• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Оренда приміщення для проведення навчально-тренувальних занять із зимових видів спорту (оплата послуг оренди приміщень)

Завершена

3 040 800.00 UAH з ПДВ
Номер: d23dfd84e2804de9820f26e1fa880739
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-19-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.02.2024 18:00 - 12.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.02.2024 № 46 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-01-19-006763-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання щодо оприлюднення інформації та документів про закупівлю встановлено недотримання вимог пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, договір від 19.01.2024 № 1, пояснення та документи Замовника від 22.02.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178). За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю послуг за номером ID: UA-2024-01-19-006763-a без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару з публікацією звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель згідно з абзацом четвертим підпунктом 5 пункту 13 Особливостей № 1178. Згідно з нормами пункту 13 Особливостей № 1178 (в редакції чинній на момент оголошення) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою особою, визначеною керівником замовника. Моніторингом установлено, що Замовником 19.01.2024 разом зі звітом про договір про закупівлю на вебпорталі Уповноваженого органу не оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього, чим недотримано вимоги пункту 13 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 13.03.2024 17:05 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.03.2024 17:05

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-69/2024пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 19.01.2024 року між Комунальним позашкільним-навчальним закладом Київської обласної ради «Київська обласна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛОТО-ІНВЕСТ» був укладений договір № 1 від 19.01.2024 року, згідно чинного законодавства та оприлюднено договір без застосування електронної системи закупівель: Оренда приміщення для проведення навчально-тренувальних занять із зимових видів спорту (оплата послуг оренди приміщень) згідно ДК 021:2015 код 92620000-3 «Послуги, пов’язані зі спортом». При оприлюднені уповноваженою особою Замовника договору без застосування електронної системи закупівель сталася технічна помилка на майданчику «Державні закупівлі онлайн. DZO». Таким чином, спочатку відображалася інформація що договір підтягнутий та підписаний, а пізніше, виявилося що договір був підписаний, але не підтягнутий. Prozorro сформовало звіт про результати проведення процедури та закупівлі надано статус «Завершена». В результаті чого, Замовнику на сьогодні технічно неможливо здійснити будь-які дії щодо вищезазначеної процедури закупівлі (оприлюднення документів та внесення змін до них), тим самим немає технічної можливості здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень. Уповноваженій особі Замовника була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 14.03.2024 12:51

Запити/Пояснення