• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб звичайний формовий із борошна пшеничного першого гатунку, збагачений йодованим білком)

Завершена

423 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 117.00 UAH
Номер: b2191b4ac779472b97ec5ce7186e6a76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-14-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 14.08.2024 16:52 - 05.09.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.08.2024 №46-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 серпня 2024 року № 46-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-01-22-017433-a від 22.01.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання виконання Постанова № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 08.02.2024 № 11, укладеного із ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби», та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат» на 2024 рік (ID: UA-P-2024-01-19-003437-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.01.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.01.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» (далі – ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби»); протокол уповноваженої особи від 30.01.2024 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2024; договір від 08.02.2024 № 11; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 15.02.2024; протокол уповноваженої особи щодо виправлення технічної помилки від 09.02.2024 № 1; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 19.08.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанова № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03189989/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету. На запит про надання пояснень щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) Замовник зазначив: «…Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua. …На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-017433-a, що опубліковане на сайті. …Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті». Проте, за вказаним Замовником посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-017433-a) розміщено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 4 Постанови № 710 органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Поряд з цим, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Тобто, Кабінетом Міністрів України з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному веб сайті. Зважаючи на те, що Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний, обов’язковий характер. Отже, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником (як розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету) не забезпечено оприлюднення на відповідному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця). У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. Також, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що перелік документів для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним п. 47 Особливостей наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Так, згідно з розділом 3 Додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, а саме: Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі; Документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі; Довідку в довільній формі, яка містить інформацію щодо відсутності підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178. Так, Замовник 30.01.2024 визнав переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір. Однак, переможець ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» не оприлюднив в електронній системі закупівель жодних документів, визначених розділом 3 Додатку 2 до тендерної документації. Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. На запит про надання пояснень з питання причин невідхилення переможця ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «Учасником у складі пропозиції надано довідки в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пп. 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Особливостей № 1178, найменування документу Додаток 2 ст. 17». Проте, умови тендерної документації вимагають надати переможцем конкретно визначені документи після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, яких ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» як переможець не надав. При цьому, файл «Додаток 2 ст. 17.pdf», наданий ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» як учасником у складі пропозиції, не містить документів, визначених розділом 3 Додатку 2 до тендерної документації (для переможця). Таким чином, Замовник в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив переможця ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 03.09.2024 17:51 - 18.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2024 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області за результатами моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб звичайний формовий із борошна пшеничного першого гатунку, збагачений йодованим білком)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-22-017433-a), щодо зобов’язання здійснення заходу щодо усунення виявлених порушень Сторони в особі Замовника та Постачальника за взаємною згодою сторін, у відповідності до вимог чинного законодавства України, керуючись пунктом 10.4 договору № 11 від 08.02.2024р., вирішили розірвати Договір.
Дата публікації звіту: 09.09.2024 20:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 10.09.2024 15:50

Запити/Пояснення