазначене, учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» виконав вимогу про усунення вищевказаної невідповідності. Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» підлягає відхиленню на підставі не виправлення учасником виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, зокрема у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі не зазначено строк виконання договору, а тільки кінцева дата строку договору. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатка 2 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням номера та дати договору, предмету закупівлі, повного найменування замовника, строку і виконання договору. На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції була надана довідка б/д б/н (файл: «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 30.01.2024), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначено зокрема, що у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі не зазначено строк і виконання договору. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» завантажив до електронної системи закупівель довідку б/д б/н (файл: «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 03.02.2024), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, із зазначенням зокрема строків і виконання договорів (обидва договори, вказані у довідці, були виконані повністю та у строки – до 31.12.2023 та до 31.09.2023 відповідно). Відповідно до Протоколу учасником процедури закупівлі у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі не зазначено строк виконання договору, а тільки кінцева дата строку договору. Слід зазначити, що у вищезазначеній довідці учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» вказані дата підписання договорів (дата початку дії договорів) та дата кінцевого строку виконання договорів, тобто вказаний учасник виконав вимоги пункту 1.1 Додатка 2 до ТД та вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, стосовно надання довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням номера та дати договору, предмету закупівлі, повного найменування замовника, строку і виконання договору. На запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.07.2024 та 26.07.2024 стосовно вказаного питання, Замовник 29.07.2024 надав пояснення, яке не обґрунтовує рішення Замовника. Враховуючи вищезазначене, учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» виконав вимогу про усунення вищевказаної невідповідності. Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» підлягає відхиленню на підставі не виправлення учасником виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, зокрема в проекті договору та додатку № 1 до нього (специфікація) ціна договору зазначена невідповідна до ціни тендерної пропозиції. Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений проект договору, окрім пункту 4.1 та специфікації до нього, у графі «Ціна», викладений в Додатку 4 до ТД. На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» був наданий заповнений проект договору, без заповнення ціни договору (підпункт 4.1 договору) та специфікації до нього (Додаток 1 до договору). Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначено зокрема, що учасник надав у складі тендерної пропозиції проект договору, у якому не заповнені ціна та Додаток 1. На запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.07.2024 та 26.07.2024 стосовно вказаного питання, Замовник 29.07.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що Замовник помилково вказав вимогу про надання заповненого проекту договору у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «Укрнафта-Постач», що не обґрунтовує рішення Замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовник безпідставно розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, стосовно надання у складі тендерної пропозиції заповненого проекту договору, окрім пункту 4.1 та специфікації до нього, у графі «Ціна», а учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» виконав вимогу підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ ТД. Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» підлягає відхиленню на підставі не виправлення учасником виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, зокрема у довідці, складеній у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреній печаткою (у разі її наявності), яка містить відомості про підприємство, не зазначений номер телефону. Відповідно до вимог пункту 3 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності), яка містить відомості про підприємство, а саме: повна та скорочена назва учасника (найменування організації), реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів), інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором, посадова особа, яка уповноважена підписувати тендерні пропозиції (копія наказу про надання повноважень або витяг з протоколу чи довіреність (доручення)), дані про керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові). На виконання даної вимоги учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» були надані відомості про учасника закупівлі (файл: «Відомості про учасника закупівлі.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 30.01.2024), у якому зокрема міститься номер телефону +380442391480, який також є телефоном для контактів. Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначено зокрема, що у довідці, яка містить відомості про підприємство, не зазначений телефон для контактів. Слід зазначити, що на виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» завантажив до електронної системи закупівель відомості про учасника закупівлі (файл: «Відомості про учасника закупівлі.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 03.02.2024), яка містить два телефони для контактів, а саме: +380442391480 та +380504446483. На запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.07.2024 та 26.07.2024 стосовно вказаного питання, Замовник 29.07.2024 надав пояснення, яке не обґрунтовує рішення Замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовник безпідставно розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, стосовно надання у складі тендерної пропозиції довідки, складеної у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі її наявності), яка містить відомості про підприємство, без зазначення номера телефону, а учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» виконав вимогу пункту 3 Додатка 2 до ТД. Відповідно до Протоколу тендерна пропозиція учасника ТОВ «Укрнафта-Постач» підлягає відхиленню на підставі не виправлення учасником виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, зокрема вказаним учасником у складі тендерної пропозиції не надані завірені копії паспорта та ідентифікаційного коду керівника. Відповідно до вимог пункту 2 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорта та копію ідентифікаційного коду керівника учасника процедури закупівлі. Слід зазначити, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції надав паспорт керівника учасника Дегтярьової Ю.О. та її ідентифікаційний код (файли: «Паспорт 1.JPG», «Паспорт 2.JPG», «ИНН.JPG», завантажені до електронної системи закупівель 30.01.2024). Крім того, у ТД відсутня вимога щодо надання саме завірених копій паспорта та ідентифікаційного коду керівника. На запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.07.2024 та 26.07.2024 стосовно вказаного питання, Замовник 29.07.2024 надав пояснення, у якому зазначив, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі тендерної пропозиції надав паспорт керівника учасника Дегтярьової Ю.О. та її ідентифікаційний код, проте вимога стосувалася саме у наданні копій цих документів; Замовник не вимагав оригінал документу, як паспорту, так і ІПН, для уникнення майбутніх проблем з законом. Дане пояснення не обґрунтовує рішення Замовника з огляду на таке. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону основними функціями Уповноваженого органу є зокрема розроблення та затвердження переліку формальних помилок. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), затверджено перелік формальних помилок. Даний перелік містить зокрема такі формальні помилки як: подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа; подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Вказані формальні помилки також зазначені у пункті 2 розділу V ТД. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» на виконання вимоги пункту 2 Додатка 2 до ТД надав у складі тендерної пропозиції скановані копії оригіналів паспорта та ідентифікаційного коду керівника учасника процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, учасник процедури закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач» виконав вимогу пункту 2 Додатка 2 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укрнафта-Постач». Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Також, оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укрнафта-Постач», остаточна цінова пропозиція якого є меншою на 75 362,40 грн, ніж пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Е-Вендор», якого визначено переможцем процедури закупівлі, Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Е-Вендор» встановлено. Відповідно до вимог пункту 2 Додатка 2 до ТД встановлено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних. Зразок листа-згоди на обробку персональних даних наведений у Додатку 5 до ТД. Відповідно до Додатка 5 до ТД учасник у листі-згоді повинен вказати: паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством. Даний лист-згода підписується уповноваженою особою учасника, персональні дані якого є у складі пропозиції, із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи, та завіряється печаткою. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Е-Вендор», який став переможцем процедури закупівлі за результатами проведеної закупівлі, надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від 30.01.2024 № 2301, у якому не вказав ідентифікаційний код уповноваженої особи учасника, персональні дані якої є в складі тендерної пропозиції. На запити Південного офісу Держаудитслужби від 19.07.2024 та 26.07.2024 стосовно вказаної невідповідності, Замовник 29.07.2024 надав пояснення, у якому зазначив, що ТОВ «Е-Вендор» надало лист-згоду, де зазначило «свідоцтво платника податку: ІПН – 436967802284», тому що ця інформація стосувалася безпосередньо учасника закупівлі, в даному випадку юридичної особи – ТОВ «Е-Вендор». Дане пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності та не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином, персональними даними є саме дані про фізичну особу, а не юридичну особу. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «Е-Вендор» містить персональні дані керівника учасника Габриела Варданяна, тому відповідно до тексту Додатка 5 до ТД саме персональні дані керівника «Е-Вендор» Габриела Варданяна повинні були бути вказані у даному листі-згоді. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «Е-Вендор» не вказав у листі-згоді на обробку персональних даних ідентифікаційний код уповноваженої особи учасника, персональні дані якої є в складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог Додатка 5 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Е-Вендор» (протокол уповноваженої особи від 13.02.2024 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 13.02.2024 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Е-Вендор» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ТОВ «Е-Вендор» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити вищезазначені невідповідності. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу цієї закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 19.07.2024 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит від про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Отже, відповідно до вимог Закону кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення є 24.07.2024. Однак на запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.07.2024 Замовником надано відповідь через електронну систему закупівель 29.07.2024, тобто на шостий робочий день з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 30.07.2024 17:23 - 14.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.07.2024 17:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 21.02.2024 р. за результатами проведеної процедури закупівлі № UA-2024-01-23-011073-a між КП «Одеське електротехнічне експлуатаційно-монтажне підприємство» та ТОВ «Е-ВЕНДОР» було договір про закупівлю від 21.02.2024 № 1902/24 (надалі – Договір). В свою чергу, 30 липня 2024 р. Південним офісом Держаудитслужби було опубліковано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-23-011073-a, з якого слідує, що Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує КП «Одеське електротехнічне експлуатаційно-монтажне підприємство» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вимогу Південного офісу Держаудитслужби, положення Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та п. 4.7 та п. 11.2 Договору, повідомляємо, КП "ОЕЕМП" вжито усіх необхідних заходів щодо виконання вимог висновку ДАСУ за зазначеною закуаівлею. У зв'язку з наведеним, посадовими особами КП "ОЕЕМП" вжито усіх необхідних заходів щодо розірвання укладеного договору. За результатами цих заходів, враховуючи чинні положення Цивільного та Господарського права України, найкоротший термін розірвання укладеного договору становить визначається положеннями укладеного договору. З метою підтвердження вжиття відповідних заходів, що повідомлення прикріплено лист-повідомлення щодо розірвання зазначеного Договору із Постачальником (Додається). Фактичне розірвання укладеного Договору буде вважатись здійсненим з 26 серпня 2024 року.
Дата публікації звіту: 05.08.2024 15:09

Запити/Пояснення