• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ

Завершена

48 165 185.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240 825.93 UAH
Номер: ffd50a605afd44f0af0dc5303f0f704f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-20-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 20.08.2024 12:32 - 11.09.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 19.08.2024 № 108 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.08.2024 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2024-01-19-013060-a 19.01.2024 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-01-19-005397-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.01.2024 № ВТП 19/01-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 29.01.2024 № ВТП 29/01. UA-2024-01-19-013060-a, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 29.01.2024, Договір на надання послуг від 09.02.2024 № 09/02-1(далі – Договір № 09/02-1), Додаткову угоду від 09.02.2024 № 1 до Договору № 09/02-1, Додаткову угоду від 26.02.2024 № 2 до Договору № 09/02-1, Додаткову угоду від 01.05.2024 № 3 до Договору № 09/02-1, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримане 27.04.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 28.08.2024 16:37 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 16:37

Запити/Пояснення