-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Природний газ
Завершена
643 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 216.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 216.00 UAH
Номер:
18c1c0bdf1c54fcd986b3cdd3fc1509f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2025 00:00
Період моніторингу:
21.01.2025 12:25 - 12.02.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.01.2025 № 10
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 20.01.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2025 № 10
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2024-01-18-017159-a 18.01.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 18.01.2024 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.01.2024 року, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДГАЗ ТРЕЙД" (далі – ТОВ "СХІДГАЗ ТРЕЙД"), протокол уповноваженої особи Замовника від 26.01.2024 №11, договір від 01.02.2024 № 01/02-24-1 (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 05.07.2024, додаткову угоду № 2 від 12.09.2024, додаткову угоду № 3 від 01.11.2024, додаткову угоду № 4 від 10.10.2024, додаткову угоду № 5 від 30.12.2024, додаткову угоду № 6 від 15.01.2025, додаткову угоду № 7 від 15.01.2025, додаткову угоду № 8 від 21.01.2025, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.02.2025 року.
Період усунення порушень:
07.02.2025 19:47 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2025 19:47
Запити/Пояснення
Номер:
a98e72826b14421bbafeffb41b5e183e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2025 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-18-017159-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
17f0503fb070412c8e4d7f8ad0c5be95
Назва:
На запит від 30.01.2025 про надання пояснення у межах проведення моніторингу по закупівлі «Природний газ (ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо)» оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-18-017159-a
Дата опублікування:
04.02.2025 17:32
Опис:
Щодо першого питання стосовно надання інформації та відповідних документів, на підставі яких підприємством здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо що:
1. Розмір бюджетних призначень у сумі 386007,80 грн. визначено на підставі Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік КП «Центр поводження з тваринами» 500 000,00 грн., з урахуванням вартості природного газу запланованого до закупівлі у січні на суму за додатковою угодою №6 від 15.01.2024 до договору на постачання природного газу №30-12/22 від 30.12.2022, укладеної на підставі підпункту 8 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022, на суму 113 992,20 грн. (сканована копія Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік та додаткової угоду №6 від 15.01.2024 до договору №30-12/22 від 30.12.2022 додаються).
2. Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи із споживання природного газу у минулих роках на підставі службовій записці головного інженера КП «Центр поводження з тваринами» від 12.01.2024 (сканована копія Службової записки головного інженера від 12.01.2024 додається).
3. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначений шляхом моніторингу цінових пропозицій учасників на порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, який проводився заступником директора КП «Центр поводження з тваринами» відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 (сканована копія Службової записки заступника директора від 15.01.2024 додається).
Стосовно другого питання, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту КП «Центр поводження з тваринами» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://animals.kharkov.ua/uk/media/obgruntuvannya-zakupivli-pryrodnogo-gazu-na-2024-rik (сканована копія Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 09120000-6: Газове паливо (природний газ) додається).
Також вважаємо за необхідне, звернути Вашу увагу на те, що комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами» не є ані органом місцевого самоврядування, ані головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, а також не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Додатки: 1. Сканована копія Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік на 1 арк.
2. Сканована копія додаткової угоди №6 від 15.01.2024 до договору №30-12/22 від 30.12.2022 на 2 арк.
3. Сканована копія Службової записки головного інженера від 12.01.2024 на 1 арк.
4. Сканована копія Службової записки заступника директора від 15.01.2024 на 1 арк.
5. Сканована копія Обґрунтування на 1 арк.