• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Номер: 5a66b4bbfaee4e7bb1592799a737da7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-19-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.03.2024 17:49 - 10.04.2024 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.03.2024 № 30-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.03.2024 № 30-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-01-22-013407-a, 22.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону 922 та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання замовником рішення Органу оскарження; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження); відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.01.2024 № 59, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.01.2024 об 15:59; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 61, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.01.2024 об 09:48; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № 94, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.01.2024 об 10:40; зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 61, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.01.2024 об 09:48; зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № , оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.01.2024 об 10:40; запитання до процедури від 26.01.2024 та відповідь від 29.01.2024; скарга до процедури № UA-2024-01-22-013407-a.a1 від 07.02.2024 ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2024 № 3060-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІС ТРАНС СЕРВІС»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024 № 124; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 № 194; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024; договір про закупівлю від 04.03.2024 № 132 на суму 3 059 000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.03.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД» укладено договір про закупівлю від 04.03.2024 № 132 на суму 3 059 000,00 грн (з ПДВ). Тендерна пропозиція ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 02.04.2024 17:14 - 06.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2024 17:14

Запити/Пояснення