• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Квадрокоптер DJI Mavic 3Т (або еквівалент) згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України № 922-VІIІ від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі - Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом з урахуванням Особливостей. Інформація про замовника процедури закупівлі Виконавчий комітет Пирятинської міської ради Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Пирятин вул. Соборна, 42 не є платником податку на додану вартість Уповноважена особа-Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності -Сенчило Наталія Сергіївна, тел.(095)055-93-76, м. Пирятин, Полтавська обл., Лубенський р-н., вул. Соборна, 42. e-mail:senchilo1990@ukr.net З технічних питань – Педяш Роман Олегович – завідувач сектору оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами виконкому міської ради –тел.0995408239. Відкриті торги у порядку визначеному Особливостями Інформація про предмет закупівлі Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент згідно ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном. Предмет закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі вцілому. Кількість – 12 шт.

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер: c9563ae03d3f4daaa10b9b8f9730906c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-10-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 10.06.2024 17:39 - 02.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2024 № 52-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.06.2024 № 52-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-01-19-013920-a, 19.01.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Постанови №710; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Постанови №710; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчий комітет Пирятинської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-01-19-006023-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 19.01.2024р № 15; внесення змін до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи замовника від 19.01.2024р № 15; тендерну пропозицію учасника фізична особа-підприємець Остапенко Аліна Сергіївна; протокол про визначення переможцем процедури закупівлі від 02.02.2024 № 30 та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2024-01-19-013920-a від 02.02.2024; Договір від 08.02.2024 № 89 на суму 2 754 000,00 грн. з фізичною особою-підприємцем Остапенко Аліна Сергіївна; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 11.06.2024, 21.06.2024 та 24.06.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної закупівлі замовником укладено Договір від 08.02.2024 № 89 на суму 2 754 000,00 грн. з фізичною особою-підприємцем Остапенко Аліна Сергіївна.
Період усунення порушень: 25.06.2024 17:12 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 17:12

Запити/Пояснення