• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Природний газ

Завершена

643 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 216.00 UAH
Номер: 18c1c0bdf1c54fcd986b3cdd3fc1509f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.01.2025 12:25 - 12.02.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.01.2025 № 10 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 20.01.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025 № 10 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 8 UA-2024-01-18-017159-a 18.01.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 18.01.2024 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.01.2024 року, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДГАЗ ТРЕЙД" (далі – ТОВ "СХІДГАЗ ТРЕЙД"), протокол уповноваженої особи Замовника від 26.01.2024 №11, договір від 01.02.2024 № 01/02-24-1 (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 05.07.2024, додаткову угоду № 2 від 12.09.2024, додаткову угоду № 3 від 01.11.2024, додаткову угоду № 4 від 10.10.2024, додаткову угоду № 5 від 30.12.2024, додаткову угоду № 6 від 15.01.2025, додаткову угоду № 7 від 15.01.2025, додаткову угоду № 8 від 21.01.2025, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.02.2025 року.
Період усунення порушень: 07.02.2025 19:47 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2025 19:47

Запити/Пояснення