Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
3 800 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Період моніторингу:19.03.2024 17:49 - 10.04.2024 01:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2024 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.03.2024 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-01-22-013407-a, 22.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону 922 та Постанові № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання замовником рішення Органу оскарження; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; виконання замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження); відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.01.2024 № 59, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22.01.2024 об 15:59; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 61, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.01.2024 об 09:48; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № 94, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.01.2024 об 10:40; зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.01.2024 № 61, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 23.01.2024 об 09:48; зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № , оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.01.2024 об 10:40; запитання до процедури від 26.01.2024 та відповідь від 29.01.2024; скарга до процедури № UA-2024-01-22-013407-a.a1 від 07.02.2024 ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2024 № 3060-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛІС ТРАНС СЕРВІС»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.02.2024 № 124; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 № 194; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2024; договір про закупівлю від 04.03.2024 № 132 на суму 3 059 000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.03.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД» укладено договір про закупівлю від 04.03.2024 № 132 на суму 3 059 000,00 грн (з ПДВ).
Тендерна пропозиція ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:02.04.2024 17:14 - 06.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:02.04.2024 17:14
Запити/Пояснення
96969
Номер:0eb477299e904826a0556570a21b367f
Назва:запит про надання пояснень
Дата опублікування:20.03.2024 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:26.03.2024 00:00
Опис:В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3800000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-22-013407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
97166
Номер:5f320cca362949a89909fa8d7e776ee7
Назва:Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:22.03.2024 08:22
Автор:КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
03335445
Контактна особа:
Кітнік Олександр Миколайович +380969718948 asfalt-bred@ukr.net http://www.kpbred.com.ua
Адреса:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На Ваш запит від 20.03.2024 року про надання інформації по закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-22-013407-a, повідомляємо на ступне:
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету міністрів України України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» від 16.12.2020 року №1266 в постанову №710 було добавлено новий пункт 4-1 такого змісті:
“4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
В п.1 ст.2 Бюджетного кодексу наведено наступні терміни:
38) одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою та отримує на їх виконання кошти бюджету;
47) розпорядних бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобовязань за енергосервісом, середньострокових зобовязань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Крім того, Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (Далі – Замовник) є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі м. Хмельницький.
Відповідно до п.п. 2.2 п.2 Наказу Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 р. №154 про затвердження «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати до цього інші підприємства, організації.
Відповідно до п.п. 2.3 п.2 вищезазначеного наказу Власник, за поданням балансоутримувача, щорічно затверджує заходи з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Затверджується також перелік об’єктів проведення капітального ремонту. Балансоутримувач об’єктів благоустрою несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
На підставі затверджених заходів з виконання послуг по утриманню вулично-дорожньої мережі був затверджений кошторис на 2024 рік.
Дані заходи передбачають використання матеріалів (природного газу, бітуму, відсіву, щебнів різних фракцій, бітумної емульсії, кам’яної солі з антизлежувачем для посипання доріг тощо) в кількості, достатній для їх виконання.
Фінансування на закупівлю матеріалів, необхідних для виконання заходів, відбувається на підставі плану використання бюджетних коштів на 2024 рік та підписаних актів виконаних робіт (наданих послуг).
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак не зобов’язаний розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Що стосується запитання, яким чином Замовник визначив очікувану вартість предмету закупівлі, то Замовником проведено розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: відсів гранітний фракції 0-5 мм», код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (номенклатурна позиція: 14212120-7 - Гравій), у кількості 10 000 т, на загальну суму 3 800 000,00 грн. (три мільйони вісімсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ та сформований на підставі аналізу обсягів аналогічних закупівель, здійснених замовником у минулих роках та з урахуванням інфляційних процесів та темпів зростання ціни на відсів гранітний фракції 0-5 мм у 2023 році.
Також до уваги взято комерційні пропозиції ТОВ «Спецметалконструкція.» від 08.01.2024 року №2/08.01.24, ТОВ «Подільська доставка» від 17.01.2024 року №01-17/012024, ТОВ «Укртрестінвест» від 09.01.2024 року №2.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі замовником оприлюднено на власному веб-сайті за посиланням:
https://www.kpbred.com.ua/pay-plans/%d0%bc%d0%b0%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b4%d0%bb%d1%8f-%d0%b1%d0%bb%d0%b0%d0%b3%d0%be%d1%83%d1%81%d1%82%d1%80%d0%be%d1%8e-%d0%bd%d0%b0%d1%81%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%85-11/