-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Чохол для світловода (33141620-2) (НК024:2023 - 43970 Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда), Фартух (33141620-2) (НК024:2023 - 35778 Хірургічний фартух, одноразовий), Дзеркало вагінальне (33141620-2) (НК024:2023 - 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання), Щіточка гінекологічна цервікальна (33954000-2) (НК024:2023 - 32368 Щітка цитологічна цервікальна), Антисептичні серветки (33141300-3) (НК024:2023 - 17988 Антисептична серветка), Затискач для пуповини (33141120-7) (НК024:2023 - 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання), Спринцівка (33140000-3) (НК024:2023 - 34629 Спринцовка, ручна, стерильна), Простирадло проґумоване (33140000-3) (НК024:2023 - 35339 Простирадло проґумоване), Презервативи (33140000-3) (НК024:2023 - 34151 Презерватив чоловічий стандартний, з синтетичного полімеру), Губка гемостатична (33141127-6) (НК024:2023 - 59235 Губка гемостатична компрессійна для зовнішнього застосування) (код ДК 021:2015:33140000 - 3 Медичні матеріали)
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер:
77b3c62714d544cf893d349d74636c8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-11-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2024 00:00
Період моніторингу:
11.09.2024 14:53 - 03.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.09.2024 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.09.2024 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-19-015411-a від 19.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.01.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм», фізичної особи підприємця «Горбатюк Аліна Петрівна»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.02.2024 б/н, від 06.02.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2024; договір про закупівлю від 12.02.2024 № МВ-24-ВТ/1 на суму 1 680 224,00 грн укладений з фізичною особою підприємцем «Горбатюк Аліна Петрівна»; пояснення надані від 16.09.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.09.2024.
Період усунення порушень:
19.09.2024 15:49 - 25.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2024 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
84896ee28ec44a9a8d37e984992ab4be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Чохол для світловода (33141620-2) (НК024:2023 - 43970 Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда), Фартух (33141620-2) (НК024:2023 - 35778 Хірургічний фартух, одноразовий), Дзеркало вагінальне (33141620-2) (НК024:2023 - 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання), Щіточка гінекологічна цервікальна (33954000-2) (НК024:2023 - 32368 Щітка цитологічна цервікальна), Антисептичні серветки (33141300-3) (НК024:2023 - 17988 Антисептична серветка), Затискач для пуповини (33141120-7) (НК024:2023 - 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання), Спринцівка (33140000-3) (НК024:2023 - 34629 Спринцовка, ручна, стерильна), Простирадло проґумоване (33140000-3) (НК024:2023 - 35339 Простирадло проґумоване), Презервативи (33140000-3) (НК024:2023 - 34151 Презерватив чоловічий стандартний, з синтетичного полімеру), Губка гемостатична (33141127-6) (НК024:2023 - 59235 Губка гемостатична компрессійна для зовнішнього застосування) (код ДК 021:2015:33140000 - 3 Медичні матеріали)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-015411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, а також здійснено обґрунтування технічних та якісних його характеристик?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
47f957b59ea34b77a53aa97e7f3c1be3
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу
Дата опублікування:
16.09.2024 09:43
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу щодо закупівлі:
«Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Чохол для світловода (33141620-2) (НК024:2023 - 43970 Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда), Фартух (33141620-2) (НК024:2023 - 35778 Хірургічний фартух, одноразовий), Дзеркало вагінальне (33141620-2) (НК024:2023 - 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання), Щіточка гінекологічна цервікальна (33954000-2) (НК024:2023 - 32368 Щітка цитологічна цервікальна), Антисептичні серветки (33141300-3) (НК024:2023 - 17988 Антисептична серветка), Затискач для пуповини (33141120-7) (НК024:2023 - 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання), Спринцівка (33140000-3) (НК024:2023 - 34629 Спринцовка, ручна, стерильна), Простирадло проґумоване (33140000-3) (НК024:2023 - 35339 Простирадло проґумоване), Презервативи (33140000-3) (НК024:2023 - 34151 Презерватив чоловічий стандартний, з синтетичного полімеру), Губка гемостатична (33141127-6) (НК024:2023 - 59235 Губка гемостатична компрессійна для зовнішнього застосування) (код ДК 021:2015:33140000 - 3 Медичні матеріали)»,
(пояснення на звернення надається особою, уповноваженою замовником для організації та здійснення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами))
13.09.2024 р. на веб-порталі Уповноваженого органу у межах проведення моніторингу (UA-M-2024-09-11-000040) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, оприлюднено Запит замовнику на пояснення такого змісту
«У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Чохол для світловода (33141620-2) (НК024:2023 - 43970 Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда), Фартух (33141620-2) (НК024:2023 - 35778 Хірургічний фартух, одноразовий), Дзеркало вагінальне (33141620-2) (НК024:2023 - 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання), Щіточка гінекологічна цервікальна (33954000-2) (НК024:2023 - 32368 Щітка цитологічна цервікальна), Антисептичні серветки (33141300-3) (НК024:2023 - 17988 Антисептична серветка), Затискач для пуповини (33141120-7) (НК024:2023 - 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання), Спринцівка (33140000-3) (НК024:2023 - 34629 Спринцовка, ручна, стерильна), Простирадло проґумоване (33140000-3) (НК024:2023 - 35339 Простирадло проґумоване), Презервативи (33140000-3) (НК024:2023 - 34151 Презерватив чоловічий стандартний, з синтетичного полімеру), Губка гемостатична (33141127-6) (НК024:2023 - 59235 Губка гемостатична компрессійна для зовнішнього застосування) (код ДК 021:2015:33140000 - 3 Медичні матеріали)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-015411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами визначено розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, а також здійснено обґрунтування технічних та якісних його характеристик?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.»
Керуючись принципами здійснення закупівель, на засадах колегіальності та неупередженості, відповідно до повноважень, наданих керівником установи, з врахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення:
Замовником було здійснено закупівлю медичних матеріалів відповідно до вимог чинного законодавства України. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК» є закладом охорони здоров’я, що забезпечує надання цілодобової акушерсько-гінекологічної і неонатологічної медичної допомоги населенню, у порядку та на умовах, встановлених законодавством України. Медичну допомогу заклад надає відповідно до галузевих стандартів (протоколів лікування) у сфері охорони здоров’я. Технічні та якісні характеристики даного предмета закупівлі, а саме медичних матеріалів, були визначенні відповідно до протоколів лікування, а також з врахуванням установленої практики лікування, надання медичної допомоги, догляду та клініко-діагностичних досліджень у лікувальному закладі Замовника відповідними профільними спеціалістами. Керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, Замовник здійснив всі етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так для визначення очікуваної вартості медичних матеріалів необхідних Замовнику у 2024 році було застосовано пункт 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну медичних матеріалів, що закуповлюються, в електронній системі закупівель "Prozorro" та в мережі Інтернет що є у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. До позицій медичних матеріалів, інформація про які відсутня у відкритому доступі, було застосовано пункт 2 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Особа, уповноважена замовником для організації та здійснення закупівель
Заступник директора
Марина ЛЯШУК