-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб звичайний формовий із борошна пшеничного першого гатунку, збагачений йодованим білком)
Завершена
423 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 117.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 117.00 UAH
Номер:
b2191b4ac779472b97ec5ce7186e6a76
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-14-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.08.2024 00:00
Період моніторингу:
14.08.2024 16:52 - 05.09.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2024 №46-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 14 серпня 2024 року № 46-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-01-22-017433-a від 22.01.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання виконання Постанова № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 08.02.2024 № 11, укладеного із ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби», та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат» на 2024 рік (ID: UA-P-2024-01-19-003437-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.01.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.01.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» (далі – ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби»); протокол уповноваженої особи від 30.01.2024 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 30.01.2024; договір від 08.02.2024 № 11; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 15.02.2024; протокол уповноваженої особи щодо виправлення технічної помилки від 09.02.2024 № 1; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 19.08.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання виконання Постанови № 710 встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанова № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до державного веб-порталу бюджету для громадян Open Budget (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03189989/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету.
На запит про надання пояснень щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) Замовник зазначив: «…Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua.
…На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-017433-a, що опубліковане на сайті.
…Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті».
Проте, за вказаним Замовником посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-017433-a) розміщено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 4 Постанови № 710 органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Поряд з цим, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Тобто, Кабінетом Міністрів України з 19.12.2020 року органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечити, а головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення Обґрунтування на власному веб сайті.
Зважаючи на те, що Замовник є розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету, до нього як до розпорядника бюджетних коштів застосовується пункт 4-1 Постанови № 710, що носить імперативний, обов’язковий характер.
Отже, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником (як розпорядником нижчого рівня коштів місцевого бюджету) не забезпечено оприлюднення на відповідному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця).
У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.
Також, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що перелік документів для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним п. 47 Особливостей наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Так, згідно з розділом 3 Додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, а саме:
Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі;
Документ виданий відповідним органом, який має такі повноваження, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі;
Довідку в довільній формі, яка містить інформацію щодо відсутності підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178.
Так, Замовник 30.01.2024 визнав переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір.
Однак, переможець ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» не оприлюднив в електронній системі закупівель жодних документів, визначених розділом 3 Додатку 2 до тендерної документації.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
На запит про надання пояснень з питання причин невідхилення переможця ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «Учасником у складі пропозиції надано довідки в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пп. 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Особливостей № 1178, найменування документу Додаток 2 ст. 17».
Проте, умови тендерної документації вимагають надати переможцем конкретно визначені документи після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, яких ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» як переможець не надав.
При цьому, файл «Додаток 2 ст. 17.pdf», наданий ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби» як учасником у складі пропозиції, не містить документів, визначених розділом 3 Додатку 2 до тендерної документації (для переможця).
Таким чином, Замовник в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив переможця ТзОВ «Чернівецькі хлібо-булочні вироби», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
03.09.2024 17:51 - 18.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2024 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області за результатами моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб звичайний формовий із борошна пшеничного першого гатунку, збагачений йодованим білком)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-22-017433-a), щодо зобов’язання здійснення заходу щодо усунення виявлених порушень Сторони в особі Замовника та Постачальника за взаємною згодою сторін, у відповідності до вимог чинного законодавства України, керуючись пунктом 10.4 договору № 11 від 08.02.2024р., вирішили розірвати Договір.
Дата публікації звіту:
09.09.2024 20:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
10.09.2024 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
92aa5b2248434582ae53c5351e1ede4e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2024 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб звичайний формовий із борошна пшеничного першого гатунку, збагачений йодованим білком)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-22-017433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом закупівлі), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті, чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надайте інформацію та відповідні документи стосовно прийняття рішення про затвердження річного плану (змін до нього) щодо даної закупівлі.
4. Чому Вами не відхилено учасника (переможця) Т3ОВ «ЧЕРНІВЕЦЬКІ ХЛІБО-БУЛОЧНІ ВИРОБИ», якщо зазначений учасник, після визначення його переможцем торгів, в порушення вимог тендерної документації та вимог пункту 47 Особливостей № 1178 не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пп. 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Особливостей № 1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
74c8268bc45d49e5bdaad10dae71a8ce
Назва:
На виконання запиту щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб звичайний формовий із борошна пшеничного першого гатунку, збагачений йодованим білком), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-22-017433-a ● b3c2557f52554c85a41815d25c423f48, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
19.08.2024 09:46
Опис:
На виконання запиту щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб звичайний формовий із борошна пшеничного першого гатунку, збагачений йодованим білком), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-22-017433-a ● b3c2557f52554c85a41815d25c423f48, надаємо пояснення (інформацію та документи) з поставлених питань повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості було здійснено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Зазначений Проект методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі може використовуватись замовниками на власний розсуд як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до інформації розміщеної на офіційному веб-сайті Мінфіну, за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/product-prices/2024-01/ опубліковано середньо-статистичну ціну на хліб пшеничний з борошна першого ґатунку станом на січень 2024 року складала - 35,72 грн. Вищезазначена ціна сформована відповідно до щомісячних зведень, які публікуються на офіційному сайті Державної служби статистики України.
Звертаємо увагу, що відповідно до умов тендерної документації очікувана вартість сформована з урахуванням всіх витрат Учасника, пов’язаних з його доставкою до місця поставки, навантаження, розвантаження, сплати податків, а також витрати на участь в процедурі публічних закупівель, з урахуванням індексу інфляції, а також кон'юнктури ринку такого товару в Чернівецькій області та з урахуванням ризиків, пов’язаних з високою імовірністю зростання цін під час проведення торгів.
Враховуючи викладене Замовником оголошено закупівлю хлібу звичайного формового із борошна пшеничного першого гатунку, збагаченого йодованим білком), який повинен відповідати діючим ДСТУ 4588: 2006, буханка – 650 гр., на очікувану вартість 423 400,00 грн. з ПДВ, у кількості 18400 штук, що складає орієнтований розрахунок 23,00 грн. з ПДВ за одиницю предмету закупівлі.
Додатково для ретельного визначення очікуваної вартості предмету даної закупівлі, Замовником проведено аналіз та вивчення інформації опублікованої в електронній системі закупівель «Prozorro», зокрема взято до уваги очікувана вартість процедур відкритих торгів та подані цінові пропозиції на закупівлю аналогічного предмету закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено відповідно до особливостей підопічних які харчуються Замовником та досвіду попередніх закупівель з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема дотримання показників безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами.
Стосовно другого питання повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника за посиланням https://prozorro.gov.ua.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;
Наголошуємо, що веб-сайт — це сукупність логічно зв'язаної гіпертекстової інформації, оформленої у вигляді окремих сторінок і доступної в мережі Інтернет, містить сукупність веб-сторінок та залежного вмісту, доступних у мережі Інтернет, які об'єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім'ям. Фізично сайт може розміщуватися як на одному, так і на кількох серверах. Сайтом також називають вузол мережі Інтернет, комп'ютер, за яким закріплена унікальна ІР-адреса, і взагалі будь-який об'єкт в Інтернеті, за яким закріплена адреса, що ідентифікує його в мережі (FTP-site, WWW-site тощо). Набір зв'язаних між собою інформаційних онлайнових ресурсів, призначених для перегляду через комп'ютерну мережу за допомогою спеціальних програм — браузерів. Вебвузол може бути набором документів в електронному вигляді, онлайновою службою.
На підставі викладеного на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в засобах масової інформації в мережі Інтернет, на веб-сайті замовника https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-017433-a, що опубліковане на сайті.
Згідно діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не встановлено вимоги щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації та оголошення про відкриті торги, відповідно до вимог Закону.
Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу).
Стосовно третього питання повідомляємо, що відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Надається протокол затвердження річного плану.
Стосовно четвертого питання повідомляємо, що учасником у складі пропозиції надано довідки в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пп. 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Особливостей № 1178, найменування документу Додаток 2 ст. 17.
Звертаємо увагу, що за результатами закупівлі Замовник з метою дотримання принципів державних закупівель, передбачених п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність укладено договір з переможцем, ціна за одиницю пропозиції якого складала 16.68 грн. за кг., в результаті чого загальна економія складає понад 116 тис. грн.