-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (ІІІ черга - «Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-Франківську»). Коригування
Завершена
270 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 3 000 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 3 000 000.00 UAH
Номер:
fce89f639c174a31a3bded2422d98168
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 15:22 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2024-01-22-012535-a 22.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.01.2024 б/н (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» (далі - ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112»), протокол уповноваженої особи від 07.02.2024 б/н, протокол уповноваженої особи від 08.02.2024 б/н, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 08.02.2024, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2024, договір про закупівлю робіт від 14.02.2024 № 01-24 на суму 267 000 000 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.04.2024.
Період усунення порушень:
10.05.2024 09:37 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2024 09:37
Запити/Пояснення
Номер:
4171688c01cf4c45a6aabde71f4cd8fb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2024 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з
будівництва моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної
розв'язки и в районі вул. Хіміків-Надрічна (ІІІ черга - «Будівництво моста через
річку Бистриця Солотвинська в районі вул. Хіміків-Надрічна в м. Івано-
Франківську»). Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2024-01-22-012535-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами
(проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти,
експертні звіти, тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетного
призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
80ee507754d0486698e64e5b98275071
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.04.2024 14:36
Опис:
1.Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2024 рік складав - 106 000 000,00 грн. Джерело фінансування – бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади, який затверджений рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 р. №235-39 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами): http://www.namvk.if.ua/dt/944367/
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (із змінами), рішення виконавчого комітету Івано-франківської міської ради №31 від 19.01.2023 р. «Про встановлення на 2023 рік розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) визначені відповідно до проєктної документації та позитивного Експертного звіту №44/23 від 16.11.2023р. реєстраційний номер - №EX01:1554-5463-6694-0981 (додається) та зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.
ПКД та Експертний звіт розміщені у визначеному законом порядку у ЄДЕССБ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Додатки:
• Експертний звіт (Позитивний),
• Рішення МВК Про затвердження проекту будівництва,
• Додаток 3.