-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. (Гіпохлорит натрію, марка А)
Завершена
1 522 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 228.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 228.00 UAH
Номер:
747e0ce0d1f443eaaa747111a647d79e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-05-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
05.02.2024 14:24 - 27.02.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2024 № 9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.02.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-01-19-009622-a 19.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НЕО-ХІМ" встановлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 та пункту 43 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором поставки від 15.02.2024 №88 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік КП "Коломияводоканал" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2024 № 17 (далі – ТД), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ХІМ" (далі – ТОВ "НЕО-ХІМ"), вимогу про усунення невідповідностей до 01 лютого 2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2024 №24, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2024, договір поставки від 15.02.2024 №88, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 13.02.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 3 Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі» до ТД Замовник зазначає, що якість товару повинна підтверджуватись наявністю документації: « 3. У разі якщо учасник закупівлі не є виробником товару, він повинен надати документ про співпрацю учасника безпосередньо з виробником товару (дилерський лист або сертифікат дилера або копію угоди тощо).
Однак, всупереч зазначеному, учасником ТОВ "НЕО-ХІМ", який відповідно до наданих документів не являється виробником запропонованого товару, не надано у складі тендерної пропозиції дилерський лист або сертифікат дилера або копію угоди тощо. При цьому, Замовником на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "НЕО-ХІМ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 01 лютого 2024 щодо надання документів (дилерський лист або сертифікат дилера або копію угоди тощо).
Однак, абзацом другим пункту 43 Особливостей передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "НЕО-ХІМ" Замовником неправомірно встановлено вимогу про усунення невідповідностей до 01 лютого 2024, щодо надання учасником ТОВ "НЕО-ХІМ" документів (дилерський лист або сертифікат дилера або копію угоди тощо), що є порушенням пункту 43 Особливостей та, відповідно, на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "НЕО-ХІМ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
20.02.2024 15:30 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Задля усунення порушення які викладені у висновку від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 20.02.2024р. Замовником вчинено дії щодо розірвання Договору №88 від 15.02.2024р.
Дата публікації звіту:
21.02.2024 15:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником припинено зобов'язання за Договором №88 від 15.02.2024р.
Дата публікації:
18.03.2024 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
8936ec000f534b0ab421563b8371eb73
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. (Гіпохлорит натрію, марка А)» (ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-19-009622-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
159b1b36d43f4d59a69a0f980c5dc2fb
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
13.02.2024 10:58
Опис:
У відповідь на отриманий запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. (Гіпохлорит натрію, марка А) ідентифікатор закупівлі:UA-2024-01-19-009622-a Закупівля на prozorro.gov.ua, номер моніторингу: UA-M-2024-02-05-000015 повідомляємо, що закупівля за ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. (Гіпохлорит натрію, марка А), оголошено відповідно до п.14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Затверджених Постановою №1178 від 12.10.2022р. (далі по тексту Особливості), закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Згідно ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Керуючись п.10 Особливостей та очікуваної вартості предмета закупівлі, яка становила 1 522 800,00 грн. (Один мільйон п’ятсот двадцять дві тисячі вісімсот грн 00 коп.) з ПДВ, процедура закупівлі проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі. Обсяг закупівлі визначався на підставі зміни річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2024 року.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблені з урахуванням фізико- хімічних показників, вимог та норм до знезаражуючої речовини гіпохлорит натрію марки А, які зазначені у підпункті 1.2 Розділу 1 «Марки і технічні вимоги» ГОСТ 11086-76.
Очікувана вартість закупівлі розраховована на підставі Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" на підставі отриманих комерційних пропозицій (3 шт.) від учасників ринку з постачання знезаражуючої речовини (гіпохлорит) з орієнтуванням на мінімальну вартість зазначену у комерційних пропозиціях, документи додаються.