• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття операційне (33141620-2) (НК024:2023 - 47783 Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Покриття (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Пелюшка (33141620-2) (НК024:2023 - 35557 Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання), Чохол для світловода (33141620-2) (НК024:2023 - 43970 Стерильний чохол для кабеля/провода/датчика/зонда), Фартух (33141620-2) (НК024:2023 - 35778 Хірургічний фартух, одноразовий), Дзеркало вагінальне (33141620-2) (НК024:2023 - 37468 Дзеркало вагінальне, одноразового використання), Щіточка гінекологічна цервікальна (33954000-2) (НК024:2023 - 32368 Щітка цитологічна цервікальна), Антисептичні серветки (33141300-3) (НК024:2023 - 17988 Антисептична серветка), Затискач для пуповини (33141120-7) (НК024:2023 - 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання), Спринцівка (33140000-3) (НК024:2023 - 34629 Спринцовка, ручна, стерильна), Простирадло проґумоване (33140000-3) (НК024:2023 - 35339 Простирадло проґумоване), Презервативи (33140000-3) (НК024:2023 - 34151 Презерватив чоловічий стандартний, з синтетичного полімеру), Губка гемостатична (33141127-6) (НК024:2023 - 59235 Губка гемостатична компрессійна для зовнішнього застосування) (код ДК 021:2015:33140000 - 3 Медичні матеріали)

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: 77b3c62714d544cf893d349d74636c8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-11-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 11.09.2024 14:53 - 03.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.09.2024 № 45-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.09.2024 № 45-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-19-015411-a від 19.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.01.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм», фізичної особи підприємця «Горбатюк Аліна Петрівна»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.02.2024 б/н, від 06.02.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2024; договір про закупівлю від 12.02.2024 № МВ-24-ВТ/1 на суму 1 680 224,00 грн укладений з фізичною особою підприємцем «Горбатюк Аліна Петрівна»; пояснення надані від 16.09.2024 через електронну систему закупівель, на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.09.2024.
Період усунення порушень: 19.09.2024 15:49 - 25.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2024 15:49

Запити/Пояснення