-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
101 558 020.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 507 790.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 507 790.10 UAH
Номер:
314f951230ba4792be779cfa4064b926
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-31-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2024 00:00
Період моніторингу:
06.08.2024 12:20 - 28.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
05.08.2024 № 100
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2024 № 100
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2024-01-22-016081-a 22.01.2024 Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ", повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) UA-P-2024-01-22-005699-c, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 22.01.2024 №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ", повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2024, договір про закупівлю робіт від 27.02.2024 № DP05A_05_W на суму 96 941 336,34 грн з ПДВ, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 09.08.2024 та 23.08.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 та 22.08.2024.
Період усунення порушень:
28.08.2024 16:35 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
556ab1235f8a4bb8baf68c271a690874
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
06.08.2024 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
d7d788f588d5425492e09dc10dfdc092
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.08.2024 16:21
Опис:
У відповідь на запит від 06.08.2024 року повідомляємо:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість визначено згідно з затвердженою проектно-кошторисною документацією та експертним звітом «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування. (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно з яким вартість робіт з будівництва складає 101 558 020,80 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/rishennya-gromadi/kapitalnyi-remont-komunalnoho-zakladu-doshkilnoi-osvity-ivushka-pidhorodnenskoi-miskoi-rady-dniprovskoho-raionu-dnipropetrovskoi-oblasti-za-adresoiu-dnipropetrovska-oblast-m-pidhorodne-vul-sh.
2. Відповідно до п.п.3 п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників ПДВ або свідоцтво платника єдиного податку, витяг з реєстру платників єдиного податку. Учасником ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» надано Витяг № 1704664500167 з реєстру платників податку на додану вартість (документ «10. Статут_ витяг ПДВ_ ліцензія_ дозволи.pdf» завантажений 4 лют. 18:27).
Відповідно до вимог п.7 розділу VI тендерної документації Учасником надано Банківську гарантію, котра є забезпеченням виконання договору і діє протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія не є додатком до укладеного договору і не підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель. На підтвердження надання забезпечення виконання договору надаємо копію Банківської гарантії № 1201-24 від 26 лютого 2024 року.
3. Відповідно до Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у випадку, якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Учасником ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» у складі тендерної пропозиції надано копії документів, що завірені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
В разі обґрунтованої підозри щодо надання документа, котрий не відповідає вимогам тендерної документації, Замовник, відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Підтвердити факт використання/не використання факсиміле для підпису документів тендерної пропозиції може лише орган, підприємство, установа або організація, які могли видати такий документ, та/або технічна експертиза, проведена експертом, атестованим у Міністерстві юстиції України. Учасник, що виготовив копії, не надав інформацію про використання факсиміле, тож у Замовника не було підстав вимагати внесення змін до тендерної пропозиції з метою виправлення невідповідностей або підстав для відхилення тендерної пропозиції. Також Замовник розуміє, що в Україні діє принцип презумпції невинуватості, за яким щодо особи, яка підозрюється у вчиненні злочину, припускається невинність до того часу, поки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому законодавством, і встановлено вироком суду, який набрав законної сили. Використання факсиміле – це, імовірно, припущення на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону, однак, Замовнику не відомо, чи доведено це, як факт, у порядку, передбаченому законодавством. Таким чином, оскільки документів щодо використання факсиміле не було надано, Замовник не мав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ».
Додатки:
копія Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування.;
копія Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування.;
копія Відомості обсягів робіт «Капітальний ремонт комунального закладу дошкільної освіти «Івушка» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область м. Підгородне, вул. Шосейна, 99-а». Коригування.;
копія Банківської гарантії № 1201-24 від 26 лютого 2024 року.
Номер:
747c711453d4430bae7b3d853245ba58
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.08.2024 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2024 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
90fe222cf1f24118a4fe5fba6e6d40a5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.08.2024 10:24
Опис:
У відповідь на запит від 22.08.2024 року повідомляємо, що підтвердити чи спростувати достовірність документів тендерної пропозиції може лише орган, підприємство, установа або організація, які могли видати такий документ, та/або технічна експертиза, проведена експертом, атестованим у Міністерстві юстиції України. Учасником ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» надано копії договорів та додаткових угод, що укладені між ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» та сторонніми підрядниками, орендодавцями, виконавцями за договорами. Оскільки, замовник не має повноважень щодо встановлення достовірності документів, а ТОВ БМПМ «НОВИЙ ДІМ», як один з підписантів документів, надав їх, як достовірні, замовник, керуючись п. 42 Особливостей, звернувся до контрагентів – підписантів наданих угод, а саме:
- щодо договору № 1-у від 10.01.2024 р. - ТОВ «Будівництво і Механізація» - з проханням підтвердити чи спростувати наявність договору на виконання послуг машинами та механізмами № 1-у від 10.01.2024 р. між ТОВ БМПБ «Новий Дім» та ТОВ «Будівництво і Механізація». В разі наявності вказаного договору вказати строк, протягом якого діє угода між сторонами;
- щодо договору № 0202-24 від 02.02.2024 р. – ПП «Євротрубполімермонтаж» - з проханням підтвердити чи спростувати наявність договору про надання послуг засобами спецтехніки № 0202-24 від 02.02.2024 р. між ТОВ БМПБ «Новий Дім» та ПП «Євротрубполімермонтаж». В разі наявності вказаного договору вказати строк, протягом якого діє угода між сторонами;
- щодо договору № 30-01/24 від 30.01.2024 р. - ФОП Келеп В.П. - з проханням підтвердити чи спростувати наявність договору підряду № 30-01/24 від 29.01.2024 р. між ТОВ БМПБ «Новий Дім» та ФОП Келеп В.П. В разі наявності вказаного договору вказати строк, протягом якого діє угода між сторонами.
У відповідь на звернення замовником отримано листи, що підтверджують наявність угод та їх чинність. Таким чином, оскільки документів щодо недостовірності документів пропозиції ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» не було надано, Замовник не мав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ».
Додатки:
копія листа ТОВ «Будівництво і Механізація»;
копія листа ПП «Євротрубполімермонтаж»;
копія листа ФОП Келеп В.П.