-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з вивезення та знешкодження медичних відходів код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами).
Торги відмінено
648 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 240.00 UAH
Номер:
13fa334ce95e401285e9b88aa07144c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-06-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 16:49 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2024-01-19-005497-a 19.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено недотримання пункту 1 частини 1 статті 31, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу 2 пункту 48 Особливостей № 1178.
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2024 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.01.2024 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Переможець) вимога про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 02.02.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2024, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.02.2024 та від 16.02.2024.
Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозиції наступних учасників: ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з остаточною 621 000,00 грн, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з остаточною ціною 464 000,00 грн, ТОВ «Еко Нова» з остаточною ціною 463 900,00 грн, та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціною 463 860,00 грн.
Переможцем закупівлі обрано пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з ціною 463 860,00 грн з ПДВ.
Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливості № 1178, зокрема, з недотриманням частини 1 та частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII.
Так, у відповідності до частини 1 та частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Поруч з тим, згідно абзацу 2 пункту 48 Особливостей № 1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII.
Однак, Замовник не встановив вимоги в ТД які передбачені абзацом 2 пункту 48 Особливостей № 1178, чим недотримано вимоги частини 1 та частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, відповідно до підпункту 9 пункту 5.1. Розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, що дає право поводження з небезпечними відходами, а також декларацію про провадження господарської діяльності щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (надати у складі пропозиції). Учасник в якого відсутня Декларація про провадження господарської діяльності, з 09.01.2024 року є таким, що немає ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами або копію ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами", відповідно до якої учасник матиме право здійснювати діяльність по наданню послуг з поводження з відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (Категорія відходів відповідно до Наказу МОЗ № 325 – «В» та «С»: клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев'язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) в т.ч. біологічні відходи та анатомічні, засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані (COVID, СНІД)), яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. У випадку наявності рішення/наказу про анулювання ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними.
Надання послуги зі збирання, зберігання та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 № 1278.
На підтвердження вказаної вимоги в складі пропозиції Переможця надано ліцензію від 10.12.2013 серія АЕ № 287089 «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами» виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, яка на дату проведення відкритих торгів втратила чинність відповідно до Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX.
Ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством екології та природних ресурсів України на операції: збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження - втратили чинність, таким чином учасником не підтверджено наявність діючої ліцензії на провадження вищезазначеного виду діяльності передбаченого чинним законодавством.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
В порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
22.02.2024 17:34 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 17:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на інформацію викладену у висновку проведення моніторингу закупівлі, а саме: встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також встановлені Замовнику зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів, Замовником прийнято рішення скасувати рішення від 02.02.2024 р. № 1 про визначення переможцем торгів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (код згідно з ЄДРПОУ – 38469527)
Дата публікації звіту:
27.02.2024 14:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.02.2024 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
9afaab41da064bd395a12cb84b0f2e50
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.02.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення та знешкодження медичних відходів код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами). (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-19-005497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та декларації про провадження господарської діяльності щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, які на момент Оголошення торгів та внесення змін до тендерної документації, втратили чинність.
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
181100aa3ce1460e8a03764e0547bff9
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 12 лютого 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-005497-a
Дата опублікування:
15.02.2024 16:35
Опис:
Питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами) необхідні для забезпечення дотримання правил санітарного благополуччя населення та інш. нормативних актів, що регулюють та забезпечують діяльність в даній сфері. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до умов на об’єктах що підлягають обслуговуванню, кількості накопичуваних відходів та графіку вивезення відходів. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін на приблизні за своїми характеристиками послуги, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Рапорт, щодо потреби закупівлі.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-28-003752-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-02-001467-a
Питання:
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
Інформація з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному веб-сайті, за адресою – https://amosovinstitute.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/ - файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2024-01-19-005497-a».
Питання:
Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, постала потреба в отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Чому Замовником, в супереч вимогам законодавства, пунктом 5 Розділу 3 тендерної документації зазначено вимоги до учасників, які передбачають надання ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та декларації про провадження господарської діяльності щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, які на момент Оголошення торгів та внесення змін до тендерної документації, втратили чинність.
Відповідь:
На дане питання можемо повідомити, що Замовник взагалі не мав на меті порушувати будь-який Закон та нормативні документи в даній сфері. Замовник при оголошенні та при проведенні закупівлі, керувався інформацією, що була розміщена на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (далі - Міндовкілля) за посиланням: https://mepr.gov.ua/novi-pravyla-litsenzuvannya-diyalnosti-z-upravlinnya-nebezpechnymy-vidhodamy-mindovkillya-nadaye-roz-yasnennya/. Станом на дату оголошення торгів єдиним органом який надав інформацію про порядок провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами було саме Міндовкілля. В своїх роз’ясненнях Міндовкілля вказувало, що: «…Чи залишаються чинними ліцензії, видані до набрання чинності Законом? Чи можна переоформити свою ліцензію? Відповідь: Закон не встановив жодних понять «переліцензування», а виключно визначив новий вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Крім того, Закон містить норму, яка зобов’язує суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами отримати ліцензію на здійснення відповідної господарської діяльності, а не переоформити її. Законодавчо не передбачено і окрему процедуру для суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію до набрання чинності Законом.»
Підкреслюємо, що згідно роз’яснень Міндовкілля наголошує, що Законодавчо не передбачено і окрему процедуру (якщо ми правильно зрозуміли – отримання нової ліцензії або її переоформлення) для суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію до набрання чинності Законом. На сайті Міндовкілля станом на дату оголошення торгів було розміщено ліцензійний реєстр підприємств, які мають право займатися послугами в даній сфері (цей реєстр включав приблизно 372 записи про відповідних операторів ринку (компанії) з дозволеними видами діяльності). Окремо зазначимо, що на етапі подання пропозицій один з учасників подав вимогу, якою вимагав внести зміни до тендерної документації з огляду на зміни, що відбулись у законодавстві. Враховуючи отриману інформацію в тендерну документацію були внесені відповідні зміни, якими підтримано зауваження компанії, що подала вимогу, а також внесено зміни з урахуванням роз’яснення Міндовкілля. Тобто, Замовник виходив з наступного - якщо не передбачено окрему процедуру для суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію до набрання чинності Законом значить отримані ліцензії не анульовані. Враховуючи другу частину роз'яснення в якій йде мова про те, що «…Уряд дав час бізнесу адаптуватися до нових умов роботи в рамках реформи управління відходами. Наразі підприємства мають можливість оформити документи у декларативному порядку. Далі буде здійснено поступовий перехід від декларацій до дозволів. Згідно із схваленими змінами: до 9 січня 2024 року суб’єкти господарювання можуть подавати декларації на порталі «Дія»; із 9 січня упродовж 5 місяців необхідно зібрати всі документи та отримати дозвіл…» Замовником було зроблено висновок, про те, що всі компанії які мали ліцензії мають отримати декларації із 9 січня упродовж 5 місяців. А також в цей період (5 місяців з 9 січня) отримати нові дозвільні документи. Враховуючи наявну інформацію Замовником в тендерну документацію було внесено інформацію щодо ліцензій в наступній формі: «Копія ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, що дає право поводження з небезпечними відходами, а також декларацію про провадження господарської діяльності щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (надати у складі пропозиції). Учасник в якого відсутня Декларація про провадження господарської діяльності, з 09.01.2024 року є таким, що немає ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами). або Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами», відповідно до якої учасник матиме право здійснювати діяльність по наданню послуг з поводження з відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (Категорія відходів відповідно до Наказу МОЗ № 325 – «В» та «С»: клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев'язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) в т.ч. біологічні відходи та анатомічні, засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані (COVID, СНІД)), яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. У випадку наявності рішення/наказу про анулювання ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі».
Що з огляду на наявну у Замовника інформацію та роз’яснення не суперечила вимогам законодавства.
Питання:
Яким чином Замовником здійснено перевірку наявності діючої ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами у Переможця?
Відповідь:
Станом на дату розгляду тендерних пропозицій учасників на сайті Міндовкілля був розміщений реєстр ліцензіатів (компаній що мали відповідні ліцензії). Зазначимо, що серед загального списку була наявна інформація про учасників ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та зокрема ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»
На початку лютого 2024 року Міндовкілля оприлюднило новий реєстр в якому наявна інформація лише про дві компанії, які отримали ліцензії і серед них ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» – єдиний виконавець, що надає послуги з вивезення небезпечних медичних відходів ставши при цьому по суті монополістом і при цьому ця ж компанія заблокувала майже всі відкриті торги на закупівлю послуг, що є предметом закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг. Більш менш зрозумілою інформація стала після розгляду скарг які проводила комісія з розгляду скарг у сфері публічних закупівель при антимонопольному комітеті яка масово приймає рішення про задоволення скарг ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Але ці рішення вийшли після дати коли було оприлюднено повідомлення про укладання договору.
Тому вважаємо, що на етапах подання тендерних пропозицій, а також проведення оцінки поданих тендерних пропозицій, виходячи з наявної на той час інформації, Замовник прийняв рішення що на думку Замовника відповідали законодавству та умовам тендерної документації. З огляду на те, що станом на сьогодні уповноважені та перевіряючі органи мають більш великий обсяг роз'яснень та інформації, Замовник в будь-якому випадку прийме рішення за Вашою вказівкою але дивлячись на те, що відбувається, складається враження про штучно створену ситуацію, в якій профіт отримує комерційна фірма, а всі державні органи працюють на її захист, незважаючи на економічну складову питання.
Додатки:
Рапорт, щодо потреби закупівлі.
Реєстр ліцензіатів від 18.10.2023р
Лист роз'яснення роздруківка
Номер:
4e8594514d70451c9e03596dd3c5c679
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d95d1f15cfeb484aa2eb70712ee23e59
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15 лютого 2024 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-19-005497-a
Дата опублікування:
16.02.2024 17:00
Опис:
Питання:
Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі?
Відповідь:
На Ваше питання повідомляємо наступне:
1. Кінцевий термін укладання договору (не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (02.02.2024р.)) становить 17.02.2024р.
2. Враховуючи невизначеність стосовно висновку, який буде оприлюднений за результатами проведення моніторингу, а також небажанням наразити адміністрацію Замовника до небажаних наслідків в зв’язку з тим, що підставою для моніторингу стали «виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель», Замовник, керуючись обґрунтованою необхідностю прийняв рішення про подовження строку для укладення договору до 60 днів (до 02.04.2024р.)