-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно, крупи (горох, манна, перлова, гречана, пшенична, рис, пшоно, ячна, булгур, вівсяна, кукурудзяна)
Завершена
216 296.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 081.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 081.48 UAH
Номер:
37fd5d4c4b0a4d8aaef25d9272730408
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
10.06.2024 16:17 - 02.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.06.2024 № 47-З
Витяг з перелік процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-01-18-017312-a, 18.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей.
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Лисянської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.01.2024 № 38; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Черкаська регіональна продовольча компанія» (далі – ТОВ «Черкаська регіональна продовольча компанія»); пояснення Замовника, отримані 14.06.2024, 17.06.2024 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 26.01.2024 № 41; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Черкаська регіональна продовольча компанія», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 02.02.2024 № 21; додаткову угоду № 1 від 18.04.2024; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно зі статтею 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація, зокрема, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (за наявності).
Згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
Відповідно до пункту 1 Порядку № 708 цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Аналізом питання визначення предмета закупівлі встановлено, що згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями за номером UA-2024-01-18-017312-a, річним планом закупівель, договором від 02.02.2024 № 21 Замовник придбаває товари за ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, крупа горох, крупа манна, крупа перлова, крупа гречана, крупа пшенична, булгур, рис, крупа пшоно, крупа ячна, крупа вівсяна, крупа кукурудзяна).
Згідно з показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника крупа манна належить до ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти за ДК 021:2015:15625000-5 Манна крупа.
На порушення пункту 3 розділу І Порядку № 708, пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей в межах однієї процедури закупівлі Замовником придбаваються товари, які за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника належать до різних предметів закупівлі, а саме: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп’яної промисловості, ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти.
Відповідно до пояснення Замовника, наданого в електронній системі закупівель 14.06.2024, за договором від 02.02.2024 року № 21 станом на 14.06.2024 придбано 126,145 кг манної крупи на суму 2 256,88 гривень.
Згідно з підпунктом 5 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним, зокрема, у разі коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Отже, відповідно до підпункту 5 пункту 21 Особливостей договір від 02.02.2024 року № 21, укладений між Замовником та ТОВ «Черкаська регіональна продовольча компанія», є нікчемним. Згідно з частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Період усунення порушень:
21.06.2024 11:11 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2024 11:11
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позов до Черкаського окружного адміністративного суду
Дата публікації:
27.06.2024 14:38
Дата відкриття провадження:
16.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 580/6734/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
0178e15b79644bf0a2878fd8556f6e7a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.06.2024 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-18-017312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання.
3) чому за предметом закупівлі ДК 021:2015:15610000-7: «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» придбавається манна крупа, придбання якої згідно з Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, проводиться за ДК 15620000-0: «Крохмалі та крохмалепродукти»;
4) чи придбана станом на 11.06.2024 манна крупа та у якій кількості?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0b094003c30a4ccc917694bec9df2438
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 11.06.2024
Дата опублікування:
14.06.2024 16:27
Опис:
10.06.2024, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-18-017312-a, в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання пояснень наступного змісту;
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-18-017312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання.
3) чому за предметом закупівлі ДК 021:2015:15610000-7: «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» придбавається манна крупа, придбання якої згідно з Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, проводиться за ДК 15620000-0: «Крохмалі та крохмалепродукти»;
4) чи придбана станом на 11.06.2024 манна крупа та у якій кількості?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.»
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділ освіти Лисянської селищної ради надає наступні пояснення.
Щодо питання №1.
Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість здійснено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на товар. Так, замовником було направлено запити для отримання комерційних пропозицій (додається).
У відповідь на запити було надано три комерційні пропозиції від ФОП Волошина Наталія Олександрівна (лист № 7 від 10.01.2024 р.), ТОВ «Черкаська регіональна продовольча компанія» (лист № 34 від 11.01.2024 р.) та ФОП Козьміна Галина Михайлівна (лист б/н б/д) з наступними цінами:
№ з/п Назва товару Ціна пропозицій, грн Середнє значення ціни, грн
ФОП Волошина Н.О. ТОВ ЧРПК ФОП Козьміна Г.М.
1. Борошно 14,16 14,40 14,22 14,26
2.1. Крупи: Горох 15,90 16,20 16,11 16,07
2.2. Манна 18,78 18,90 18,84 18,84
2.3. Перлова 12,70 12,90 12,92 12,84
2.4. Гречана 41,80 41,10 41,90 41,60
2.5. Пшенична 12,50 12,30 12,58 12,46
2.6. Болгур 60,50 58,80 60,10 59,80
2.7. Рис 50,50 50,70 51,50 50,90
2.8. Пшоно 30,50 30,30 32,50 31,10
2.9. Ячна 12,74 12,90 12,58 12,74
2.10. Вівсяна 30,00 29,70 30,00 29,90
2.11. Кукурудзяна 17,00 17,40 17,05 17,15
Враховуючи потребу замовника було розраховано очікувану вартість:
№ з/п Назва товару Ціна, грн к-сть, кг сума, грн
1. Борошно 14,26 1 285 18 324,10
2.1. Крупи: Горох 16,07 626 10 059,82
2.2. Манна 18,84 356 6 707,04
2.3. Перлова 12,74 333 4 242,42
2.4. Гречана 41,60 908 37 772,80
2.5. Пшенична 12,46 845 10 528,70
2.6. Болгур 59,80 632 37 793,60
2.7. Рис 50,90 1 048 53 343,20
2.8. Пшоно 31,10 552 17 167,20
2.9. Ячна 12,74 583 7 427,42
2.10. Вівсяна 29,90 273 8 162,70
2.11. Кукурудзяна 17,15 278 4 767,70
Всього: грн 216 296,70
Щодо питання №2.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті за посиланням: https://osvita.lysianka-otg.gov.ua/wp-content/uploads/2024/06/obgruntuwannya_13.pdf.
Щодо питання №3.
Манна крупа є одним з основних продуктів щоденного споживання. Її виробництво суворо обмежене і продиктоване вимогами і технічними умовами. Відповідно до чинного ГОСТ 7022-97 «Крупа манна. Технічні умови» манна крупа виробляється з твердої або м'якої пшениці, або з м'якої пшениці з домішкою твердої до 20% і призначеною для харчових цілей. Манна крупа повинна вироблятися в відповідності з вимогами даного стандарту по технологічним правилам, затвердженим в установленому порядку. В залежності від типу пшениці, що надходить для помолу, манну крупу поділяють на три марки:
М – з м'якої пшениці;
МТ – з м'якої пшениці з домішкою твердої (дурум) до 20%;
Т – з твердої пшениці (дурум).
З інформації зазначеної на сайті загальнодоступної вільної багатомовної онлайн-енциклопедії «Wikipedia» за посиланням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96_%D0%BA%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B8, Манні крупи́ (род. відм. крупі́в, рідше круп)[1] або манна крупа́[2] (в просторіччі — манка)[3] — пшеничні крупи дрібного помелу з середнім діаметром часток від 0,25 до 0,75 мм. Виробляються з твердої пшениці (марка «Т»), м'якої пшениці (марка «М») або їх суміші (марка «МТ)». Їх використовують для перших страв як засипку або у формі манних галушок; для других страв — у вигляді каш, оладок, запіканок, биточків, котлет; для солодких страв — у вигляді пудингів, солодкої манної каші, суфле тощо, а також для добавки в м'ясний фарш та як паніровку.
На сайті публічного електронного словника української мови «УКРЛІТ.ORG» (http://ukrlit.org/slovnyk/%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0) зазначено, що МАНКА, и, ж., розм. Манна крупа. Кілограм манки; * У порівн. Дощ перетворився на дрібну, як манка, льодову крупу (Грим., Незакінч. роман, 1962, 91)
На сайті «ТСН» (https://tsn.ua/other/scho-zh-take-naspravdi-manna-kasha-z-chogo-yiyi-vigotovlyayut-korist-i-shkoda-2459107.html) розміщена стаття «Що ж таке насправді манна каша: з чого її виготовляють, користь і шкода», в якій зазначено: «Про манну кашу в кулінарії було відомо ще від XIII століття і відкрили цей продукт випадково. Якось мельники помітили, що після перемелювання пшеничного зерна залишається невелика частина дрібних частинок, які є непридатними для випікання хліба. Тобто манка – відходи борошномельного виробництва.
Манку роблять із пшениці хлібопекарських сортів. Виробничий процес має кілька етапів:
очищення – попередньо зерно треба очистити від соломи, ґрунту та інших домішок;
обдирання – зерно зчищують і відправляють до агрегата, який знімає верхню оболонку;
помел – пшениця подрібнюється в пил, після чого за допомогою техніки просівається, щоб відокремити борошно від манки;
шліфування – крупу позбавляють більшої частини жирів і клітковини.»
Як вбачається з вимог номативних актів та інформації, що знаходиться в мережі інтернет, манна крупа є продукцією борошномельно-круп'яної промисловості.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Як видно з листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складається з дев'яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифври, тобто за класом. Клас вказують перші чотри цифри (ХХХХ0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (ХХХ00000-Y).
Оскільки товар, що закуповується є крупою та за показником четвертої цифри, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 1561000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» найбільше відповідає предмету закупівлі, Замовником прийнято рішення про здійснення закупівлі крупи манної в межах єдиної процедури на закупівлю борошна та круп.
Крім того на сайті Kyiv School of Economics, що створено в рамках проекту "Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах" за фінансування USAID та UKAID, та рекомендовано для використання Замовникам, процент визначення коду ДК 021:2015 15610000-7 для манної крупи становить 26%.
Щодо питання №4.
Згідно договору від 02.02.2024 року № 21 станом на 14.06.2024 року придбано 126,145 кг манної крупи на суму 2 256,88 грн.
Додатки:
Додаток № 1 – Запит цінової (комерційної) пропозиції від 09.01.2024 р. № 12/17.
Додаток № 2 - Лист ФОП Волошина Наталія Олександрівна № 7 від 10.01.2024 р.
Додаток № 3 - Лист ТОВ «Черкаська регіональна продовольча компанія» № 34 від 11.01.2024 р.
Додаток № 4 - Лист ФОП Козьміна Галина Михайлівна б/н б/д
Номер:
0e4f7d5f07cc4960a59fff865ff98c3e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2024 10:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-18-017312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
Надати документальне підтвердження внесення змін до договору від 02.02.2024 № 21 додатковою угодою № 1 від 18.04.2024 щодо коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ce3344dc5ba14263adf4350087b0feb1
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 17.06.2024
Дата опублікування:
17.06.2024 16:18
Опис:
17.06.2024, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-18-017312-a, в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання пояснень наступного змісту;
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-18-017312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
Надати документальне підтвердження внесення змін до договору від 02.02.2024 № 21 додатковою угодою № 1 від 18.04.2024 щодо коливання ціни товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.»
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділ освіти Лисянської селищної ради надає наступні пояснення.
Додаткова угода №1 від 18.04.2024 до договору від 02.02.2024 № 21 про закупівлю товару (далі – Договір) укладена відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, підпункту 2 пункту 11.2. Договору та листа Постачальника від 17.04.2024 № 141 про необхідність збільшення ціни за одиницю товару в розмірі, що не перевищує відсоток коливання ціни такого товару на ринку.
Додатки:
Додаток № 1 – лист ТОВ «Черкаська регіональна продовольча компанія» віл 17.04.2024 №141.
Додаток № 2 – експертний висновок Чернігівської регіональної торгово-промислової палати від 16.04.2024 № ЧК-101.