-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Металопрокат
Завершена
6 750 153.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 501.53 UAH
мін. крок: 1% або 67 501.53 UAH
Номер:
560ed01b68854da995e14ae06657f178
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:31 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.03.2024 № 22-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-01-22-010239-a 22.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.01.2024 № 36/2024, тендерні пропозиції приватного підприємства «РТС-СТАЛЬ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ», приватного підприємства «Інтердеталь», (далі – ПП «ІНТЕРДЕТАЛЬ»), протоколи рішення уповноваженої особи від 06.02.2024 № 76/2024, від 06.02.2024 № 77/2024, від 06.02.2024 № 78/2024, відповідь від 13.02.2-24 на вимогу про усунення порушення від 11.02.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.02.2024, договір про закупівлю товарів від 21.02.2024 № 4347/ДЗЗ-24 на суму 5 431 999,98 грн, укладений між Замовником та ПП «ІНТЕРДЕТАЛЬ», пояснення надані 22.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.03.2024 10:16 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2024 10:16
Запити/Пояснення
Номер:
0805372785ee44aa8ce66dc2d207f0a1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.03.2024 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Металопрокат», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-22-010239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, необхідно надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a498ec524ab9473dbc69093f22c3f6b9
Назва:
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі товару «Металопрокат» UA-2024-01-22-010239-a
Дата опублікування:
22.03.2024 10:51
Опис:
Відповідно до запиту замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки, та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Металопрокат), оголошення № UA-2024-01-22-010239-a повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» для проведення ремонтних робіт відповідно до креслень, технічних документацій на ремонт обладнання, технічних умов на ремонти, зокрема: пароперегрівники парових стаціонарних котлів, арматури енергетичної, екранів гладкотрубних парових стаціонарних котлів, економайзерів гладкотрубних парових стаціонарних, підігрівників трубчатих стаціонарних котлів, виготовлення електричних контактів, ремонту обмоток трансформаторів, печатних плат, ремонту валів електродвигунів та валів обертових механізмів, виготовлення настилів між котлових площадок, східців, пайолів лотків, з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, зокрема:
• ДСТУ 8540:2015 Прокат листовий гарячекатаний. Сортамент
• ДСТУ EN 10028-6:2018 Вироби пласкі сталеві для використання під тиском (EN 10028, IDT)
• ДСТУ EN 10025-1:2007 Вироби гарячекатані з конструкційної сталі. (EN 10025)
• ДСТУ 2651:2005 Сталь вуглецева звичайної якості. Марки (ГОСТ 380-2005)
• ДСТУ 7809:2015 Прокат сортовий, калібрований зі спеціальним обробленням поверхні з вуглецевої якісної конструкційної сталі. Загальні технічні умови
• ДСТУ 8783:2018 Листи сталеві з ромбічним та сочевицеподібним рифленням. Технічні умови
• ДСТУ ГОСТ 1173:2007 Фольга, стрічки, листи та плити мідні. Технічні умови (ГОСТ 1173-2006, IDT)
• ДСТУ 8971:2019 Прокат листовий холоднокатаний. Основні параметри і розміри
• ДСТУ 8783:2018 Листи сталеві з ромбічним та сочевицеподібним рифленням. Технічні умови
• ДСТУ 4747:2007 (ГОСТ 103-2006) Прокат сортовий сталевий гарячекатаний штабовий. Сортамент (ЕN 10058:2003, NEQ)
• ДСТУ ГОСТ 1173:2007 Фольга, стрічки, листи та плити мідні. Технічні умови (ГОСТ 1173-2006, IDT)
• ДСТУ ГОСТ 859:2003 Мідь. Марки (ГОСТ 859-2001, IDT).
Розрахунок очікуваної вартості за відповідним предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з врахуванням рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 12.02.2020 №275. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з найменшої отриманої пропозиції на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та отримані пропозиції (Додаток 2).
2. Замовника не віднесено до переліку суб’єктів, яким рекомендовано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами.
Разом з тим, на виконання Розпорядження КМДА «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 11.09.2021 № 1036 зі змінами Замовником оприлюднено обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни на веб-ресурсі Департаменту внутрішнього фінансового контролю і аудиту КМДА (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/9F0839FD365551D8C2258AA9002CE3A6).
Підтвердження оприлюднення обґрунтування додається (Додаток 3).