-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
3 705 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 054.80 UAH
мін. крок: 1% або 37 054.80 UAH
Номер:
630a172add0740eb8a5a1431859d45cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2024 00:00
Період моніторингу:
21.02.2024 17:00 - 14.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.02.2024 № 16-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.02.2024 № 16-з
Перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-01-19-014565-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22, пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 47 Особливостей.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 2 частини 2 статті 22, пункту 1 частини 1 статті 31, пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 44, пункту 47, підпункту 1 пункту 51 Особливостей, пункту 4-1 Постанови № 710 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Державного пожежно-рятувального загону Головного Управління ДСНС України у Кіровоградській області на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.01.2024 № 3, тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕШЛ ТАЙМ» (далі -
ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2024 №4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.02.2024, договір про закупівлю від 08.02.2024 № 5 на суму 3 700 512,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ» (далі – Договір), додаткові угоди від 08.02.2024 № 1, від 01.03.2024 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані від 28.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Проведеним аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Відповідно до пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 47 Особливостей визначено підстави, відповідно до яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Однак, в пунктах 1, 7 розділу 3, пункті 1 розділу 4, пунктах 1, 3 розділу 6, пункті 3 розділу 7 тендерної документації, Додатку 2 до тендерної документації зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учасника, згідно статті 17 Закону, але без урахування вимог Особливостей, чим порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 22, пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Відповідно до таблиці пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 2 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» до тендерної документації визначено, що «на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про закупівлю товару: бензину, дизельного палива код ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти» учасник завантажує в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції скановані документи, що підтверджують повне фактичне виконання такого договору, а саме:
- лист - відгук від контрагента про належне виконання такого договору,
- договір про закупівлю разом із додатками до нього,
- акт(и) приймання-передачі та/або накладні (накладна) за якими поставлено товар та/або акт(и) звірки взаєморозрахунків за договором (документи мають бути підписані представниками сторін по договору)».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ» надано договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 07.07.2020 № 010720/2, укладений між професійно-технічним училищем № 38 смт. Голованівськ та ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ».
Також, в складі тендерної пропозиції надано видаткову накладну від 05.03.2022 № 293 на паливо дизельне, в якій зазначено реквізити договору від 05.03.2022 № 217. Отже, дана накладна не підтверджує виконання договору купівлі-продажу нафтопродуктів від 07.07.2020 № 010720/2.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону.
Також, згідно пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що на підтвердження виконання учасником зобов’язання щодо доставки товару до місць дислокації автотранспорту замовника спеціалізованим транспортом учасник надає копію ліцензії на право перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, видану на учасника та/або його партнера.
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ» відсутня копія ліцензії на право перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, видану на учасника та/або його партнера, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, Замовником на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
За результатами аналізу питання виконання Замовником вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 26.02.2024, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник не повідомив про оприлюднення відповідної інформації на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив додаткову угоду від 01.03.2024 № 2 до Договору та звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до яких Договір розірвано та оплати за ним не здійснювалась.
Період усунення порушень:
07.03.2024 16:44 - 22.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2024 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник зобов'язується здійснювати заходи щодо недопущення у подальшому порушень вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
18.03.2024 14:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
19.03.2024 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
03fbecfc8bbc49ea8c807dcc7df7d827
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-19-014565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cfee82ac0804468987a1bbfe78cd8fac
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.02.2024 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-19-014565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань питання.
1. Відповідно до пункту 3 Особливостей (в редакції від 17.11.2023) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із пунктом 28 Особливостей (в редакції від 17.11.2023) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 47 Особливостей визначено підстави, відповідно до яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі.
Чому в пунктах 1, 7 розділу 3, пункті 1 розділу 4, пунктах 1, 3 розділу 6, пункті 3 розділу 7 тендерної документації, Додатку 2 до тендерної документації зазначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учасника, згідно статті 17 Закону, а не відповідно до пункту 47 Особливостей (в редакції від 17.11.2023)?
2. Відповідно до таблиці пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 2 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»» до тендерної документації визначено, що «на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) про закупівлю товару: бензину, дизельного палива код ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти» учасник завантажує в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції скановані документи, що підтверджують повне фактичне виконання такого договору, а саме:
- лист - відгук від контрагента про належне виконання такого договору,
- договір про закупівлю разом із додатками до нього,
- акт(и) приймання-передачі та/або накладні (накладна) за якими поставлено товар та/або акт(и) звірки взаєморозрахунків за договором (документи мають бути підписані представниками сторін по договору).»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ» надано договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 07.07.2020 № 010720/2, укладений між професійно-технічним училищем № 38 смт. Голованівськ та ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ».
Також, в складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ» надано видаткову накладну від 05.03.2022 № 293 на паливо дизельне, в якій зазначено реквізити договору від 05.03.2022 № 217.
В яких файлах (документах) тендерної пропозиції ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ» містяться акт(и) приймання-передачі та/або накладні (накладна) за якими поставлено товар та/або акт(и) звірки взаєморозрахунків за договором від 07.07.2020 № 010720/2 або договір на закупівлю бензину, дизельного палива від 05.03.2022 № 217, як це передбачено в таблиці пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації?
3. Згідно пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації визначено що «На підтвердження виконання учасником зобов’язання щодо доставки товару до місць дислокації автотранспорту замовника спеціалізованим транспортом учасник надає копію ліцензії на право перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, видану на учасника та/або його партнера».
В яких файлах (документах) тендерної пропозиції ТОВ «СПЕШЛ ТАЙМ» міститься копія ліцензії на право перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом, видану на учасника та/або його партнера?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.