• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації харчування (сніданки для учнів пільгових категорій школярів Устилузького ліцею Устилузької міської ради Волинської області) (код 55510000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")

Завершена

656 320.00 UAH без ПДВ
Номер: 3451764479474d4c9b50d73366948006
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-04-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.03.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.03.2024 17:13 - 26.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.03.2024 № 10-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.03.2024 № 10-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-22-012674-a від 22.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Устилузького ліцею Устилузької міської ради Волинської області (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-01-22-012674-a; тендерну документацію відкритих торгів з особливостями за номером UA-2024-01-11-003489-a; договір про закупівлю від 22.01.2024 №3 укладений з фізичною особою –підприємцем Грищук Ларісою Василівною на суму 656 320,00 грн; пояснення та документи Замовника надані 06.03.2024 та 14.03.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю послуг з перевезення учнів Устилузького ліцею Устилузької міської ради Волинської області 22.01.2024 за номером ID: UA-2024-01-22-012674-a без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Згідно з нормами пункту 13 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент здійснення цієї закупівлі) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою особою, визначеною керівником замовника. Таким чином, у разі придбання предмета закупівлі, вартість якого становить або перевищує межі встановлені пунктом 13 Особливостей та укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13, від Замовника вимагається оприлюднити в електронній системі закупівель погоджене або затверджене керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Моніторингом установлено, що Замовником 22.01.2024 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про укладений договір про закупівлю від 22.01.2024 №3 (далі – договір №3) укладений з фізичною особою –підприємцем Грищук Ларісою Василівною на суму 656 320,00 гривень. Однак, Замовником протягом 10 робочих днів з дня укладення договору №2 та на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (18.03.2024) не оприлюднено в в електронній системі закупівель обґрунтування уповноваженої особи Замовника щодо здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, яке погоджене (затверджене) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, чим не дотримано вимоги пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.03.2024 15:25 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2024 15:25

Запити/Пояснення