• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Костюм літній польовий (тип 1) тип 8, клас 21

Завершена

92 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 922 500.00 UAH
Номер: 68def91f9eb8462caea8416f83877218
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-23-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2024 14:07 - 15.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.04.2024 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2024-01-20-000878-a 20.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду пропозицій ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» установлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону та порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «ТРЕЙДЕРС ПРО», ВИРОБНИЧО-ТОРГОВОГО ШВЕЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОПАНСЬКІ ДЖЕРЕЛА», ТОВ «ТЕРРА-ТЕКС», ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (зі змінами) (далі – Оголошення) Військовою частиною 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 25.01.2024 № 85, реєстр отриманих пропозицій, запити до процедури, вимоги про усунення порушень, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДЕРС ПРО» (далі – ТОВ «ТРЕЙДЕРС ПРО»), ВИРОБНИЧО-ТОРГОВОГО ШВЕЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОПАНСЬКІ ДЖЕРЕЛА», товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА-ТЕКС» (далі – ТОВ «ТЕРРА-ТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» (далі – ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСТРІМ-ТЕКС» (далі – ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС»), протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.02.2024 № 61, від 12.02.2024 № 65, від 15.02.2024 № 77, від 15.02.2024 № 78, від 16.02.2024 № 79, від 16.02.2024 № 81, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2024, державний контракт (договір) на виготовлення та поставку товарів оборонного призначення від 23.02.2024 № 16/303-2024 на суму 91 176 000,00 гривень укладений з ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС», пояснення (інформація та документи) Замовника надані 29.04.2024, 06.05.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 10 додатку 1 до Оголошення «Інші документи від учасника», учасник повинен надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля від 02.02.2024 №395-ШК в якому передбачив заходи із заходів довкілля. При цьому, протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 16.02.2024 № 79 пропозицію учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, як таку що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури, а саме: В наданому Учасником у складі пропозиції гарантійному листі (№395-ШК від 02.02.2024), що підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля відсутній перелік заходів, що застосовується відповідно до п.10 Додатку 1 до Оголошення. У відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень Замовником 06.05.2024 надав пояснення, «…учасником у складі пропозиції було наданій гарантійний лист, в якому не зазначено перелік заходів, які застосовує учасник, у тому числі й під час виробництва товару, що є предметом закупівлі, а лише гарантує, що буде дотримуватися заходів із захисту довкілля під час постачання товару. Про це свідчать такі формулювання, зазначені в гарантійному листі, зокрема: Цим листом підтверджуємо, що будемо застосовувати заходи із захисту довкілля у випадках та в порядку, передбаченому діючим законодавством, в тому числі поставляти товар, без завдання шкоди навколишньому середовищу…. При постачанні товару зобов’язуємося застосувати заходи із захисту довкілля… Постачання товару буде здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища… Будуть вживатися заходи для захисту довкілля від забруднення. Будуть дотримуватися правила пожежної безпеки та санітарії. Не будуть порушуватися екологічні права та законні інтереси інших суб’єктів господарювання. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Разом з цим, Замовник на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД», оскільки у гарантійному листі учасника зазначені заходи із захисту довкілля із підтвердженням застосування таких заходів. Отже, пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» Замовник відхилив на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, чим не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі. При цьому, цінова пропозиція учасника ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВИД» - 83 677 500,00 грн, а цінова пропозиція переможця закупівлі ТОВ «ЕКСТРІМ-ТЕКС» становить 91 176 000,00 грн, різниця складає 7 498 500,00 грн з ПДВ. , що призвело до ризику неефективного витрачання коштів Замовника на відповідну суму.
Період усунення порушень: 10.05.2024 11:46 - 25.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2024 11:46

Запити/Пояснення