• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з вивезення та знешкодження медичних відходів код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами).

Торги відмінено

648 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 240.00 UAH
Номер: 13fa334ce95e401285e9b88aa07144c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-06-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.02.2024 16:49 - 28.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.02.2024 № 31 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 27 UA-2024-01-19-005497-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено недотримання пункту 1 частини 1 статті 31, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу 2 пункту 48 Особливостей № 1178. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.01.2024 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.01.2024 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Переможець) вимога про усунення невідповідностей, протокол уповноваженої особи від 02.02.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2024, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.02.2024 та від 16.02.2024. Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозиції наступних учасників: ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з остаточною 621 000,00 грн, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» з остаточною ціною 464 000,00 грн, ТОВ «Еко Нова» з остаточною ціною 463 900,00 грн, та ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціною 463 860,00 грн. Переможцем закупівлі обрано пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з ціною 463 860,00 грн з ПДВ. Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливості № 1178, зокрема, з недотриманням частини 1 та частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII. Так, у відповідності до частини 1 та частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Поруч з тим, згідно абзацу 2 пункту 48 Особливостей № 1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII. Однак, Замовник не встановив вимоги в ТД які передбачені абзацом 2 пункту 48 Особливостей № 1178, чим недотримано вимоги частини 1 та частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, відповідно до підпункту 9 пункту 5.1. Розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати копію ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, що дає право поводження з небезпечними відходами, а також декларацію про провадження господарської діяльності щодо дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (надати у складі пропозиції). Учасник в якого відсутня Декларація про провадження господарської діяльності, з 09.01.2024 року є таким, що немає ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами або копію ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами", відповідно до якої учасник матиме право здійснювати діяльність по наданню послуг з поводження з відходами, що утворюються в результаті господарської діяльності Замовника (Категорія відходів відповідно до Наказу МОЗ № 325 – «В» та «С»: клінічні та подібні їм відходи (голки, скарифікатори, дзеркала, шприці, вата, бинт, перев'язувальні матеріали, системи, рукавички та ін.) в т.ч. біологічні відходи та анатомічні, засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані (COVID, СНІД)), яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. У випадку наявності рішення/наказу про анулювання ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. Враховуючи що, на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 05.12.2023 № 1278, втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 № 446 та згідно з ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX суб'єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Відповідно до абзацу першого частини другої статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними. Надання послуги зі збирання, зберігання та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 № 1278. На підтвердження вказаної вимоги в складі пропозиції Переможця надано ліцензію від 10.12.2013 серія АЕ № 287089 «Операції у сфері поводження з небезпечними відходами» виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, яка на дату проведення відкритих торгів втратила чинність відповідно до Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX. Ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, видані Міністерством екології та природних ресурсів України на операції: збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження - втратили чинність, таким чином учасником не підтверджено наявність діючої ліцензії на провадження вищезазначеного виду діяльності передбаченого чинним законодавством. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII. В порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 22.02.2024 17:34 - 08.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2024 17:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на інформацію викладену у висновку проведення моніторингу закупівлі, а саме: встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також встановлені Замовнику зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів, Замовником прийнято рішення скасувати рішення від 02.02.2024 р. № 1 про визначення переможцем торгів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (код згідно з ЄДРПОУ – 38469527)
Дата публікації звіту: 27.02.2024 14:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.02.2024 17:47

Запити/Пояснення