• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Підгузки для дорослих, пелюшки поглинаючі, прокладки урологічні

Завершена

2 239 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 392.00 UAH
Номер: bb7bf2f900774864980a3cce56b763f9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-06-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 12.11.2024 13:48 - 04.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 11.11.2024 № 160 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.11.2024 № 160 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2024-01-19-000509-a 19.01.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) UA-P-2024-01-19-000155-c, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.01.2024 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ "АВМ ГРУП" (в частині відхилення), ТОВ "АСХОР ТРЕЙД", повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2024, договір про закупівлю товарів від 28.02.2024 №23-02/2024 на суму 1 858 248,00 грн з ПДВ, додаткову угоду №1 від 05.11.2024 до договору від 28.02.2024 №23-02/2024, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 21.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024. Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АВМ ГРУП" відхилена Замовником правомірно через не надання переможцем торгів документів, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Ризик sas 24-3-2 «Замовник відхилив тендерні пропозиції/ пропозиції всіх учасників під час закупівлі товарів або послуг, крім переможця» – не підтверджено.
Період усунення порушень: 26.11.2024 16:04 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 16:04

Запити/Пояснення